• Aangezien er vast wel nog meer Q'ers zullen zijn die (stiekem) uitkijken naar 1 februari. :Y)

    De trailer zag er alvast veelbelovend uit. :')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 17:11 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^ en het is voor die drama dat we allemaal stiekem toch kijken (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die mannen "de verleiders", zijn allemaal anabolen opgespoten gasten.. Behalve die Kenny hij is hipster.
    Maar echt totaal niet aantrekkelijk..:8 Wat is hier aantrekkelijk aan?

    WenseKronik schreef:
    Die mannen "de verleiders", zijn allemaal anabolen opgespoten gasten.. Behalve die Kenny hij is hipster.
    Maar echt totaal niet aantrekkelijk..:8 Wat is hier aantrekkelijk aan?


    Hahaha, omg. Anabolen opgespoten gasten. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom de verleiders meedoen aan temptation

    "Ik doe mee aan Temptation om te zien of de relaties van de vrouwen echt zo sterk zijn als ze zeggen. En gewoon om eens goed te scheuren."

    Ik kijk hier zo naar uit :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ze kunnen in het alledaagse leven niet van hun jabadiebadoe geven dus daarom doen ze mee (wbw)


    Heaven is a place that we all have

    Tolstoy schreef:
    Waarom de verleiders meedoen aan temptation

    "Ik doe mee aan Temptation om te zien of de relaties van de vrouwen echt zo sterk zijn als ze zeggen. En gewoon om eens goed te scheuren."

    Ik kijk hier zo naar uit :Y)


    Oh my god. "Ook Kevin is duidelijk. "Ik ben hier om die vrouwen te testen, want alle vrouwen zijn sletjes. Behalve mijn moeder, van haar hou ik." "
    Wtf. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dat heeft een kern van pure seksisme


    Heaven is a place that we all have

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh my god. "Ook Kevin is duidelijk. "Ik ben hier om die vrouwen te testen, want alle vrouwen zijn sletjes. Behalve mijn moeder, van haar hou ik." "
    Wtf. :')


    Maar Kevin was knaaap :c mneh nu vind ik hem niet meer leuk


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar Kevin was knaaap :c mneh nu vind ik hem niet meer leuk


    hij weet dat hij knap is D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Patholoog schreef:
    Heeft ooit een koppel het al overleefd? :')
    Lol, ik ga het misschien wel volgen dit seizoen. Ik heb een paar afleveringen van het vorige seizoen gekeken, maar ik vind het altijd wel lachen.


    Regilio en Kirsten hebben in november denk ik een baby gekregen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Dit is btw nog een hele oude throwback, ook een van de meest opmerkelijke tv ruzies ooit genoemd. Kan me ook nog wel herinneren dat deze man Gringo denk ik weet het niet met zekerheid te zeggen, maar ik las dat hij in een later seizoen meedeed als een van de mannelijke verleiders.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    De vrouwelijke verleidsters zijn ook bekend! klik
    Ashley van ex on the beach doet mee hahaha


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Deze meid heeft de woorden 'Don’t stop' dan ook laten vereeuwigen op een intiem plekje.


    Waarom. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    De vrouwelijke verleidsters zijn ook bekend! klik
    Ashley van ex on the beach doet mee hahaha


    Wtf. Dat zijn echt allemaal meiden van mijn leeftijd en zelfs een deel nog jonger. Waat?!
    En omg, Rowena :') Mijn god. Volgens mij hebben ze echt hun best moeten doen om haar sexy over te laten komen lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    de meesten hebben of helemaal geen borsten of siliconen borsten :W

    ik vind ze tbh niet knap tho beetje te slettig but okay je zou het subtieler moeten doen en een beetje minder erotisch of zo :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys