• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Snow Paisley Wirth


    19 • kamer 25 • 4 maanden • worried

    Als ik wakker word besef ik dat er iets niet klopt. Wat het precies is kan ik niet plaatsen, maar een onbestemd gevoel besluipt me vanaf het moment dat ik mijn ogen opendoe.
    Er klinkt geroezemoes door het gehele hotel, zo lijkt het ten minste. Wat er gezegd word kan ik niet verstaan, en dat maakt het gevoel van onrust alleen maar groter in mijn lijf.
    Normaal gesproken zou ik op een vrije dag veel tijd steken in het uitkiezen van een comfortabele outfit, maar om de een of andere reden lijkt dat nu misplaatst. Hopelijk komt dat gevoel alleen door een vreemd gewortelde kerstsfeer, maar ergens ver weg in mijn lichaam ringelen alarmbellen die ik probeer te negeren. Het voelt bijna net zoals de eerste paar weken dat ik hier zat - als een opgesloten vogeltje dat tegen de ramen van zijn glazen kooi aan vliegt. Angstig, verstikt.
    Vluchtig schiet ik in een strakke, zwarte spijkerbroek en een soort gebreid vest. Het liefst zou ik nu niet mijn enkels verpesten door op hakken te lopen, maar de kans dat ik dan minstens een berisping krijg is groot. Dan maar pijn lijden.
    Zodra ik de trap afloop wordt het geroezemoes luider en valt een combinatie van woorden me meerdere keren op. Mason is dood.
    Mason, als in Zeke's kamergenoot Mason? Het duurt even voor ik mezelf zo ver weet te krijgen om verder te lopen. Een aantal minuten worden gespendeerd terwijl ik me vasthoud aan de trapleuning, om niet onderuit te gaan. Er is iemand dood.
          In de woonkamer is het druk. Aan de gezichtsuitdrukkingen van velen te zien is het nieuws hier hard ingeslagen.
    Zeke zit op een van de banken, en al het bloed lijkt uit zijn gezicht te zijn weggelopen. Mijn hart slaat over bij het zien van de jongen, iets dat ik ondanks alles nog steeds niet onder controle heb gekregen.
    Ik loop naar hem toe en ga op mijn knieën voor hem zitten, op de grond, zodat ik hem aan kan kijken. "Hey...," ik pak een van zijn handen vast en kijk even goed naar hem. Het is aan hem te zien dat dit als een donderslag bij heldere hemel kwam, maar hij lijkt zich sterk te houden. "Gaat het?"


    "There's no doubt in my mind that if you could then you would try to crack my ribcage open and pull my heart right through."

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 16:46 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Almost 24 Ω Sleepy & Careless Ω With Alyx Ω Room 13 Ω Undies


    This is my cup of care. Oh, look. It's empty


    Beaus slaap was voor een zeldzame keer eens diep en droomloos. Of dat was het toch totdat één of andere gek zijn kamerdeur bijna insloeg. Beau haalde met moeite zijn gezicht uit zijn kussen en probeerde te horen wat er door de gangen werd geroepen. Hij had geen idee hoe laat het was, maar voor hem was het sowieso geen tijd om op te staan. En hij was van plan bij die beslissing te blijven.
          Zelfs toen de woorden eindelijk tot hem doordrongen, liet hij zijn hoofd weer terug vallen. Het kon hem geen donder schelen dat Mason dood was. Het had geen haast om op te staan, de klootzak zou straks ook nog dood zijn. Daarbij kon Kit sowieso beter César inlichten, want als hij het zelf zou doen, dan kreeg hij sowieso een preek.
          César had de neiging om meestal de schuld bij zijn zoon te leggen en hoewel Beau niet kon ontkennen dat dat niet helemaal onterecht was, was hij het er toch niet mee eens. Hij was niet de enige psychopaat in dit wereldje en zijn moordneigingen waren eigenlijk een stuk beperkter dan de meesten van hem vermoeden. Al bij al had hij geen enkele reden om zich niet nog eens om te draaien.
          Dat deed hij dan ook, waardoor hij tegen Alyx opbotste. Voor de enkele seconden dat hij maar half in slaap meer was, was hij haar totaal vergeten. Hij wilde zijn arm om haar heen slaan, maar bedacht toen dat knuffelen waarschijnlijk gelijk stond aan wakker worden en uiteindelijk opstaan. Hij hield zich in en rolde naar de andere kant, zo het bed af.
          "Oef," kreunde hij. "Puta." Beau was recht op een broek, drie sokken en iets wat leek op zijn cursus goniometrische wiskunde, gevallen en het deed pijn, maar hij had nog steeds geen zin om op te staan. Dus bleef hij liggen en sloot zijn ogen, hoewel de vloer tamelijk koud lag en de sleutels die in zijn broekzak staken, in zijn zij prikten.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 13:39 ]


    Mhm?

    MT.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Zachtjes neuriënd stond ik een spiegelei voor mezelf te bakken. Het was nog behoorlijk vroeg in de ochtend – pas half negen. Dat het vroeg was viel ook wel te merken aan het feit dat het nog vrij donker was buiten. Het was al na zonsopgang, maar de lucht had nog steeds een soort zalmroze kleur. Ik was zo geïntrigeerd aan het staren naar de lucht dat ik mijn eten in de pan totaal vergeten was. Pas toen ik een soort brandlucht rook, schoten mijn ogen gealarmeerd naar de pan.
          ‘Fuck,’ vloekte ik zachtjes toen ik zag dat de randjes van mijn eitje een beetje zwartgeblakerd waren. Zou je dood gaan als je verbrand eten at? Misschien een beetje. Ik zette onmiddelijk het gasfornuis uit en vervolgens de afzuiger aan om de stank van brand uit de keuken te krijgen. Het was pas half negen 's ochtends en ik had al bijna – soort van – het hotel in de fik gezet. Lekker bezig Laelia.
    Ik hoorde een hoop lawaai vanuit het trappenhuis komen en kwam tot de conclusie dat iedereen langzaam wakker aan het worden was. Ik besteedde er niet al te veel aandacht aan, ook al leek er wel iets aan de hand te zijn. Echter verwachtte ik dat één van de jongens stennis aan het schoppen was omdat iemand hem had wakker gemaakt – en wee je gebeente als je dat deed. In de meeste gevallen kon je dan maar alvast beginnen met je begrafenis te gaan organiseren.
          ‘Jongens. Wakker worden. Mason is dood,’ hoorde ik iemand roepen – net toen ik mijn eitje op een bord wilde leggen. Iemand bleef maar verkondigen dat Mason dood was. Ik liet nog net niet mijn pollepel vallen toen het pas goed tot mij doordrong. Mason was dood. Ik wist niet goed wat ik moest denken of voelen. Was het nu de bedoeling dat ik hier nu een potje ging janken – want dat kon ik wel doen – of was het normaal dat ik eigenlijk een soort opluchting voelde? Mason was echt één van mijn minst favoriete personen in het hotel en hij had me ook al een paar keer fysiek pijn gedaan. Toch was ik gechoqueerd dat dit was gebeurd, rond Kerstmis nota bene. Daarbij – dit betekende dus dat er een moordenaar in ons midden was, want er waren geen gasten geweest.
          ‘Jij bent een vroege vogel.’ Ik schrok op en keek in de ogen van Nika. Alsof ik me betrapt voelde, zette ik gelijk de afzuigkap uit. ‘Geen behoefte aan zolang mogelijk uitslapen?’ Ik schudde mijn hoofd en hield hem nauwlettend in de gaten. Hij kwam dichterbij. ‘Wat maak je?’ Er was iets aan Nika dat ervoor zorgde dat ik hem het minst wantrouwde van de jongens. Hij was uiteraard nog steeds één van hen en dus bad news, maar hij leek niet heel goed te weten wat hij hier nou eigenlijk deed – en dat stelde mij soort van gerust. Ook nu leek hij niet goed te weten zichzelf een houding te geven.
          ‘Ik ben niet echt een uitslaper nee... of een slaper überhaupt.’ Ik zei het laatste zachtjes en verwachtte niet dat hij me had verstaan. ‘Ik maak ontbijt.’ Ik vulde het reservoir van het koffieapparaat met water en zette 'm aan.
          ‘Maak eens wat te eten voor me, wil je?’ Was dat nou een bevel? Het had zo... niet bevelerig geklonken. Niet zo bars en commanderend zoals de andere jongens.
          ‘Vind je het– houd je van gebakken ei?’ Ik trok de koelkast deur open. ‘Als je– op zich– bacon en toast erbij maken kan ook...’ Ik sloot de deur weer zonder eigenlijk wat uit de koelkast gehaald te hebben en keek om naar Nika. ‘Tenminste... als je dat lekker vindt uiteraard.’


    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Nika

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 17:43 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • Twenty-five • Room No.14, with Kit • Hush, little monsters. • Outfit •

    Geschreeuw vanuit de gang, ergens in de verte, lieten me grommen terwijl ik een stuk van mijn dekens hoger op trok. “Imbécil,” murmelde ik slaapdronken. Grimmig onderdrukte ik de neiging een van mijn hakken van de grond af te rapen en deze met een flinke smak tegen de deur aan te smijten; als een duidelijk waarschuwing voor de ander — aan de andere kant van de deur — om zijn kop dicht te houden. Mijn nachten waren een hell en ik hechte dan ook ontzettend veel waarde aan de kleine uurtjes die ik wellicht ergens nog te pakken kon krijgen wanneer ik wilde gaan slapen. De luide bonzen die op de deur klonken deden mijn humeur daarom dan ook niet veel goeds en dreven mijn nukken in dit tempo geleidelijk naar de oppervlakte.
          Ik wist niet exact meer hoe laat het vannacht is geworden, of juist hoe vroeg ik wakker werd en daarbij mijn eigen kreten wanhopig probeerde te smoren zodat niemand anders het kon horen — wat jammerlijk genoeg niet gold voor mijn lieftallige kamergenote, al negeerde ik dat gegeven steevast. Vertroebeld door de donkere beelden die mijn dromen terroriseerde had ik mijn bed per direct verlaten; wat een heuse oorlogsveld had gebleken daar de lakens haast verstikkend om mijn lichaam heen gewikkeld hadden geleken. Er was maar één ding wat ik nodig had gehad, één iemand die me weer wist te kalmeren en de boze dromen uit mijn hoofd wist te houden wanneer ik bij hem was. Ergens verafschuwde ik het feit dat ik zo naar hem hunkerde, of dat wilde ik althans, maar diep van binnen zou daar nooit meer een ontkomen aan zijn.
          Nu krulde ik me onbewust dichter tegen het warme lichaam van Kit aan en liet mijn vingers subtiel over zijn blote lichaam heen glijden, alsof deze hem wederom wilde verkennen daar ze nooit genoeg konden krijgen— om vervolgens opnieuw verstoort te worden door het luide geroep wat al snel na het bonzen weerklonk. Ik had opnieuw een grom willen uitbrengen, of dit keer echt een graai naar iets gedaan wat ik met alle liefde tegen de deur aan geknald had, maar het waren de laatste woorden van Zeke die dit keer goed tot me doordrongen en deze actie direct tot een halt wisten te brengen.
          Een stille huivering trok door mijn lichaam heen en terwijl ik me half overeind duwde dwalen mijn donkere kijkers vragend af naar Kit. Had ik het goed gehoord? Of was dit opnieuw een van mijn ware nachtmerries, waaruit ik ditmaal wellicht niet leek te ontwaken? “Zei hij nou... dat Mason dood was?” Met een hese stem rolde de vraag over mijn lippen heen. “Moeten we..?” Vertwijfeld gleden mijn poelen kort van de man langs me naar de deur waarop zojuist hevig gebons werd en voelde hoe mijn lippen zich tot een smalle streep perste. Een onrustig gevoel pareerde door mijn binnenste heen alsof het haar tweede thuis leek terwijl ik wanhopig onaangeraakt poogde over te komen, tevergeefs weliswaar. Het was een façade die bij Kit maar moeilijk op ging. Behendig laat ik me daarom dan ook tussen de lakens uit glijden, negeerde daarbij mijn licht trillende vingers als ik een verdwaald shirt van Kit van de grond af pluk en sjor hem soepel over mijn naakte lichaam heen; nog altijd stil wensend dat ik zometeen gillend wakker zou worden. Er was iemand dood. Zowel mijn lichaam, geest als verstand weigerde er aan toe te geven dat het geen droom was. Het ergste van alles was dat het me niet eens om hem te doen was..

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 17:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • His room • Vaiana

    Het is duidelijk dat nu bijna iedereen ondertussen wakker is geworden. Dat kan ook niet anders, want Ezekiel heeft de hele boel bij elkaar geschreeuwd en ik was nou ook niet bepaald zachtjes. Al het geluid in de gangen maakt mij nog onrustiger, maar voordat ik mij om kan draaien om de deur dicht de duwen, komt er iemand binnen. Ik kijk kort over mijn schouder en zie het nieuwe meisje daar staan. Ik heb geen idee wat haar naam is, maar gezien ik haar nog maar een keer gezien heb, ga ik ervan uit dat ze hier nog niet zolang rondloopt. 'Gaat het?' vraagt ze. Ze lijkt al snel te realiseren dat dat de domste vraag ooit is en ik doe niet eens de moeite om te reageren. 'Of nja, meer of ik iets voor je kan doen. Daar ben ik voor volgens mij.' Ik antwoord niet, want ik weet dat alles wat ik nu kan zeggen haar alleen maar afschrikt en ze ziet er juist uit als iemand waarmee ik kan spelen. Hoewel ik daar niet bepaald voor in de mood ben op het moment. Ik laat voorzichtig de rand van de wastafel los en draai mij om, om haar aan te kijken. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en kijk haar bestuderend aan. Ik zet een stap naar voren en voel dat de drugs - wat voor een soort het ook waren - langzaam in beginnen te werken. Ze waren duidelijk sterk genoeg. Ik veeg het witte poeder van mijn gezicht vandaan en pak haar arm vast zodat ik haar omhoog kan trekken. Mijn aanraking is niet ruw, maar ook niet zachtaardig. Ik kijk haar aan en strijk een plukje uit haar gezicht zodat ik haar wat beter kan zien. Ze is mooi, dat moet ik toegeven, maar dat zijn vrijwel alle meiden die hier rondlopen.
          'Hoe heet jij?' vraag ik haar nadat ik mijn ogen over haar lichaam heb laten glijden. Ik focus weer op haar helder blauwe ogen en tilt mijn hoofd een beetje naar rechts. 'Jij bent het nieuwe meisje, nietwaar?' Nog steeds razen de gevoelens door mijn lichaam, maar na de uitbarsting heb ik ze weer een beetje onder controle.Ik zou een award moeten krijgen voor zelfbeheersing.


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HARLEY CADENCE ROOSEVELT
    22 • Room 26 • Almost 2 years there • Outfit • Cléo •

    Sinds iedereen eindelijk een vrije dag heeft, had ik een week van tevoren besloten dat ik vroeger op zou staan dan normaal zodat ik alle tijd van de wereld had. Althans, zo had ik het me voorgesteld. Ik poets mijn tanden en neem de tijd om wat om me heen te kijken terwijl ik dat doe, wat ik normaliter niet zou doen–– ik zou me haasten voor niks. Het is een gewoonte van mezelf dat ik me altijd haast en dan te vroeg kom bij de afspraak, maar nu neem ik voor het eerst in, waarschijnlijk mijn hele leven, de tijd om mijn gebit te reinigen. Het voelt raar, om iets te doen wat ik totaal niet gewend ben.
          Ik spoel nog even mijn mond en reinig mijn gezicht met wat cleansing gel, waarna ik mijn haar voor mijn eigen gemak in een knot wikkel. Met een handdoek om mijn nek loop ik naar mijn kamer, maar kom dan een vrij overstuurde Zeke tegen. Het enige wat ik hoor zijn 'Mason' en 'dood'. Even sta ik stil midden op de gang en frons. Dood? Eigenaardig. Ik haal mijn schouders onverschillig op en loop mijn kamer binnen. Ik doe een paar zwarte jeans aan en simpel shirt. Even twijfel ik of ik mijn leren jack aan doe, gewoon voor de warmte, maar leg die daarna gewoon weer neer op mijn bed. Desondanks het nieuws net, loop ik fluitend de trap af naar de keuken en begroet Laelia en Nika kort. Niet veel later kom ik Cléo tegen in de volle woonkamer, het lijkt alsof het absoluut niet bijna kerst is. Iets verderop zie ik Snow en Zeke, maar besluit mijn hoofd weer de andere kant te draaien.
          ''Dus..'' Ik hef mijn hoofd en kijk Cléo aan. ''Wat vind jij ervan? Kende je hem goed, daarmee doel ik op Mason.'' Ik steek mijn handen in mijn zakken en leun tegen één van de banken.


    'You can't keep your fear of failure keep you from trying.''

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 18:51 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Maximilian Gael Blidworth
    “I don't hate you – hating you would mean I care.”



    Terwijl ik nog ergens ver in dromenland zat, hoorde ik een vaag geluid op de achtergrond. Doordat ik nog steeds half aan het slapen was, klonk het nog een beetje gedempt, alsof ik onder water zat. Echter werd het geluid steeds luider en ook steeds irritanter – als een soort vlieg of mug die om je hoofd bleef zoemen. Het geluid veranderde langzaam in een stem.
          ‘Jongens. Wakker worden. Mason is dood,’ klonk Zeke's stem op de gang. Verdomme, er probeerden hier mensen te slapen. Kut Zeke. Ik was echt een persoon dat heel veel waarde hechtte aan uitslapen. Zeke bleef maar roepen dat Mason dood was. Wacht. Er was iemand dood? Meteen was ik klaar wakker en schoot overeind. Mason. Ik wreef even in mijn ogen en keek vervolgens op mijn wekker. 08:30. Nope, te vroeg voor drama en te koud om mijn bed uit te komen. Masons dood kon nog wel even wachten.
    Ik liet een gaap uit mijn mond ontsnappen en ging weer liggen. Nu viel me pas op dat er nog iemand in mijn bed lag. Romy, om precies te zijn. Fronsend keek ik op haar neer en probeerde me te herinneren wat ze in Gods naam in mijn bed deed. Oh ja. Ze had aan mijn bed gestaan vanacht vanwege een nachtmerrie. Eigenlijk had ik willen zeggen dat ze niet zo moest zeuren en maar troost moest gaan zoeken bij haar kamergenootje. Echter had ze er zo treurig uitgezien en was ik te slaperig geweest om zoveel woorden aan haar vuil te maken. Vandaar dat ik had gezegd dat ze hier mocht blijven slapen zolang ze haar mond maar hield. Sowieso moest ik Romy nog even in de waan laten dat ze nog speciaal voor me was.
          ‘Hey Romy?’ Ik dwong mezelf even lief te doen en mijn armen om haar heen te slaan. ‘Ben je wakker?’ Ik deed een schietgebedje dat ze Zeke niet had gehoord. Want als ze hem wel gehoord zou hebben dan was de wereld te klein – en zo 's ochtends vroeg kon ik dat echt niet aan.



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • His bedroom • Romy

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 21:09 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mt c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:Vaiana Rowena Howell.


    "I don't want to be temporary, I want my memory to be eternal."
    |New Girl | Cleaning up after Misha|

    Misha staat bij de wasbak, maar neemt in eerste instantie niet de moeite om zich om te draaien. Nee, nog sterker, hij neemt niet eens de moeite om te antwoorden op wat ik zei. Met een nieuwsgierige blik bekeek ik hem, tot hij zich wel omdraaide. Ik scheurde mijn blik meteen van hem los en ineens waren de stukjes hout die ik aan het verzamelen was wel erg interesant. Ik durfde ook niet meer op te kijken. Ik kon nog een schrikreactie onderdrukken toen ik zijn hand op mijn arm voelde sluiten en rechtop werd getrokken. Een stuk minder ruw dan ik had verwacht, maar nog steeds geeft het me een heel klein gevoel. Ik probeerde hem met een onbezorgde blik aan te kijken, in een poging te voorkomen dat hij doorheeft dat ik doodsangsten uit sta voor zijn vergrote pupillen. Toch kon ik hem niet eng noemen, nog niet in ieder geval. Ik staat hem met een nieuwsgierige blik aan terwijl hij een plukje haar aan de kant schruift. Hij laat zijn blik over mij heenglijden en meteen is het gevoel van gisteren terug. Dat gevoel alsof ik niks meer ben dan een veedier bij een vleeskeuring.
    'Hoe heet jij?' vroeg hij, zijn doordringende blik weer terug bij mijn ogen. Lichtelijk ongemakklijk, dat was de beste manier om te bechrijven hoe ik mij voelde.
    "Vaiana," antwoordde ik, maar voor ik ook nog maar één woord uit kon brengen had hij al een volgende vraag gesteld.
    'Jij bent het nieuwe meisje, nietwaar?'
    Ik beet op de binnenkant van mijn lip en knikte lichtjes. "Ja," mompel ik een beetje afwezig, terwijl ik mijn wenkbrauwen iets samentrek terwijl ik mijn ogen over zijn lichaam laat glijden. "Ik ben hier net twee dagen." Twee dagen, en nu al ging het hotel drie dagen dicht vanwege kerst. Ik vroeg me af of dat goed voor mij was of slecht. Ergens kon ik mijn geluk niet op dat ik met oude vieze mannen slapen nog even uit kon stellen, maar dan moest er nog het volgende worden toegegeven; ik heb nog nooit met ook maar iemand geslapen. Verder dan kussen vond ik prima, maar zoals ik altijd gezegd had wilde ik minimaal een relatie van een jaar en dat hadden Ced en ik nog niet gehad. Ced en ik hadden helemaal geen echte relatie gehad als ik er nog eens goed overnadacht, het was allemaal nep geweest. Ik realiseerde me toen pas dat ik hem nog steeds aanstaarde, waardoor ik mijn blik snel afwendde en mijn schoenen ineens heel interessant waren. De stukjes hout lagen bij mijn voeten, waar ik ze verzameld had.
    "Misha? Toch? Ced heeft een namenrondje gedaan," begon ik, terwijl ik langzaam mijn arm uit zijn grip probeerde te halen, in de hoop dat hij zelf onebewust, of bewust, alsof het mij uitmaakte, los zou laten. "Of- of j-je moet liever hebben dat ik je anders aanspreek." De woorden waren gehaast geweest, onzeker, precies zoals ik ze niet had willen laten klinken.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 22:51 ]


    We've lived in the shadows for far too long.


    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom.

    💔



    In een bolletje zat ik tussen de lakens gekropen, zoveel mogelijk warmte en slaap verzamelend. Dit maal in een erg droomloze slaap -gezien ik midden in de nacht wakker geschrokken was door een nachtmerrie-. Het was dan ook pas wanneer er geroep vanuit de gang kwam gevolgd door enkele doffe klanken -wat waarschijnlijk iemand was die op de deur bonsde-. Een tegenpruttelend zuchtje verliet mijn lippen waarna ik mijn gezicht begroef in mijn kussen, slaap was veels te fijn om te onderbreken. Pas toen ik twee paar gespierde armen om me heen voelde wist ik mijn ogen eventjes te openen. ‘Hey Romy?’ de hese ochtendstem van Max, wat ongelofelijk sexy klonk.‘Ben je wakker?’ vervolgde hij waardoor ik nu inderdaad wel wakker was, maar wilde liever blijven liggen 'Hmm, nog vijf minuutjes." murmelde ik slaperig , mijn handen zachtjes over zijn warme handen wrijvend. Ik beet even genietend op mijn lip tot ik iets besefte. Wacht eens even...
          Licht fronsend opende ik traag mijn open, een krul zat tussen mijn lippen en wat loom veegde ik deze uit mijn gezicht. Bah, mijn krullen waren soms vreselijk vervelend. Ik keek even rond. Niet mijn 'bed-bed' ik draaide me wat om in de sterke armen om me heen en keek licht vragend naar Max. Was dit een droom? Lichtelijk slaapdronken verliet een piep geluidje mijn keel waarna ik me wat uitstrekte in het zachte bed en mijn hand kort over zijn getatoeëerde schouder liet glijden. "Do you come here often?" kwam er lichtelijk geamuseerd over mijn lippen terwijl ik langzaam begon te ontnuchteren en nadacht wat ik hier eigenlijk deed.
          Nu ik eraan terug dacht vannacht was vreselijk geweest. Nu ja mijn hele verblijf hier was één grote hellhole, maar de nachtmerrie... Ik had gedroomd dat er een man achter me heen zat met een grote enge hond... Hoe erg ik het ook had gehaat, durfde ik Kesari niet wakker te maken, het was begot midden in de nacht. Maar.... Ver kon ik niet heen, zeker niet op de donkere lange -enge- gang. Dus daar was ik dan. Snikkend aan Max' bed, iets wat ik al vaker had gedaan toen hij me nog voor de gek hield.
          "Oh.. eh..." ik ging rechtop zitten en haalde vermoeid een hand door mijn wilde krullen. Nu pas hoorde ik wat gestommel op de gang en besefte ik me drie dingen. 1) ik moest vandaag niet werken dus dat was wel fijn, 2) ik hoor eigenlijk niet met Max in bed te liggen, 3) ik hoor Max te haten. Twijfelend knauwde ik op mijn lip waarna ik besloot om geen drama te maken vandaag, daar was ik nog te moe voor en daarbij al Max zo lief bleef doen zou het misschien nog niet zo verschrikkelijk zijn vandaag.
    "Wat is er aan de hand daar?" vroeg ik met licht schorre stem. "Is iedereen al zo vroeg op voor ontbijt?" mijn bruine kijkers richten zich even op Max waarna ik knipperde. Nee Romy, Max is vreselijk aantrekkelijk -niet toegeven!-.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • His room • Vaiana

    'Vaiana,' antwoord ze. Ze lijkt redelijk nerveus en ik kan zien dat mijn aanwezigheid indruk op haar maakt. Ik sta dan ook net iets te dicht bij haar in de buurt, maar nog net zonder haar aan te raken. De woede raast nog steeds in mij, maar ik weet het te onderdrukken terwijl de drugs langzaam door mijn bloedvaten begint te stromen. 'Ja,' mompelt ze en ik kijk toe terwijl ze haar tijd neemt om mijn lichaam in haar op te nemen. 'Ik ben hier net twee dagen.' Ik geef haar tijd voor haar gedachten en grinnik zachtjes wanneer ze plotseling weer naar haar schoenen kijkt. Ik hoef niks te doen en ze ligt al bijna op de grond aan mijn voeten. 'Misha? Toch? Ced heeft een namenrondje gedaan,' zegt ze en ik laat haar los zodra ze een beetje tegen begint te spartelen. Ik wil haar nog niet bang maken. Nog niet. 'Of- of j-je moet liever hebben dat ik je anders aanspreek.' Ik schud mijn hoofd.
          'Nee, Misha is prima,' zeg ik. Ik pak haar kin vast tussen mijn vingers en duw hem voorzichtig omhoog zodat ze gedwongen wordt om mij aan te kijken. Ik strijk zachtjes over haar wang heen en tilt mijn hoofd naar rechts. Haar huid voelt zacht aan onder mijn duim, maar het komt bijna niet meer binnen, omdat de drugs langzaam alle gevoelens uit begint te schakelen. 'Je hoeft niet bang te zijn... of nerveus,' zeg ik haar en terwijl ik die woorden uitspreek, staar ik direct in haar ogen. Ik leun voorover en terwijl ik de volgende woorden zachtjes fluister, raken mijn lippen bijna haar oorschelp aan. 'Maak je geen zorgen, zo'n mooi meisje zou ik nooit pijn doen,' fluister ik. Ik stap achteruit en een lach verlaat mijn mond. Ik realiseer mij dan dat ik nog steeds rondloop ik alleen maar een shirt en knipoog naar haar voordat ik een shirt uit mijn kast grijp. 'Je zult vast wel begrijpen dat alles hier een beetje anders zal zijn na... wat er zojuist voorgevallen is,' mompel ik. Ik loop achter haar langs en laat mijn hand zachtjes over haar kont glijden. 'Je zult er wel aan wennen. Wil je misschien wat... te drinken?' Ik sta nu achter haar en speel met haar lange, zachte haren. 'Koffie... thee? Persoonlijk drink ik niet, maar ik kan altijd iets sterkers voor je halen.'


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BAILEY FAWN "BAMBI" MORRIS
    "Pain and pleasure, like light and darkness, succeed each other."


    25 Y/O • ALMOST 5 YEARS • ROOM 25 • KIT'S GIRL • LIVING ROOM • CLÉO & HARLEY

    Ik kom met moeite mijn bed uit en ik wrijf in mijn ogen. Ik wil niet weten hoe ik eruit zie en tot hoe ver de make-up onder mijn ogen reikt. Op de gangen is allemaal gestommel te horen en ik zucht een keer diep. Wat nu weer? Dan pas hoor ik de woorden die worden uitgesproken duidelijker en mijn ogen springen nu open, niet meer tegengehouden door een overmatig slaaptekort. Mason. Dood. Mason. Dood.. Oh god, ja.
          Ik besluit dan maar overeind te komen van mijn bed en ik kleed me aan. Normaal gesproken besteed ik hier wat meer aandacht aan, maar ik besluit dat het voor vandaag genoeg is om in mijn sweatpants en sweater door het huis te sjouwen. Als ze willen dat ik iets anders aantrek, zeggen ze het maar en dan zal ik het overwegen. Overwegen is hier het sleutelwoord. Maar goed. Mason is dus dood. Met mijn voeten stap ik in de afgedragen Uggs die onder mijn bed staan en snel loop ik de trappen af, voorbij de eerste verdieping waar de meeste rumoer is. Kamer vijftien, melden ze allemaal, daar ligt het lijk. Ik zie dat sommigen echt aangedaan zijn en dat anderen een kleine glimlach niet van hun mond kunnen houden. Ik houd mijn gezicht in de plooi — juist omdat ik niet weet of ik moet lachen of huilen — en ik besluit langs de keuken heen naar de woonkamer te lopen. Mijn blik valt op Cléo en Harley die bij elkaar staan. Er hangt een beduusde sfeer hier. Iedereen praat zachtjes met elkaar en ik gok dat het allemaal over Mason gaat. Gisterenavond leefde hij nog, en omdat het hotel om één uur vannacht dicht ging — vind je het gek dat ik slaaptekort heb, ik heb nog niet eens zes uur geslapen — zou de dader een van ons moeten zijn. Volgens enkele roddels die snel de ronde doen op een plek als deze, zou hij gestorven zijn aan een overdosis aan drugs. In principe zou hij dus ook zelfmoord gepleegd kunnen hebben. Iedereen kent zijn verleden — en heden — met drugs. Ik voeg me bij de twee meiden en ik maak kort oogcontact met Cléo.
          'Heftig...' zeg ik zachtjes, doelend op de dood en ik slik. Het is natuurlijk heftig, dit sterfgeval, maar ik moet toegeven dat ik erbij Mason niet echt om kan treuren. Hij was nou niet bepaald mijn favoriete pimp in dit huis en dat werd af en toe maar al te duidelijk in mijn gedrag. Hij vond dat niet kunnen, maar goed, dat is een tweede. Ik zak op een stoel neer en verberg mijn gezicht kort in mijn handen. Godver.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    A l y x      E m b e r      K i n s l e y

    you know what they say;
    good things come in small packages

    Een luid kabaal maakte Alyx wakker. Een protesterend geluid kwam over haar lippen terwijl ze zich nog eens omdraaide in het bed. Ze had geen idee hoe laat het was, maar ze was er vrij zeker van dat het veel te vroeg was. Het was weekend verdomme en dan dacht iemand dat het een goed idee was om de rest wakker te maken? Zulke mensen verdienden het gewoon om in de hel te belanden. Ze verstond wel iets van "dood", wat precies hoorde ze niet omdat ze haar hoofd verstopt had onder de dekens, maar ze was er vrij zeker van dat het waarschijnlijk één of andere doodkloot was die een grapje maakte over dat Jezus dood was gegaan. Ze zou haast denken dat het een stel Jehova getuigen was, al was Jezus eigenlijk doodgegaan met Pasen. Ze wilde in elk geval gewoon in bed blijven liggen, totdat ze van het andere kant van het bed ook herrie hoorde. Met een zachte zucht draaide ze zich om, om te zien dat Beau er niet meer lag. Een zachte vloek verraadde dat hij om de grond lag.
          Alyx rolde naar zijn kant van het bed en stak haar hoofd over de bedrand uit. 'Lig je comfortabel?' grinnikte ze. Ze stapte uit het bed, en nam hierbij de dekens mee, en plaatste zichzelf boven Beau's heupen en nestelde zichzelf tegen zijn borstkas. Hij was heel wat langer en breder dan haar, maar dat vond ze juist fijn. 'You want some breakfast pancakes?'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered