• Aangezien er vast wel nog meer Q'ers zullen zijn die (stiekem) uitkijken naar 1 februari. :Y)

    De trailer zag er alvast veelbelovend uit. :')

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 17:11 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Metamorphoses schreef:
    de meesten hebben of helemaal geen borsten of siliconen borsten :W

    ik vind ze tbh niet knap tho beetje te slettig but okay je zou het subtieler moeten doen en een beetje minder erotisch of zo :'D


    Nee nee, hallo, er is wel toevallig één die sluw is, en pas gaat aanpakken als de jongens de filmpjes hebben gezien van hun vrouwen he. Hallooo, zeg, je moet wel tactiek hebben.
    Lol. Ik vind ze echt zielig allemaal om eerlijk te zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nee nee, hallo, er is wel toevallig één die sluw is, en pas gaat aanpakken als de jongens de filmpjes hebben gezien van hun vrouwen he. Hallooo, zeg, je moet wel tactiek hebben.
    Lol. Ik vind ze echt zielig allemaal om eerlijk te zijn.



    tbh zou ik er nog wel aan mee willen doen bc gratis vakantie met zon zee strand alcohol en testosteron (hoewel dat laatste wel kan tegenvallen) maar ik ga echt niet met m'n kont draaien voor de camera xp of in bed duiken met een van die gasten

    gewoon flirten (wbw) maar subtiel (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wow die meisjes zijn plastiek lol


    Heaven is a place that we all have

    'ik neuk ze alle vier' - parastoo


    wie vindt er nog dat alle meiden zich gedragen als losgelaten hoeren? :W

    tbh vind ik de mannen wel lief en galant hahaha buiten dan die ene die zijn garnaal heeft laten zien
    uiteindelijk is iedereen toch uit op sekss


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga morgen kijken. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb hem al gezien (lang leve premium). Maar omg die vrouwen.

    Echt die Parastoo, hoe zet je jezelf voor schut. De subtiele manier lijkt me toch een betere aanpak haha. En die Ken is nog net zo druk/vaag als bij de next boy/girlband en nog net zo knap. Ben echt benieuwd of de stelletjes het vol gaan houden, denk van niet haha.

    Metamorphoses schreef:
    'ik neuk ze alle vier' - parastoo


    wie vindt er nog dat alle meiden zich gedragen als losgelaten hoeren? :W

    tbh vind ik de mannen wel lief en galant hahaha buiten dan die ene die zijn garnaal heeft laten zien
    uiteindelijk is iedereen toch uit op sekss


    qing
    garnaal
    srsly
    :"DD


    Heaven is a place that we all have

    De afleveringen op de site lopen vast bij mij. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    De vrouwelijke verleidsters zijn ook bekend! klik
    Ashley van ex on the beach doet mee hahaha


    Parastoo (24), Almere

    Deze verleidster heeft ervaring als danseres en stripper in exclusieve clubs. In relaties zoekt ze graag grenzen op. Al haar exen gingen vreemd, maar op het eiland is het haar beurt om wraak te nemen...


    Ik neem dit waarschijnlijk veel te serieus, maar eh, een beetje relatie van anderen kapot maken omdat jouw exen vreemd gingen? Beetje raar, of niet? :'D


    26 - 02 - '16

    Ik join dit topic gewoon even zodat ik jullie grappige opmerkingen kan lezen haha.

    Ik ben meer een 'are you the one' kinda girl :Y)

    garnaal lol

    "zal ik jouw harde garnaal eens lekker pellen?"

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 13:51 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Metamorphoses schreef:
    'ik neuk ze alle vier' - parastoo


    wie vindt er nog dat alle meiden zich gedragen als losgelaten hoeren? :W

    tbh vind ik de mannen wel lief en galant hahaha buiten dan die ene die zijn garnaal heeft laten zien
    uiteindelijk is iedereen toch uit op sekss


    Het is echt erg. Als uw dochter "don't stop" op haar poes laat zetten, sluit ge die toch op in een klooster?
    Parastoo is ook gewoon echt wanhopig. Hou jezelf toch een beetje in waarde, meid.

    Jefferson en Manbun (wat zijn naam ook weer is) waren ook echt geniaal. Al die testosteron daar :')
    En dan die; ik ga vieze dingen doen met je meisje. Ik had echt verwacht dat die mannen slaag gingen krijgen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Het is echt erg. Als uw dochter "don't stop" op haar poes laat zetten, sluit ge die toch op in een klooster?
    Parastoo is ook gewoon echt wanhopig. Hou jezelf toch een beetje in waarde, meid.

    Jefferson en Manbun (wat zijn naam ook weer is) waren ook echt geniaal. Al die testosteron daar :')
    En dan die; ik ga vieze dingen doen met je meisje. Ik had echt verwacht dat die mannen slaag gingen krijgen.



    AHAHAHA die meiden zijn zo hopeloos

    ik vind het meisjeseiland met de vrijgezellenmannen leuker om te zien hahaha minder eh wild en slettig wat goddd het gaat er echt over

    als je als jongen letterlijk wordt besprongen :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ledecky schreef:
    De afleveringen op de site lopen vast bij mij. :c


    Je kan ze ook op youtube kijken, bij mij liepen ze ook vast


    Maar wat een geweldige afleveringen weer :''D en Ken. Ken is love, Ken is life


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je kan ze ook op youtube kijken, bij mij liepen ze ook vast


    Maar wat een geweldige afleveringen weer :''D en Ken. Ken is love, Ken is life


    OMG bedankt! Ik ga dan straks verder kijken. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    *valt topic binnen*

    tbh vind ik die vrouwelijke verleidsters nou niet bepaald aantrekkelijk, met die kilo's make-up :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered