• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght


    Norah was een redelijk lichte slaper, waardoor ze al snel wakker werd toen iemand op haar deur bonkte. Het duurde enkele seconden voordat de boodschap doordrong. Mason was dood. Ze wist niet zo goed wat ze er van moest vinden. Ze kreeg altijd maar de kriebels van hem, maar tegelijk bleef het iemands zoon, broer, neef... En hij was een grote eikel tegen de meisjes, maar ze dacht dat enkele jongens het wel met hem konden vinden.
          Ze vermoedde dat de meeste wel uit bed gingen en sleepte zichzelf ook uit bed. Er waren vast mensen die hulp nodig hadden. Om de situatie en omdat ze er geen zin in had, trok ze een simpele legging aan met daarbij een shirt. Aan haar voeten deed ze haar ijsbeersloffen.
          Langzaam maakte ze haar weg naar beneden en zag ze dat meerdere mensen uit hun kamers kwamen. Iedereen was erg stil, wat gezien de hele situatie begrijpelijk was. In de woonkamer (?) hing dan ook een bedompte zweer.
          'Verdomme, hij is dood.'
          De stem behoorde toe aan Cas, die er wat bleek uit zag. Ze wist zo ongeveer welke jongen in welke kamer sliep en besefte dat Cas in de kamer tegenover die van Mason sliep. Zou hij het lichaam gezien hebben?
          'Gaat alles goed?' vroeg ze op een zachte toon, terwijl ze haar hand op zijn onderrug liet rusten. 'Kan ik iets voor je halen of iets voor je doen?' Kort schoot er door haar gedachten dat Misha er waarschijnlijk ook niet goed aan toe zou zijn, daar "kende" ze hem nu goed genoeg voor. Haar lippen drukten in haar onderlip. Norah wist dat hij het nu al niks vond, maar ze wilde zo wel even bij hem checken.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximilian Gael Blidworth
    “I don't hate you – hating you would mean I care.”



    Ik bekeek Romy even van top tot... heup? De rest werd door de lakens aan het zicht onttrokken. Ze zag er best uitgeslapen uit – wat ironisch was gezien ze niet had uitgeslapen.
          ‘Wat is er aan de hand daar?’ vroeg ze met een schorre stem, die was duidekijk nog niet helemaal wakker. Stiekem bedankte ik degene die daarboven zat voor het aanhoren van mijn smeekbede. ‘Is iedereen al zo vroeg op voor ontbijt?’ ze keek me aan met haar grote bruine ogen. Ik besloot dat ik het nieuws later wel zou brengen, of ze zou het wel horen aan de ontbijttafel. Voorlopig liet ik haar echter nog wel even onwetend, want Romy die rustig was en naar me luisterde kon ik nog aan. Romy die drama schopte was een geheel ander verhaal. Er hing een plukje haar voor haar gezicht dat mij irriteerde. Geconcentreerd veegde ik het dus uit haar gezicht en stopte het acher haar oor.
          ‘Maak je maar geen zorgen, Zeke had volgens mij een soort Archimedes momentje,' loog ik en sloeg de dekens van me af. Verdomme, wat was het koud. ‘Je weet wel, met “eureka!”’ Wat een heerlijk onzin verhaal Max. ‘Ik hoop voor hem dat het koffiezetapparaat het nog doet, anders vermoord ik die gast met mijn blote handen, Kerstmis of geen Kerstmis.’ Ik stond op en liep naar mijn kledingkast toe en trok een joggingbroek aan. Voor Romy trok ik een vest uit mijn kast en gooide het over mijn schouder op het bed – ze droeg nu namelijk niet veel meer dan een kanten nachtjurkje wat er niet heel warm uitzag. ‘Heb je eigenlijk nog last gehad van die nachtmerrie?’ De vraag kwam er een beetje bot uit en ongeïnteresseerd – wat ik eigenlijk ook was maar goed. Opnieuw. Ik schraapte mijn keel en draaide me naar Romy toe zodat ik haar kon aankijken. ‘Alsin, heb je goed geslapen?’



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • His bedroom • Romy

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 11:10 ]


    I just caught the wave in your eyes


    Ezekiel Joshua Blair
    27 || 8 jaar || Loverboy || Zitkamer || Jezus Christ! Mason's dead!
    Ik was echt ontdaan door de dood van Mason. Ik was op de bank geploft en had zelfs niets meer in mijn handen gehad. Ik staarde blank voor me uit, terwijl ik probeerde mezelf een houding te geven en de emoties, die door mijn lichaam raasden, een plek te geven. Ik hoorde wel dingen om me heen gebeuren, maar het ging een klein beetje langs mij heen. Ik wilde iets doen, moest iets doen. Mason was een van ons en zijn dood moet gewroken worden. Dat hij een van ons was, betekende ook dat dit binnenshuis zou blijven. Niemand wilde hier de politie binnen, en de politie zou vast alleen blij zijn dat er een grote drugsdealer van de straat was. Misschien zouden ze voor de vorm een van de jongens oppakken, of het een zelfmoord laten zijn, maar ik kende Mason en hij wist precies hoe ver hij kon gaan met de chemicaliën. Ik werd uit mijn gedachtestroom getrokken doordat iemand mijn hand pakte. Ik greep de hand vast en trok tegelijk direct mijn vlindermes uit mijn broekzak. Net voor ik degene die mij had vastgepakt het mes op de keel legde, zag ik dat het Snow was, mijn nieuwste meisje. Ik stopte mijn mes weer weg en liet haar hand los, om haar bij de voorkant van haar shirtje te grijpen. "Je weet dat je me niet moet verrassen, Snow." Mijn woorden waren hard. Door haar aanwezigheid klapte ik nog verder dicht dan normaal. Als een iemand mij niet als zwak mocht zien, waren het de meisjes. Ik trok haar rechtop op haar knieën en liet haar shirtje weer los, on mijn hand onder haar kin te leggen. "Wees eens een schatje en breng me een kop koffie en wat paperclips." Hierna liet ik haar los en gaf haar een klein duwtje mee. Ze wist hoe ik mijn koffie graag had, zwart en sterk, en waar ze de paperclips vandaan haalde was niet mijn zorg. Ik moest denken en bezig zijn met mijn handen hielp daarbij. Ik leunde terug op de bank, terwijl ik rondkeek. Het werd hier toch vrij druk en mijn oog viel op Harley, die met twee van de andere meisjes stond te praten. Ik knipte met mijn vingers en wenkte haar naar me toe, terwijl het hier alleen maar drukker werd, nu iedereen wakker werd en naar buiten kwam door dit verschrikkelijke nieuws. Ze kon beter komen en luisteren, anders had ik nog wel wat spelletjes om mijn emoties over dit alles te kunnen uiten.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 13:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Jazz Lena Alvord


    21 || One of the girls || room 26

    Nadat ik een tijdje aan de bar heb gezeten, besluit ik maar om een verfrissende douche te nemen.
    Iedereen in het hotel was overstuur door de plotselinge dood van Mason en ik kan het eigenlijk ook niet echt vatten. Daarbij nog niet te bedenken wat dit voor naam geeft aan het hotel en wat César hiervan moet vinden.
    Ik loop de trap op naar mijn slaapkamer en ik zoek andere kleren uit, pak mijn shampoo, conditioner en handdoek en ik vertrek naar de badkamer. Als ik de doucheruimte binnenloop, merk ik op dat ik helemaal alleen ben. Ik zucht zacht, heerlijk om even alleen te zijn.
    Ik kleed me uit, zet de douche aan en als het water warm is, stap ik eronder. Ik laat het warme water over mijn gezicht lopen en ik kan eindelijk even laten bezinken wat er vanmorgen gebeurd is. Dit is wel een slag in iedereens leven hier, hoe dan ook. Vooral voor Zeke en Misha moet het nieuws hard aangekomen zijn. Ik was mijn haar en spoel de shampoo uit. Daarna doe ik wat conditioner erin, wat ik een paar minuten laat intrekken. Daarna spoel ik dit ook weer uit en zet ik de douche uit. Ik knijp het overige water uit mijn haar, droog me af en kleed me weer aan. Met mijn handdoek nog op mijn hoofd loop ik snel naar mijn kamer. Het is nou niet bepaald charmant, zo'n handdoek op je hoofd.
    Ik ga voor de spiegel staan en verwijder de resten make up met babyolie. Ik besluit vandaag alleen wat mascara op te doen aangezien ik geen zin heb om een fullface te doen. Nadat ik mijn haar gedroogd had en het in een staart had vastgebonden, besluit ik naar de keuken te gaan om wat te ontbijten.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 13:45 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Cassius "Cas" Esmond Russel


    22 • kamer 18 • 3 jaar • grumpy

    De aanraking van het meisje haalt me uit mijn gedachten en een beetje gedesoriënteerd kijk ik haar aan. Aan haar stem had ik haar niet herkend, maar als ik haar aankijk lukt het me om er een naam aan te linken. Norah.
    "Ik heb een borrel nodig..," mompel ik, terwijl ik mijn ogen ten hemel sla. Ik kan echt niet tegen dood. Over het algemeen is het al wonderbaren dat ik tegen al het geweld hier kan, dat ik er zelfs zelf een handje van heb gekregen. Maar dood.. dat is me te permanent. Zeker als het zo plotseling is.
    Ik kan me herinneren dat mijn opa overleed, toen ik een jaar of acht was. Hij was al maanden, al dan niet jaren, ziek en dat was een stuk makkelijker te verwerken dan iemand die van het ene op het andere moment niet meer ademt. Voor mij in ieder geval, voor mijn moeder niet. Ze leek veel minder moeite te hebben met haar dode levenspartner aan haar voeten dan met het overlijden van haar vader. Terwijl ze haar toch allebei hetzelfde behandelden - zoals ze verdiende behandeld te worden. "Ik vind dood echt niet chill.." Niemand vindt dat, natuurlijk, maar sommige van de jongens lijken er geen enkel probleem mee te hebben dat er een lijk in een van onze kamers ligt.



    "I only love it when you touch me, not feel me - when I'm fucked up, that's the real me."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    NIKA CALDBURY


    20 • Loverboy • Room 17 • Kitchen • Laelia

    ”Ik ben niet echt een uitslaper nee,” zei het meisje tegenover, waarna ze er nog iets achteraan brabbelde dat Nika niet kon verstaan. “Ik maak ontbijt,” vervolgde ze toen. Eigenlijk had Nika dat al doorgehad, hij vond het alleen netjes om het aan haar te vragen. Nika volgde de bewegingen die het meisje maakte. Ze was bezig met het vullen het reservoir van het koffieapparaat met water, waarna ze ‘m aanzette.
          ”Maak eens wat te eten voor me, wil je?” Ze had een beetje apart opgekeken. Iets wat Nika onderhand niet meer verbaasde. Bevelen geven aan meisjes was nog niet zijn sterkste kant, zeker niet. Maar hij probeerde het toch?
          ”Vind je het– houd je van gebakken ei?” vroeg ze uiteindelijk en ze trok de koelkast deur open. “Als je– op zich– bacon en toast erbij maken kan ook…” Ze sloot de deur weer zonder eigenlijk wat uit de koelkast gehaald te hebben en keek om naar Nika. “Tenminste... als je dat lekker vindt uiteraard.”
          Het meisje leek zich uit het niets opeens heel ongemakkelijk te voelen. Was dat zijn schuld? “Nee - ja, eh.. Dat is prima hoor,” zei hij, een beetje afgeleid. Nika was het meisje gaan bekijken. Degene die dit meisje naar binnen had gebracht verdiende een schouderklopje
          ”Laelia was de naam toch?” vroeg hij toen zachtjes, waarna hij achter haar ging staan. “Houd je van koken? Of bakken? Sta je graag achter de keuken?” vroeg hij toen. Nika ging langzaamaan een beetje dichterbij staan, tot dat hij haar lichaamswarmte op zijn eigen lichaam voelde.
          Nika plaatste voorzichtig zijn armen over Laelia’s middel heen. “Maak voor mij maar waar je het beste in bent, okay?” vroeg hij toen zachtjes. “Geen haast, ik ben een geduldig persoon,” vervolgde hij.
          De jongen keek even de ruimte rond, het leek alsof er nog niemand aanwezig was. Al deed Nika niks verkeerd, tenminste dat dacht hij. Hij had werkelijk geen flauw idee wat hij deed en of hij het goed deed. Regeltjes in zijn hoofd stampen was iets waar Nika nooit goed in was geweest. Mocht hij überhaupt wel meisjes van anderen aanraken? Ergens kon het hem ook niks schelen. In ieder geval niet bij Laelia.
          Langzaam boog Nika zijn hoofd naar voren, waarna hij in haar oor fluisterde. “Dus.. In welk ontbijt gerecht ben je het best?”

    "Shit. I fucked up - again."

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 14:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Living area • Harley & Bailey

    Cléo had de afgelopen nacht moeilijk in slaap kunnen komen. Niet van nachtmerries, maar om wat ze samen met Bailey had geflikt. Ze had het uiteindelijk het slapen ook opgegeven en was al vroeg opgestaan. Nu stond ze ergens in de woonkamer een gaap te onderdrukken. Misschien moest ze later in de middag maar wat extra uurtjes slaap proberen erbij te sprokkelen. Zonder dat de jongens het zouden merken.
          ’’Dus..'' Een vrouwelijke stem die opeens heel dichtbij was. Cléo keek die richting uit en trefde Harley, die haar ook terug aankeek.
          ’’Wat vind jij ervan? Kende je hem goed, daarmee doel ik op Mason.'' Ze stak haar handen in haar zakken en leunde tegen één van de banken. Cléo haalde haar schouders op. Ja goh, wat vond ze er nou van? Wat antwoordde je daar nu op als moordenaar van? Voordat ze kon antwoorden kwam Bailey ook aanwandelen, waarna ze even oogcontact maakte met Cléo.
          ”Heftig…” zei ze zachtjes, doelend op de dood en ze slikte. Ze zakte op een stoel neer en verborg haar gezicht kort in haar handen. Wat een actrice was dit zeg. Deed ze goed. “Ja.. Heel heftig,” mompelde Cléo zachtjes.
          ”Mason en ik lagen elkaar misschien niet echt, maar je gunt niemand de dood toe, weet je?” Cléo beet op haar lip. God, wat kwam er nu dan weer voor een bullshit uit haar mond. “Wat vind jij Harley?” vroeg ze aan haar na een korte stilte.
          Cléo keek even rond de ruimte en zag uiteindelijk Zeke hun richting op kijken en een beetje vaag lopen te doen met zijn vingers. “Volgens mij wilt je dingetje je spreken,” vervolgde Cléo toen, Harley een klopje op haar schouder gevend.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 25 jan 2017 - 15:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Snow Paisley Wirth


    19 • kamer 25 • 4 maanden • worried

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik lichtelijk angstig word van Zeke als hij.. zo is. Voordat ik er achter kwam dat dit zijn broodwinning is vond ik het wel spannend dat hij redelijk dominant was. Geen watje, zoals veel van mijn vorige vriendjes, die amper een beetje de leiding durfden te nemen.
    Zeke was heel anders dan al die jongens, maar toen ik er - te laat - achter kwam waarom, kon ik het niet laten om te wensen dat ik hem nooit ontmoet had. Maar goed, toen was ik al hopeloos verliefd en als was in zijn handen.
    "Ja.. oké." antwoord ik dan maar, waarna ik door zijn duwtje bijna over mijn eigen voeten struikel. Koffie en paperclips. Dat eerste is makkelijk, maar ik heb geen flauw idee waar ik paperclips vandaan ga halen.
    Ik loop naar de keuken, waar ik meteen iets zie dat ik niet verwacht. Laelia, met de nieuwe jongen ongeveer tegen zich aan geplakt. Een beetje ongemakkelijk loop ik om de twee heen, naar het koffiezetapparaat. In stilte zet ik een van de mokken onder het ding, en kijk hoe de zwarte substantie er langzaam in stroomt. Geen suiker, geen melk. De eerste keer dat hij me vroeg koffie voor hem te zetten heeft hij me dat meerdere keren verteld, waarschijnlijk om er voor te zorgen dat ik het zou onthouden - en hij me niet hoefde te straffen voor een verkeerde kop koffie.
    "Paperclips..," mompel ik vervolgens, meer tegen mezelf dan dat ik wil dat iemand het hoort. Ik trek een aantal laden open, zonder succes. "Fuck.."
    Zuchtend loop ik met de kop koffie terug naar de woonkamer, waar Zeke nu zit. Ik heb twee keuzes - hem alleen koffie brengen, of op zoek gaan naar paperclips en die brengen, maar dan is zijn koffie wel koud.
    Met een geforceerde glimlach zet ik zijn koffie voor hem neer. "Alsjeblieft.. ik kon nergens paperclips vinden," ik wil er nog mijn excuses voor aanbieden, totdat ik doorheb dat hij aan het wachten is op Harley. Natuurlijk. Hoe hard ik ook mijn best doe, hij lijkt een voorkeur voor haar te hebben. Ik heb die eikel verdomme mijn hart, en daarna mijn leven gegeven, en toch verkiest hij haar. "Maar die kan Harley vast wel voor je tevoorschijn toveren."


    "There's no doubt in my mind that if you could then you would try to crack my ribcage open and pull my heart right through."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Laelia was de naam toch?’ vroeg hij zachtjes en ik voelde zijn aanwezigheid steeds dichterbij komen, terwijl ik zo met mijn rug naar hem toe stond. ‘Houd je van koken? Of bakken? Sta je graag achter de keuken?’ Zijn lichaam drukte tegen mijn rug aan en zijn – warme – adem voelde ik in mijn nek. Het maakte mij een tikkeltje nerveuzer en ik kneep van de spanning bijna een ei fijn dat ik net had gepakt. ‘Maak voor mij maar waar je het beste in bent, okay?’ vervolgde hij zachtjes en hij sloeg zijn armen om mijn middel heen. Ik haalde scherp adem toen hij dit deed. ‘Geen haast, ik ben een geduldig persoon.’ Oké, ik nam terug wat ik over Nika had gezegd. Dat hij gewoon zo mijn personal space binnenwalsde en me zo – weliswaar geforceerd – aanraakte, liet me nogal ongemakkelijk voelen; correctie: zeer ongemakkelijk. Mijn nekharen gingen overeind staan toen hij ‘dus.. In welk ontbijt gerecht ben je het best?’ in mijn oor fluisterde. Vanuit mijn ooghoek gluurde ik naar hem voordat ik mijn ogen neersloeg.
          ‘Ik eh wilde–’ mijn stem sloeg een octaaf over en ik schraapte gehaast mijn keel ‘–sorry. Ik wilde een omelet voor je maken met wat bacon en groente... Ik denk dat ik daar wel goed in ben.’ Subtiel probeerde ik zijn handen van mijn middel weg te halen. ‘Uh vind je het erg? Ik moet uh– ik heb ruimte nodig.’ Ik gaf hem een voorzichig zetje tegen zijn borst en draaide mijn rug weer naar hem toe. ‘Ga anders zitten of zo? Wil je koffie? Ik kan ook koffie maken? Of wil je thee?’ ratelde ik en begon op het tempo van een sneltrein voor hem een boerenomelet te maken. ‘Ik ben trouwens inderdaad Laelia... Nika toch?’ Ik keek even naar hem om met een vragende blik. ‘En ik sta graag in de keuken.’


    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Nika

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 15:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    NIKA CALDBURY


    20 • Loverboy • Room 17 • Laelia

    ”Ik eh wilde–“ De stem van dit meisje sloeg een octaaf over en ze schraapte gehaast haar keel “–sorry. Ik wilde een omelet voor je maken met wat bacon en groente... Ik denk dat ik daar wel goed in ben,” antwoordde Laelia zijn vraag.
          Subtiel probeerde het meisje Nika’s handen van haar middel weg te halen. “Uh vind je het erg? Ik moet uh– ik heb ruimte nodig,” zei ze toen voorzichtig, waarna ze hem een voorzichtig zetje gaf tegen zijn borst en haar rug weer naar hem toedraaide. Nika knikte even kort.
          ”Oh ja.. Natuurlijk,” mompelde Nika, waarna hij haar uiteindelijk los liet. “Ga anders zitten of zo? Wil je koffie? Ik kan ook koffie maken? Of wil je thee?” ratelde ze en ze begon op het tempo van een sneltrein voor hem een boerenomelet te maken. “Ik ben trouwens inderdaad Laelia... Nika toch?”
    Ze keek even naar hem om met een vragende blik. “En ik sta graag in de keuken,” vervolgde ze. Nika knikte.
          “Klopt, ik ben Nika,” antwoordde hij. “En ik merk dat je inderdaad graag in de keuken staat, anders zou je op dit vroege uur er niet aanwezig zijn en al helemaal niet zo’n luxe gerecht staan maken,” vervolgde hij.
          Nika bekeek het meisje voor hem nogmaals. Zouden ze niet in deze situatie zitten, zou hij sowieso op dit meisje gevallen zijn. Al - hij zou nu nog steeds op dit meisje kunnen vallen. Alleen zij niet op hem. Uiteindelijk, zonder dat hij het echt door leek te hebben liep hij weer op het meisje af, waarna hij haar vingers voorzichtig op haar kin legde en haar hoofd draaide. Nika’s hoofd kwam niet veel later steeds dichter bij die van haar en voordat hij er erg in had waren zijn lippen op die van haar gedrukt.

    "Shit. I fucked up - again."

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 15:15 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Laelia Philyre Laskaris
    “It seems to me that love could be labeled poison – and we'd drink it anyways.”



    Het bleef een hele poos stil aan Nika's kant. Eigenlijk zou ik dat verdacht moeten vinden, maar de stilte stelde me eerder gerust. Het kwam niet vaak voor dat het zo stil was in dit hotel en tegelijkertijd ook nog aangenaam. Nadat ik het beslag voor de omelet klaar had goot ik het in de koekenpan. Plotseling voelde ik zijn vinger on mijn kin en draaide hij mijn gezicht wat naar hem toe.
          ‘Nika? Wat d–’ Voor ik het goed en wel doorhad had hij zijn lippen op die van mij gedrukt. Nika, waar dacht je meebezig te zijn? Wilde je zo graag dood? Zou Cassius hem vermoorden? Zou het tegen de regels zijn? Zou ik ook afgemaakt worden? Zaten we nu allebei diep in de nesten? Goddamnit Nika. Mijn hoofd sloeg op hol en ik begon langzaam in paniek te raken terwijl Nika's lippen nog steeds soort van vastgeplakt zaten aan de mijne. Ik klapte volledig dicht en dacht niet meer helder na. Zodoende dat mijn lichaam gelukkig voor mij dacht: zonder het door te hebben haalde ik hard uit naar zijn gezicht en duwde hem van me af. Nou ja, ik haalde hard naar hem uit voor mijn doen, maar waarschijnlijk voelde het meer als een vriendschappelijk klopje tegen zijn wang.
          ‘Ben je helemaal gek geworden?!’ vrroeg ik geschokt en mijn stem sloeg alweer over. Hopelijk had niemand ons gezien of gehoord.



    20 • Kamer 24 • Anderhalf jaar • Keuken • Nika


    I just caught the wave in your eyes


    Almost 24 Ω Sleepy & Careless Ω With Alyx Ω Room 13 Ω Undies


    This is my cup of care. Oh, look. It's empty


    Hij had zijn ogen nog maar enkele tellen dicht, toen hij Alyx hoorde bewegen.
          "Lig je comfortabel?" vroeg ze veel te vrolijk voor het uur van de dag, al had hij geen idee welk uur dat was. Hij wilde een norse nee uitbrengen, aangezien zijn humeur samen met zijn slaap wegzakte. In plaats daarvan klonk het als een erg uitgerekte kreun, want het meisje had zich op hem genesteld. De sleutel in zijn zij begon nu echt pijn te doen en hij tilde met moeite hen beiden op, zodat hij het ding onder zich uit kon halen.
          "You want some breakfast pancakes?" Nu had ze zijn aandacht volledig en hij opende zijn ogen. Het enige wat hij zag, was een massa deken en haar haren. Enkelen daarvan plakten aan zijn lippen.
          "Ljnee," mompelde hij, met zijn tong uit zijn mond zodat hij de haren kon verwijderen. "Nee. Ja. Ik weet het niet." Hij kreunde nog eens en haalde diep adem, zo ver dat mogelijk was met het gewicht op zijn borstkas. Ze was niet groot of uitermate zwaar, maar het bleef een hele persoon die zijn ademhalingsproces wat verstoorde. Hij duwde zich wat overeind, waardoor ze naar beneden zakte, en leunde tegen het nachtkastje achter hem. Zijn armen vouwde hij om haar heen, alsof hij een cocon wilde vormen.
          Beau dacht na. De dood van Mason kwam op een slecht moment. Niet dat er echt een goed moment was, maar het feit dat het net nu gebeurd was, kon hem iets schelen. Hij had Alyx nu en hoewel hij er bijna was, kon hij zijn act nog niet laten vallen. Als ze nu iets zou merken, kon hij haar in heel L.A. gaan zoeken. Het probleem was dat hij sowieso de schuld van iemand ging krijgen en dat kon hij echt niet gebruiken. Alyx wist dat hij geen lieverdje was, maar dit was nog een stapje verder. Alleen kon hij moeilijk de hele dag in zijn kamer blijven zitten. Hij had tenslotte honger.
          'Ach, waarom ook niet. We zijn nu toch wakker. Kom op, schoonheid," zuchtte hij. Hij klopte op het deken op de plek waar hij dacht waar haar poep was, zodat ze zou opstaan.


    Mhm?

    HARLEY CADENCE ROOSEVELT
    22 • Room 26 • Almost 2 years there • Outfit • Zeke & Snow • Living room

    Nadat ik aan Cléo vraag wat ze van het hele gebeuren vond, komt Bailey bij ons mengen. Ik doe mijn best om niet een glimlachje te laten zien - eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat één van de jongens dood is, des te groter mijn kans om te ontsnappen - en kijk haar kort aan. Het lijkt alsof ze toch geraakt is door de dood van Mason.
          ''Heftig…'' Ik knik kort en zucht op hetzelfde moment wanneer ze neerzakt op een stoel en haar gezicht in haar handen verbergt. Even weet ik niet wat ik moet doen, maar besluit daarna toch gewoon niks te zeggen. Maar, wat kón je zeggen op iemands dood? Gecondoleerd, tja, maar het is niet alsof één van de meiden hem zou gaan missen. “Ja.. Heel heftig,” hoorde ik Cléo zeggen. ”Mason en ik lagen elkaar misschien niet echt, maar je gunt niemand de dood toe, weet je?” Ik zucht diep en haal kort mijn schouders op. ''Wat denk jij Harley?''
          ''Mason was vast een goede gast diep van binnen en nee, natuurlijk; niemand gunt iemand de dood. En zeker niet zo'n gruwelijke dood. Ik vraag me wel af wie het heeft gedaan, alles wijst erop dat iemand van het hotel hem vermoord heeft.'' mompel ik zacht en doe mijn ogen dicht. Hopelijk lijk ik niet verdacht. ''Maar wat gebeurd is, is nou eenmaal gebeurd.'' zeg ik en kijk de twee met een zwakke glimlach aan. Ik speel wat met mijn shirt en op dat moment kruist mijn blik met die van Zeke. Hij wenkt naar me als teken dat ik naar hem moet komen en ik knik kort, voordat ik even gedag zeg tegen de meiden. Ik loop naar hem toe en net voordat ik er ben, komt Snow aan. Ik trek mijn wenkbrauwen op wanneer ik mijn naam hoor en kijk haar verward aan.
          ''Heb ik iets gedaan?'' vraag ik, oprecht verward. ''Sorry?'' Ik kijk Zeke aan en glimlach automatisch een beetje. Het is een gewoonte en nu hij er zo.. Brak uit zag, moet het wel. ''Gaat het?'' vraag ik en kniel zodat ik soort van op dezelfde ooghoogte zit. Ik bestudeer zijn gezicht en bijt mijn lip; tegelijkertijd zit ik bewust Snow 'jaloers' of wat dan ook te maken.


    'You can't keep your fear of failure keep you from trying.''

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 19:36 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom -> going to Livingroom.

    💔



    Max' groene ogen gleden even over me heen al wist ik er niet meteen iets uit op te maken, het haf me tenminste wat tijd om wakker te worden want eerlijk... Het was veels te vroeg. Zijn hand rijkte hij uit naar mijn gezicht op een rustige manier, waardoor ik hem liet doen, zijn warme vingers streken één van de wilde krullen uit mijn gezicht en ik moest de neiging onderdrukken om mijn hoofd niet in zijn warme hand te laten rusten. Sinds Max me hierheen had gebracht werd het me stilaan wel duidelijk dat alles wat hiervoor tussen ons was, maar schijn leek te zijn. Echter betekende dat niet dat ik zijn tedere momenten tussen ons miste.   ‘Maak je maar geen zorgen, Zeke had volgens mij een soort Archimedes momentje,' zei Max waarna zijn lichaamswarme helaas verdween en een koude windsvlaag op me af kwam. Ik rilde kort en nam het deken dat hij net van zich afgegooid had beet, zodat ik me hieronder kon verstoppen.
          Zijn woorden had ik nog niet echt in me opgenomen, wie was Archimedes nou weer? ‘Je weet wel, met “eureka!”’ wist hij simpel te verduidelijken. "Oh, zo vroeg..." mopperde ik meer tegen mezelf dan tegen Max in mijn gedachten. ‘Ik hoop voor hem dat het koffiezetapparaat het nog doet, anders vermoord ik die gast met mijn blote handen, Kerstmis of geen Kerstmis.’ Max stond op van het bed, waardoor de matrass ook weer naar zijn normale vorm veerde en ik tuitte mijn lippen kort. Meer dan een kanten slaapkleedje had ik niet aan dus vond ik het niet bepaald fijn om mijn warmtebron kwijt te zijn. Mijn bruine kijkers volgden MAx even die naar zijn kledingskast toe liep en een joggingsbroek aantrok, pff daar ging mijn mooie uitzicht nu ook nog eens. Toen Max een stuk stof over zijn schouder gooide ving ik deze uit de lucht op en bekeek het even. Het leek op een vest en gezien Max er geen aandacht aan schonk, vermoedde ik dat ik deze mocht gebruiken -deze ging ik lekker bijhouden- . Ik deed het veel de grote vest aan en knoopte deze half dicht, mijn bovenbenen waren op zijn minst nu wat bedekt wat ik wel fijn vond.
          ‘Heb je eigenlijk nog last gehad van die nachtmerrie?’ het rolde nogal bot over zijn lippen waardoor ik kort op mijn lip beet en een hand door mijn krullen haalde. "Ehm" begon ik wat aarzelend, gezien ik niet zeker wist of hij überhaupt wel luisterde. Het was pas toen hij zich omdraaide en me aankeek dat ik flauwtjes glimlachte. ‘Alsin, heb je goed geslapen?’ ik knikte zachtjes en gooide de dekens van me af zodat ik ook zijn grote bed uit kon klauwteren. " Ik heb prima geslapen hier, de nachtmerries bleven nu gelukkig weg." zei ik, normaliter had ik niet veel last van slechte dromen, maar ééns ik die had... mijn handen verstopte ik in de veels te grote mouwen van de vest waarna ik naar Max toe schuifelde. "Heb jij goed geslapen?" vroeg ik hem met nog steeds hetzelfde flauwe glimlachje als net om mijn lippen. Oprecht vond ik het wel fijn nu, enkel ons tweetjes en even de gedachte van dit hele hotel gebeuren vergetend. " Laten we maar eens gaan kijken dan of het koffieapparaat het overleefd heeft." gniffelde ik zachtjes waarna ik voor hem uit liep richting de deur. Nadat ik deze geopend had keek ik even over mijn schouder heen om te kijken of hij überhaupt wel mee liep.
          Het leek een vreemde sfeer op de gang en dan ook wanneer ik de gang doorliep en de woonkamer naderde. Zeke zat in de zetel en Snow stond er vlak naast, hij leek niet bepaald euforisch als hij net een eureka moment zou gehad moeten hebben. Harley kwam ook bij hun staan- of neerhurken-, waardoor ik enkel maar verward naar alle mensen in de woonkamer keek. Norah en Cas waren er ook net als Bailey en... urg Cleo. ik scheurde mijn blik van haar af en keek nog even achter me naar Max. " Het lijkt net alsof er iemand gestorven is." zei ik tegen Max met een opgetrokken wenkbrauw. Met deze sfeer zou zelf de domste hond niet eens de ruimte willen binnenlopen. Ik trok Max' vest wat dichter tegen me aan en wiep nog eens kort een blik op Cleo om haar jaloers te maken.





    CEDRIC DEVIN IVERS

    Loverboy, Mol, Stairs, with Kesari

    🐍





    Warme waterdruppels kletterden over mijn naakte lichaam heen terwijl ik even in gedachten verzonken was. Eens ik wat rumoer hoorde op de gang schoot ik uit mijn gedachten en deed ik de douchekraan dicht. Ik herkende de stem als die van Zeke en het klonk nogal hevig. Ik wikkelde een handdoek om mijn middel heen, waarna ik mijn badkamertje uit ging en de deur van mijn kamer opende om te zien wat er aan de hand was. "Jongens. Wakker worden. Mason is dood." Had de jongen een aantal keer herhaald waarna hij uit het zicht verdween. Mason? Ik deed mijn deur weer dicht en plofte even neer op mijn bed waarna ik een hand door mijn natte haren haalde. "Shit." zei ik iets wat ik gedachten verwikkeld. Ik mocht Mason wel, we dronken vaak wel wat en afgezien van alle opgekropte agressie zag hij er nog 'oké' uit. Een diepe zucht rolde over mijn lippen waarna ik mijn nek even kraakte , zonde. Net wanneer ik mijn nieuwe meisje hierheen had gebracht. Mijn lichte kijkers keken even voor zich uit. Ik ging niet treuren, het was een spijtig voorval maar het kwam maar enkel in mijn voordeel. Minder kans om verlinkt te worden. Ik stond op van mijn bed, droogde mijn nog wakke lichaam af en schoot daarna me omkleedde in een simpele jeans en grijze hoodie. Ook mijn befaamde ringen had ik weer om mijn vingers zitten en ik zette voor even mijn bril op waarna ik mijn kamer uitliep en deze sloot. Vaiana kon niet ver zijn. Ik liep door de hang heen die verlaten leek te zijn en besloot naarboven te gaan, richting de meidenkamers. Rustig liep ik de trappen op, licht nerveus. Ik had geen idee wat Vaiana zou doen met het nieuws en ik hoopte maar dat ik geen hele schreeuwbui van haar mocht aanhoren. Net toen ik boven was hoorde ik wat iets hogerop, wat me met een lichtere frons enkele treden hoger liet stappen. Mijn gekleurde poelen troffen Kesari aan die neergezakt tegen de muur aan leunde, ze zag wat bleekjes waardoor ik de frons van mijn gezicht haalde. "Hey, is het nieuws ook al bij je doorgedrongen?" vroeg ik op een rustige manier waarna ik naast het meisje kwam staan. Ik besloot nuchter te blijven bij het nieuws al had ik wel erge nood aan een sigaret. Ik stak mijn hand naar haar uit om haar rechtop te helpen. " Heb je wat buitenlucht nodig? Je ziet namelijk nogal wit." vroeg ik met een lichte bezorgdheid. Ik was oprecht bezorgd over de gezondheid van de meiden en gezien ze niet zomaar zonder toezicht in de tuin konden kon ik het maar beteren opperen. Het laatste wat ze nodig zou hebben is flauwte.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Kesari Zahira Aitkin

    ”It’s easier to let my Demons win than to pretend that I still care enough to fight them.”

    • Twenty-three • Stairs, with Ced • Leave me aloneOutfit

    Een van de andere voordelen in een Hotel zoals deze — ik besloot me vooral niet eens af te vragen of die er überhaupt wel meer waren — is dat wanneer er paniek in de tent lijkt te zijn, er maar weinig personen rondlopen die zich om je lijken te bekommeren. De gang waarin ik me bevond was doodstil en toonde geen enkel teken van leven, waarop een sarcastisch geluidje in de vorm van een lachje mijn lippen verliet; trillerig weliswaar. Hoe ironisch in een situatie als hetgeen waar we ons nu in leken te verkeren. Ondertussen liet ik mezelf met mijn rug tegen de muur naar de grond afzakken, waar mijn billen met een zachte plof op terecht leken te komen, en graaiden mijn vingers zacht naar mijn donkere, vochtige lokken.
          De afgelopen weken hadden me al niet mee gezeten, of althans zo had het er niet naar gewezen, en mijn geestelijke gezondheid meende op sommige fronten een spontane loop met me te nemen. De dood van Mason deelde nu dan ook een lelijke klap uit, maar diep vanbinnen wist ik dondersgoed dat het me later een opluchting zou gaan bezorgen. Later… als er dan geen andere dingen waren waarover ik me weer eens zorgen mocht gaan maken. Zou het ooit ophouden? Ik hoefde niet veel te hebben; mijn stille wens bevatte aan het einde van deze ellenlange rit nog altijd maar één ding — hoe hard ik deze ook trachtte te negeren, hij zou nooit verdwijnen en dat wilde ik ook niet. Naderende voetstappen prikkelen uiteindelijk mijn zintuigen tactvol en nog voor de persoon in beeld lijkt te verschijnen ben ik al gewaarschuwd voor zijn komst.
          ”Hey, is het nieuws ook al bij je doorgedrongen?”
    Met een uiterst kalme ondertoon komt Ced langs me staan en voel ik me even verplicht mijn groene kijkers schuins naar hem op te slaan. Ondertussen kauw ik vertwijfeld op de binnenkant van mijn wang en is het enige schorre woord dat ik uit kan brengen een haperende “Eh - “ gevolgd door een zwakke knik met mijn hoofd. Natuurlijk was dát nog niet helemaal het geval geweest. Ik kon me nog maar amper voorstellen dat de plaaggeest van dit Hotel er niet meer was om de boel te terroriseren; om mij te terroriseren. Laat staan dat het nieuws al goed tot me doorgedrongen was. Stileltjes vroeg ik me dan ook af of het beeld van zijn levenloze lichaam daarbij zou kunnen helpen, al trok bij de gedachten alleen al een scherpe huivering over mijn rug heen. Met een vrij nuchtere houding steekt de jongeman langs me vervolgens zijn hand naar me uit — een stil gebaar waarin hij me zijn hulp aanbiedt bij het overeind komen.
          ”Heb je wat buitenlucht nodig? Je ziet namelijk nogal wit.”
    Behendig hijs ik me aan Ced zijn hand omhoog en woel met mijn vingers opnieuw door mijn lokken heen zodat ik een grondig excuus heb hem meteen weer los te laten. Het was niet dat ik lichamelijk contact verafschuwde, niet helemaal althans, maar in mijn huidige gemoedstoestand was ik bang dat zelfs het simpel geven van een hand al te veel verried. Tel daarbij de vele maanden aan ongewenste handelingen bij op en het plaatje was vrij compleet.
    Bedenkelijk glijden mijn poelen over Ced zijn gezicht heen. “Wat frisse lucht zou heel fijn zijn,” besluit ik te antwoorden op zijn vraag. Met een zwakke glimlach rondom mijn lippen sla ik mijn armen over elkaar en knik ik subtiel in de richting van de meisjesslaapkamers. “Ik haal dan wel even een vest, oké? En een paar schoenen,” voeg ik daaraan toe als ik me realiseer dat ik nog altijd op blote voeten sta.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 21:01 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'