• De opmaak komt er aan, zodra ik terug ben van de winkel. Ik moet eten kopen voor mijn monsters.

    De moordenaar van Mason heeft een privéberichtje van mij gekregen. De anderen; helaas. MAAR. Dit betekent niet dat jij je personage niet verdacht kan doen lijken, of verdachte gedachten kan hebben. Het kan geen kwaad moest je iets verraden, maar het is leuk als we het allemaal spannend proberen te houden ^^

    Het is zaterdag 24 december, omstreeks 8u30. Voor de kersttraditie heeft César toestemming gegeven om de vorige vrijdag het Hotel al om 1u 's nachts te laten sluiten. Er waren ook geen boekingen voor overnachtingen. Zowel de jongens als de meisjes - al moeten deze laatsten wel nog de was en de plas doen) hebben vrij tot maandag 26 december, 20u00. Daarna is Kerstmis voorbij en wordt de Hel weer voortgezet.
          Mason is in de nacht overleden in zijn kamer aan een overdosis drugs en alcohol, maar die zijn niet door hemzelf toegediend. Dit weet de overgrote meerderheid van het hotel niet, maar de situatie is alleszins verdacht. Bijna iedereen is wel eens verdwenen toen Mason dat was, en misschien hebben sommigen anderen wel mee zijn kamer zien ingaan, wie weet... Let the game begin!


    Mhm?

    N o r a h      A r o h a      W a l k e r

    only a fool mistakes kindness for weakness,
    there is the heart of a lion within the spirit of a lamb.
    grace is selfless strenght


    'Dankjewel.'
          Het was maar een simpel woord, maar het verbaasde Norah om het te horen. In de twee jaren dat ze in het hotel zat, had ze weinig jongens dat woord horen zeggen, en al helemaal niet tegen de meiden. Ze wist dan ook niet heel goed hoe ze moest reageren en glimlachte uiteindelijk wat voorzichtig naar hem. Ze wist echter ook beter dan het volledig te geloven.
          'Hier. Dit drink ik niet.'
          Ze nam het glas aan, maar zette die gelijk op het dienblad. Zelf hield ze ook niet zo van koffie, enkel wanneer een smaakje in zat als hazelnoot of karamel. 'Sorry,' mompelde ze. 'Ik wilde het voor de zekerheid hebben, gezien de meeste van de jongens wel koffie drinken.' Ze vroeg zich af of het de bedoeling was dat ze alle drinkvoorkeuren van de jongens uit haar hoofd wist. Van alcohol wist ze het van de meeste wel, maar de rest niet echt...
          Vervolgens stak hij ook het pakje sigaretten naar haar uit, waarop ze haar hoofd schudde en eindelijk ging zitten op het ligbed tegenover hem. Ze had een tijdje staan twijfelen, maar wilde niet naast hem gaan zitten omdat ze niet wilde dat hij het verkeerd op zou vatten.
          'Ik ben vooral heel blij dat hij niet bloederig aan zijn einde is gekomen. Dan zou ik er nu heel anders aan toe zijn.'
          'Ik denk dat het voor de meeste fijner is dat het niet zo bloederig is...' Kort drukte beet ze op haar onderlip. 'Kan je niet goed tegen bloed?' Zelf kon ze niet goed tegen dood in het algemeen. Vrijwel altijd wanneer er iemand doodging in een film of serie moest ze huilen. Soms zelfs wanneer de bad guy dood ging. Ze kreeg er een ontzettend naar gevoel van. Ze wist nog dat ze een paar nachten had lopen huilen, toen de vader van een klasgenootje overleed. Het klasgenootje mocht haar niet, en ze kende haar vader dus ook niet, maar gewoon de blik op haar gezicht en de voorstelling hoe ze zichzelf zou voelen wanneer haar eigen vader zou overlijden...
          'Is er nog iets wat ik voor je kan doen om je beter te laten voelen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Kesari Zahira Aitkin

    ”It’s easier to let my Demons win than to pretend that I still care enough to fight them.”

    • 23 • 2 years • Stairs, with Ced • Leave me alone • Outfit •

    ”Ja geen probleem,” reageerde Ced op mijn voorstel om eerst een vest te halen. Terwijl ik mijn armen over elkaar geslagen hield liep ik samen met de man richting de verdieping van de meisjes, waarbij mijn poelen zo nu en dan eens vluchtig een keer rond gleden — zoekend naar iets waarvan ik zelf nog niet zeker wist wat het exact was. ”Kesari is Vaiana al wat opgenomen in de groep?”klonk Ced’s stem opnieuw zodra we op de juiste verdieping aankwamen. Bedenkelijk keek ik de man vervolgens aan en stond mezelf toe mijn gedachten naar een van de nieuwe meisjes af te laten glijden; het zijne. Echter, onbewust trok de komst van een geheel ander nieuw meisje eveneens mijn aandacht, waarop een koude rilling over mijn rug heen liep van lichte afschuw gepaard met het angstige gevoel wat al even aan de oppervlakte van mijn emoties lijkt te dansen. Zachtjes zonken daarom dan ook mijn tanden in mijn onderlip en blikte ik vooral niet op naar de man langs me. Ik haatte het dat mijn onzekerheid gevoed leek te worden net nu ik de afgelopen twee jaar een stevige muur aan zelfverzekerdheid had opgebouwd.
          ”Het zou fijn zijn mocht ze iemand hebben waar ze wat om kan steunen.”
    Ik knikte kort. Daar had de man ergens een punt, maar ik betwijfelde in hoeverre ik op dit moment in staat was om een van de nieuwe meisjes op te vangen — het zijne echter wel, uiteindelijk. Ik had de jonge Vaiana al gezien, maar nog niet de tijd genomen om eens te kijken hoe het met haar ging. Voor eens was ik te ingenomen met mijn naderende problemen. Wanneer we de deur van mijn gedeelde slaapkamer bereiken draai ik me net naar Ced toe als deze besluit dichterbij te komen. Een subtiele frons nestelt zich tussen mijn donkere wenkbrauwen als mijn helder kijkers zich naar hem oprichten en ik meen een lichte huivering te voelen als zijn ogen voor een paar tellen afdalen naar mijn lippen. Niet nu. Onbewust pers ik ze daarom dan ook samen en raap elk beetje zelfverzekerdheid bij elkaar om een stuk krachtiger over te komen dan ik zojuist geleken had.
          ”Wil je dat doen voor mij? Haar wat overeind houden tot ze het wat gewoon wordt.”
    De geamuseerdheid waarmee Ced zijn woorden over bracht maakte voor eens weer eens duidelijk hoe zeer de jongens dit allemaal als een spel leken te zien; de een weliswaar iets minder dan de ander, maar het was een ijskoude waarheid waar je niet meer omheen kwam. Het was vermoedelijke dan ook een van de redenen dat de dood van Mason me anders raakte dan die van een ander wellicht zou doen; ik kon er uiteindelijk miet rouwig om zijn. Kippenvel rolt over mijn huid heen als Ced zijn hand over mijn schouders heen laat glijden, waarbij ik de neiging onderdruk mijn gezicht van hem af te wenden en mijn ogen dicht te knijpen. “Natuurlijk,” weet ik vervolgens uit te brengen en zet mezelf ertoe mijn lippen tot een verleidelijke glimlach om te krullen, alvorens ik lichtjes een van mijn schouders een keer optrek. “Het is een kleine moeite en iemand moet het doen, toch?”
          Met nog altijd een zweem van een glimlach op mijn lippen draai ik me vervolgens om, waarna ik mijn slaapkamer in verdwijn en daar voor een paar tellen tegen de gesloten deur aan leun. Een diepe zucht rolt over mijn lippen. Voor even staar ik stilletjes de kamer in, waaruit me al snel duidelijk wordt dat Romy haar nacht hier niet volledig gespendeerd had daar haar bed er nog altijd onbeslapen uit leek te zien. Zodra ik de kamer verder in stap betrap ik mezelf erop dat mijn hand over mijn schouder heen glijd en zinken mijn tanden in mijn onderlip. Ik haatte dit leven zo ontzettend erg. De spelletjes die er gespeeld werden, het misbruik dat er gemaakt werd van elk vrouwelijk schoon dat hier binnen kwam, en het manipulatieve gedrag wat er op ons werd uitgevoerd. Het ergste van alles was nog wel dat hoe hard we er ons ook tegen verzetten, de meeste van ons er nog altijd vatbaar voor bleven — het sprookje was wellicht een nachtmerrie, maar het verlangen is nooit gelogen geweest. Zelfs niet als het nu blijkt dat je met met meer dan gemak aan de kant geschoven kon worden. Het liet de behoefte om goed te doen juist alleen maar meer groeien.
          Om de opkomende bui aan depressiviteit niet de volledige overhand te laten nemen grijp ik vlug mijn spullen bij elkaar. Ik was niet van plan om er zomaar de pakken bij neer te zetten, vooral niet voor een snotpin wat net in deze wereld was komen kijken; niet na alles wat ik tot nu toe toch heb weten te bereiken. Ietwat onrustig woelen mijn vingers door mijn donkere lokken heen en wanneer ik mijn vest aan heb stap ik een paar makkelijke schoenen nu hakken niet perse noodzakelijk was. Als mijn vingers de klink van de slaapkamerdeur weer vinden adem ik nog enkel een keer diep in, om met bol geblazen wangen weer uit te ademen, alvorens ik terug de hal op stap. “Zullen we gaan?” glimlach ik Ced toe en steek mijn handen diep in de zakken van het vest dat ik droeg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Zeer grof taal gebruik]


    Ezekiel Joshua Blair
    27 || 8 jaar || Loverboy || Bar || THis whore really needs to know her place. || Snow
    Snow begon direct te piepen van de pijn toen ik haar haren vastgreep. Het deed me helemaal niets, en als het al iets deed, was het een dosis endorfines afgeven, waardoor ik me alleen maar beter ging voelen. Bij haar woorden dat ik haar pijn deed keek ik haar scherp aan. "Mooi. Dat is de bedoeling." Ik had geen greintje medelijden voor haar. Ze had moeten doen wat ik had gevraagd, maar zij had ervoor gekozen om het af te schuiven op mijn andere meisje en bovendien haar instructies durven geven. Normaal zou ze hier al flink klappen voor hebben gekregen, maar in deze situatie had zij de pech dat ik al emotioneel onstabiel was geweest en het er op een of andere manier uit moest, wat nu in de vorm van wrede woede kwam. Ik sleurde haar mee naar de bar en gooide haar daar als een zak oud vuil op de splinterende houten vloer. "Blijven liggen, domme hoer." beet ik haar hard toe. Ze zou hierna onder de beurse plekken en wondjes zitten, maar zolang die na de kerst niet meer zichtbaar waren, was het geen probleem. Dat alles nogsteeds wel flink pijn zou doen, was mijn bedoeling. Dan zou ze ook nog onder haar werk merken wat er gebeurde als ze zich niet aan mijn regels hield en niet op haar plaats bleef staan. Zelf deed ik er alles aan om mijn rang vast te houden en te klimmen, maar van mijn meisjes was ik daar echt niet van gediend. Ik scharrelde wat achter de bar, waar ik een bol touw en inderdaad paperclips vond. Ik legde ze op de bar, waarna ik haar weer haalde en aan haar arm naar de bar sleurde. Mijn hand zat zo strak om haar arm dat het sowieso een zichtbare plek zou achterlaten. "Zie dit? Je bent gewoon een lui secreet. Je denkt dat je alles maar kan maken door je mooie snoetje en dat je denkt dat ik van je hou. Vergeet het. Je was nooit meer dan een speeltje met een paar goede borsten. Je bent hier om mij geld op te leveren en als je dat niet meer doet, verkoop ik je aan een oud vies mannetje, waar je waarschijnlijk vrij snel het loodje legt of de rest van je leven slijt als speeltje voor hem en zijn kleinkinderen tot je een miserabele dood sterft in een donker schuurtje als je te oud wordt en hij geld heeft voor een nieuw modelletje. Het kan me niets schelen. Als je slim bent werk je hard en doe je precies wat ik je zeg, niet meer en niet minder, dan overleef je het langst. Misschien krijg je dan wel een plekje waar je nadat je uit bent geneukt niet zal verpieteren in een hoekje." Ik liet haar arm los en pakte het touw, waarmee ik meteen een lus om haar nek legde en die precies zo strak aantrok dat hij net niet tegen haar huid drukte. Ik hurkte voor haar neer en keek haar recht aan. "Als ik jou was, zou ik nu precies doen wat ik wil. Er zit een slipsteek in het touw. Hoe harder jij er tegenin gaat, hoe strakker die komt te zitten, en je leven is hier niet genoeg waard om ook maar een seconde te denken dat ik je zal redden als je jezelf eraan ophangt. Begrepen?" siste ik kil, en ik gaf een heel klein rukje aan het koord, om het te demonstreren, zodat het touw nu tegen haar huid drukte. Natuurlijk had ik niet graag dat ze zich ophing, want een rondborstige blondine als zij leverde veel geld op, maar ik was nu zo woest dat het zeer ver naar achter was gedrongen. Er waren hier vaker meisjes om het leven gekomen, door klanten, maar soms ook door hun jongens, en er was nog nooit een traan over gelaten. Daarbij zou ik sowieso binnenkort mijn meisjes kwijt moeten, omdat ik mijn eigen weg zou gaan, weg van het bedrijf. Ik had ze aan Mason willen doorschuiven, maar dat kon niet meer. Bij die gedachte schoot mijn vrije hand als vuist uit en raakte haar hard net onder haar ribbenkast. Ik was niet van plan geweest haar gewoon tot moes te slaan, maar het was toch verrassend bevredigend om me op haar uit te leven.


    Bowties were never Cooler

    CLÉO MAHALIA AGUILLARD


    24 • One of the girls • Room 23 • Living area > Bar • Bailey


    ”Ik weet niet wat ik wil,” zei Bailey uiteindelijk. Nee daar kwamen we veel verder mee, thanks Bailey. Een gefrustreerde zucht verliet Cléo mond terwijl het meisje naast haar verder sprak. “We moeten acteren.” Cléo knikte kort. “Doen alsof we het heel erg vinden dat hij dood is en meespelen met de rest. Met een beetje geluk halen ze de politie er niet eens bij en onderzoeken ze het hier. Ze zijn echt niet zo goed als de FBI, dus de kans dat we gegrepen worden, is dan kleiner,” vervolgde ze.
          Bailey legde haar hand op de deurklink. Ze zuchtte een keer en keek naar Cléo. “Kom.” Ze wenkte Cléo en opende de deur weer, waarna ze naar buiten liepen. Bailey haalde een hand door haar haren, terwijl Cléo op haar lip beet. Ze keek even de woonkamer rond, spotte Max en wist gelijk dat hij hen gezien had. Ze wendde haar blik even snel naar de grond, waarna ze een out of the blue plan begon te formuleren.
          ”Bailey, laten we wat te drinken gaan halen bij de bar,” stelde Cléo voor, maar zonder echt op antwoord te wachten pakte ze haar pols vast en trok ze Bailey mee door de menigte heen naar de plek waar de bar zich bevond. “Ik denk dat Max ons heeft gespot,” zei Cléo onderweg zachtjes, een hint van angst duidelijk in haar stem verwerkt.
          Naarmate ze de bar naderde, klonk de stem van Zeke steeds duidelijker - hij leek boos, of hij klonk in ieder geval boos. Cléo wierp een korte blik op Bailey, waarna ze niet veel later het tafereel voor zich zag. Zeke die Snow aan het.. Sowieso mishandelen, maar het leek ook alsof ze touw om haar nek had zitten. Wat in godsnaam was deze jongen aan het doen?
          ”Zeke?” Haar stem klonk hard, zeer verbaasd en angstig. Het meisje vervloekte zich dat ze zich zo plotseling kwam melden. Nu moest ze met iets anders komen. Een leugen of iets. Ze keek haastig Bailey aan, maar aan haar had ze niet veel op dit moment. Hem wegtrekken van Snow zou hun twee alleen maar in de problemen brengen en daarnaast mocht Cléo persoonlijk Snow ook niet genoeg om haar eigen leven voor dit nieuwe meisje te riskeren.
          ”Ik.. Eh - Wij moesten,” begon Cléo stamelend. Lekker dit, kwam ze ook niet uit haar woorden. Wat moest Snow wel niet van haar denken. “Ik wilde zeggen dat Kit - Beau, eh.. Kit én Beau, je zoeken.. Om te praten over eh.. Ik denk.. J-Je weet wel,” vervolgde Cléo nog altijd struikelend over haar woorden. “Over wat er gebeurd is vanochtend,” maakte Cléo haar leugen af. Ze hoopte maar dat de jongen het geloofde, of hij tenminste zodanig afgeleid was dat Snow zichzelf kon redden.
          Een korte blik werd er op het arme, blondharige meisje geworpen. Ergens voelde Cléo zich schuldig dat ze zich niet genoodzaakt voelde om haar te helpen - maar in deze wereld was het eigen leven voor vele meisjes belangrijker dan het leven van iemand anders.

    ”1-2-3.. I don’t care.”

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 15:17 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jazz Lena Alvord



    21 || One of the girls || kitchen -> going to the livingroom

    Laelia keek mij, Harley en Nika aan. ‘Het was een ongeluk,’ flapte ze eruit. ‘Een omelet... er waren wat dingen tussen gekomen– hij– ik...’ Ze maakte wat vage gebaren. ‘Verbrand ei... pan... ja.’
    Ik glimlachte naar haar. 'Volgende keer eerst de pan maar af laten koelen voordat je deze aan de onderkant vast pakt.' Snugger Jazz, dat kon ze zelf ook wel bedenken.
    Ik zie dat Nika mij bedenkelijk aankijkt. Wat ben je aan het denken? Haal het niet in je hoofd om mij vragen te stellen of rond te sturen. Ik moet al genoeg verantwoording afleggen aan Charles. Ik deed wel wat onderdanig naar Nika, maar dat is meer voor zijn eigen dunk. Ik geloof nog steeds niet dat hij een loverboy is, daar is hij gewoon te softy voor.
    Ik smeer mijn brood, pak een glas water en ik verhuis naar de woonkamer om daar op de bank te ploffen en mijn ontbijt op te eten. Ik had inmiddels aardig honger gekregen, maar ik krijg het brood moeilijk weg. Mason lag waarschijnlijk nog steeds boven en god knows wat Beau of César hieraan wil gaan doen om het te verdoezelen. Wij moeten waarschijnlijk nog harder gaan werken om te laten zien dat Aphrodite toch een goed hotel is en zo de kosten die hiervoor gedokt moeten worden te verdoezelen.
    Ik zet mijn bord met een halve boterham op het salon tafeltje voor me en ik drink mijn water. Hoe heeft dit alles in eerste instantie kunnen gebeuren? Zover ik weet is er gister niemand hier geweest. Dus dan moet het één van ons zijn. Mason was zelf toch altijd zo slim om druggs in te schatten? Hoe kon het dan toch zo fout gaan?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 20:13 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Naam:Vaiana Rowena Howell.


    "I don't want to be temporary, I want my memory to be eternal."
    |New Girl | Misha's Room| With Misha & Dani|

    'Wat zei je?' vroeg hij en ik probeerde mezelf uit alle macht mezelf te herhalen, maar er kwamen geen woorden uit.
    ”Misha,” klonk er een stem. “Ik zou haar wat zuurstof geven als ik jouw was, nog voor ze blauw aanloopt..” Een meisje dat ik niet bij naam kende kwam onze kant oplopen en ik keek toe terwijl ze de tof an Misha's kleding vast pakte. “Ademend lijkt ze me meer waard, niet waar?”
    Ik wist niet of ik dat goed of slecht op moest vatten, maar ik kon niet ontkennen dat ik haar zo dankbaar was voor haar poging om te voorkomen dat hij mij zou laten stikken. Eindelijk liet hij los en ondanks dat mijn tenen de grond al geraakt hadden viel ik nog steeds tegen de grond terwijl ik mijn hand zachtjes tegen de stekende wond in mijn nek drukte. Ik haalde mijn hand weer uit mijn nek en keek naar het bloed dat zich over mijn hand verpreid hand. Misha's hand had ook gebloed, dus het kon niet allemaal van mij zijn. Ik had nooit gedacht veel wilskracht te hebben tot ik kon voorkomen dat ik alles onderkoste op dat moment. Nu ik weer op de grond was en adam kreeg deed alles iets meer pijn.
    'Raak me niet aan,' gromde Misha en hij wierp nog een blik op mij.'Heb ik je goed genoeg laten zien hoe het er hier aan toe gaat?'
    Ik was half overeind gekomen, maar zijn duw zorgde ervoor dat ik weer op de grond belandde. Niet express, zei de stem in mijn hoofd weer en ik sloot gepijnigd mijn ogen. Wel express.
    'Gewoon omdat ik af en toe je grote bek toe laat, betekent het niet dat je de macht over mij hebt. Begrepen?' hoorde ik Misha nog zeggen voor hij naar de badkamer stoorde. Slikken ging moeilijk en ik kon me geeneens voorstellen hij ik eruit moest zien, maar ik deed nog een poging om overeind te komen. Ik keek even in de richting van de badkamer, me afvragend of hij me echt had laten stikken als het meisje niet was binnen gekomen. Vast niet, hij had je vast niet echt laten stikken Vaiana. Ik deed een poging om mijn 'schone' hand mijn tranen weg te vegen.
    "Ik ben Vaiana," zei ik tegen het meisje dat me gered had, hoe melodramatisch dat ook klonk. "Bedankt, ik weet niet of ik dat ook gedurfd had." Ik stormde de kamer uit. Ik wist niet waar ik heen wilde, of waar ik heen moest, dus bleef ik even op de gang staan. Meer tranen brandden achter mijn ogen, maar ik wilde niet weer huilen. Ik voelde me al zo klein en zwak. Misschien was een EHBO doos een idee, of iig iets voor de kleine snee in mijn nek. Ik draaide me om naar het meisje dat nog in de kamer stond. "Zou jij weten waar ik een pleister kan vinden? Of een EHBO doos," vroeg ik zacht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    BAILEY FAWN "BAMBI" MORRIS
    "Pain and pleasure, like light and darkness, succeed each other."


    25 Y/O • ALMOST 5 YEARS • ROOM 25 • KIT'S GIRL • ANOTHER ROOM > • CLÉO

    'Bailey, laten we wat te drinken gaan halen bij de bar,' stelt ze voor en Cléo trekt me mee naar de bar. 'Ik denk dat Max ons heeft gespot,' fluistert ze me dan toe en ik hoor duidelijk wat angst in haar stem. Oh god. Alsjeblieft. Als we eenmaal bij de bar aankomen, horen we Zeke's kwade stem. Wanneer we het hoekje om lopen, zien we Snow en Zeke achter de bar en tot mijn grote verbazing zie ik het touw om haar nek. Wat denkt hij wel niet?! Misschien hadden we hem tegelijk met Mason om moeten brengen, de klootzak.
          'Zeke?' Voor ik wat kan doen, trekt Cléo haar mond open en uiteindelijk begint ze wat te stamelen over Kit en Beau en dat die hem zoeken. Eerlijk gezegd kan ik Cléo wel wat aandoen. Kit en Beau zoeken Zeke helemaal niet — niet dat ik weet, tenminste — en nu begint zij glashard te liegen. Kit vermoordt me. Beau ook, maar Kit net wat meer, denk ik zo. Ik knik slechts als ik naar Zeke kijk en naar Snow, die het volgens mij bijna begeeft door de spanning. Ik ken het wel. Snow is hier nog maar net en nu al krijgt ze meteen zo'n behandeling door deze achterlijke gladiool. Ik kan hem wel wat aandoen, maar voor nu is Mason wel voldoende. Voor nu.
          Omdat ik weet dat ik me dit keer echt niet in de problemen moet brengen, besluit ik een stap achteruit te doen en snel wat te drinken te pakken voor mij en Cléo, waarna ik me omdraai van het tweetal achter de bar. Het is ieder voor zich. Soms moet je verbonden sluiten met de andere meisjes, maar op dit soort momenten neem ik liever niet het risico dat er wat misgaat en dat een van de jongens — hoogstwaarschijnlijk Kit — mij straft. Ik loop al jaren op eieren en ik wil niet dat ze breken doordat ik een verkeerde pas zet. Dan richt ik me op Cléo en ik glimlach. Faken, wil ik met mijn gezicht zeggen, maar ik weet niet of ze het doorheeft. Ze moet niet laten zien dat ze bang is.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    HARLEY CADENCE ROOSEVELT
    22 • Room 26 • Almost 2 years there • Outfit • Alone • On her way to the bar


    Ik glimlach enkel wanneer Laelia me bedankt voor mijn hulp en speel wat met mijn haarelastiekje om mijn pols, terwijl één of ander liedje zich afspeelt in mijn hoofd. Toch kan ik het niet laten om toch even naar Nika te blikken, de jongen die hier pas voor een paar weken zit en het lijkt alsof hij al problemen heeft veroorzaakt. Aan de ene kant is het niet mijn probleem, maar als hij andermans' meisje pijnigde, is het wel een probleem–– nog steeds niet de mijne, hoogstwaarschijnlijk.
          ‘'Het was een ongeluk,'’ Ik kijk omhoog als Laelia's stem me wakker maakt. '‘Een omelet... er waren wat dingen tussen gekomen– hij– ik…’' Mijn blik verplaatst zich van haar naar Nika en even laat ik mijn wenkbrauwen hoger zweven dan waar ze eigenlijk horen te zitten. '‘Verbrand ei... pan... ja.’' Ik knik langzaam en haal mijn schouders op. “Ja.. Eh, ja dat gebeurde er inderdaad ja,” voegt de jongen eraan toe. Ik vraag me nog steeds af wat hij in een hoerenhuis doet. Het liefst zit ik nu ook liever aan mijn studie dan als een speelt in een verdomde hoerenhuis, maar het lot heeft me nou eenmaal hierheen gebracht. En mijn domme keuzes. En mijn familie. Alles is beter dan thuis wonen en als de zondebok van je hele familie gezien te worden, maar of dit nou mijn perfecte last resort was, is nog steeds de vraag. Misschien had ik beter mijn spaargeld moeten gebruiken voor een appartementje. Daar is het nu te laat voor.
          ”Wat wil je nou Harley?” Ik was zo diep in mijn gedachtes verzonken, dat ik hem met dezelfde intelligente blik aangaapte. Nika duwt zich van de aanrecht af en duwt me - nogal ruw - aan de kant, wat ervoor zorgt dat mijn knie verdraait. Een harde knak is te horen en ik klap neer, maar steun op de aanrecht. Great. Misschien was het geen goed idee om hakken te gaan dragen op mijn vrije dag, sinds ik op deze helse dingen een vreselijk balans heb en net toch niet op m'n best stond. Een hele tirade aan scheldwoorden ontsnapt en probeer ondertussen rustig adem te halen. Ik merk ook dat Jazz weg is en alleen Laelia en ik over zijn in de keuken. Godver. Waarom vandaag nou weer. Ik had gepland om te genieten van mijn vrije dag.
          Na een hele poos te kermen van de pijn, schop ik mijn hakken uit en hink naar de vriezer om een icepack te pakken. Ik moet opschieten, anders zit Zeke zonder ontbijt en ik wil niet bepaald de gevolgen ervan weten als ik zijn ontbijt niet op tijd aflever. Snow is op dit moment zijn boksbal, maar ik kan dat op ieder moment worden. Dus ik besluit voor een minuut mijn knie te koelen en daarna wat drukverband eromheen te wikkelen, dat lijkt me het slimst. Althans, dat hoop ik. Ik trek mijn broek uit — no shame — midden in de keuken en begin mijn knie te verbinden, nu kan Zeke er tenminste ook niks van merken. Vervolgens trek ik mijn broek weer omhoog en kijk Laelia aan.
          ''Zeg alsjeblieft niks hierover.'' vraag ik zacht en tuit mijn lippen om de pijn weg te drukken. Het gaat goed komen, geen zorgen Harley, alles komt goed. ''Het is niks.'' Ik zal waarschijnlijk niet binnen twee dagen weer op hakken kunnen lopen, dit voelde namelijk pijnlijker dan een 'normale' verdraaiing. Ik ben geen dokter. Waar ik me nu zorgen over maak is dat ik niet met een rechte been kan lopen. Ik zoek voor de aspirientjes en neem er gelijk twee. Even door de pijn heen bijten. Daarna haal ik snel de broodjes uit de oven en zet alles op een dienblad. ''Wees voorzichtig de volgende keer, oké?'' zeg ik nog tegen Laelia voordat ik me — blootsvoets — naar de bar begeef.


    'You can't keep your fear of failure keep you from trying.''

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 21:12 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dani Reina Verdad

    ”I knew my innocence was lost when I realised I was no longer afraid of the darkness surrounding me. .
    Instead, I discovered, I fear the darkness that hides inside me.”

    • 25 • 4 years • Room No.16, with Misha & Vaiana • Hush, little monsters. • Outfit •

    ”Raak me niet aan,” is de eerste snauw die ik van Misha naar me toegeworpen kreeg, maar dit keer besluit ik deze wijselijk aan me voorbij te laten gaan. Ik had het resultaat wat ik wilde bereiken behaald en het jonge ding kon nu in ieder geval weer ademhalen. “Heb ik je genoeg laten zien hoe het er hier aan toe gaat?” Kort glijden mijn poelen naar het meisje wat hij vast had — Vaiana, meende ik me half te herinneren — en bad nog net niet in stilte dat ze deze vraag stil aan haar voorbij zou laten gaan. Ik wist bijna precies wanneer het limiet van de jongens bereikt was, en wanneer je vooral hun knoppen niet verder in moest drukken ondanks dat ik daar zelf ook niet altijd stil bij wilde staan, maar dat kon zij haast onmogelijk weten in die paar dagen die ze hier nu was. Ze kende vermoedelijk het Hotel niet eens van binnen en buiten, laat staan de jongens.
          ”Gewoon omdat ik af en toe je grote bek toelaat, betekent het niet dat je de macht over mij hebt. Begrepen?”
    Subtiel perste ik mijn lippen tot een smalle streep. “Meer dan dat,” wierp ik vervolgens zacht over mijn lippen heen en onderging de hard duw tegen mijn schouder zonder verder commentaar te leveren — al hield ik het zachte knarsen van mijn tanden niet geheel tegen. Misha nu uitdagen zou totaal niet goed uitpakken en het feit dat hij zijn neus vol besloot de proppen met rotzooi bewees dat meer dan eens. Met een frons tussen mijn wenkbrauwen blikte ik voor een paar tellen over mijn schouder heen, naar de deur van de badkamer waarin de man verdwenen was, en rolde met mijn ogen bij het horen van de diepe snuiven die hij maakte zodra hij zijn drugs gevonden had. Nu kwam ik er tenminste veilig mee weg.
          ”Ik ben Vaiana,” hoor ik vervolgens het jonge ding met een schorre stem uit brengen. Lichtjes trek ik mijn mondhoeken iets op in een flauwe glimlach en wil naar haar toe lopen om haar te helpen als ze zelf alweer overeind komt. “Bedankt, ik weet niet of ik dat ook gedurfd had.” Na deze woorden stormt ze vervolgens de kamer uit, wat ik haar ergens geeneens kwalijk kan nemen — zelf zou ik vermoedelijk in haar situatie ook niet veel anders gedaan hebben. Een opkomend zorgelijk gevoel neemt zich echter subtiel een beetje van me meester, waarop ik de drang achter haar aan te gaan haast niet weet te negeren. Normaliter was dit niet een kant die ik gauw aan een van de nieuwe meisjes liet zien, vooral niet wanneer deze nog in hun sprookjeswereld leken te leven en er heilig van overtuigd waren dat hun vriendjes het beste met ze voor hadden — ik stond er dan ook eerder om bekend om meisjes ruw uit hun dromen te halen — maar in het geval van het jonge ding voor me leek me dat niet meer nodig. Als Vaiana ergens nog hoop gehad zou hebben dan moest Misha deze nu wel met de vloer gelijk gemaakt hebben daar de angst overduidelijk in haar blauwe kijkers te zien was. Het was daarom dan ook dat ik voor eens mijn zorgzame kant tevoorschijn haalde en na een diepe zucht besloot het meisje te gaan zoeken. Het mocht dan ieder voor zich zijn als het puntje bij paaltje kwam, uiteindelijk hadden de meiden onderling niks meer dan alleen elkaar.
          Net wanneer ik naar de deur wil lopen verschijnt het jonge ding echter alweer; haar hand besmeurd met bloed, evenals haar nek en enkele plukken haar. Het donkerrode goedje was me eerder al opgevallen, maar door de haast waarin ze vertrok had ik het niet goed meer kunnen bekijken. Ik vroeg me dan ook lichtelijk af hoe het kwam dat ze bloedde, al was het een gegeven waar ik weinig aan kon doen zelfs als wist ik het antwoord. “Zou jij weten waar ik een pleister kan vinden? OF een EHBO doos?” klinkt het op een vragende doch zachte toon. Ik knik kort alvorens ik nog een keer over mijn schouders blik, richting de badkamer waar Misha in verdwenen was. Daar stond zeker te weten een EHBO doos, maar ook al mocht ik wellicht een greintje lef in mijn lichaam hebben, ik was niet van plan om nu de badkamer in te stappen. Ik mocht mijn persoonlijke duivel bedanken voor het feit dat ik er voor nu met een snauw en een duw vanaf gekomen was. Vaiana daarentegen..
          ”In keuken zal er vast een liggen,” bracht ik uit en wierp haar een flauwe blik toe die vaag leek op een troostend gebaar. “Wil je dat ik met je meeloop?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mishlavon "Misha" Vyacheslav


    24 • 5 Jaar • Kamer 16 • His room • Vaiana & Dani

    Ik hoor hoe Vaiana zich voorstelt aan Dani, maar negeer de twee. Mijn handen heb ik om de wasback geklemd en mijn knokkels trekken langzaam witter weg door de kracht die ik zet. De drugs ruist door mijn lichaam heen en ik knijp mijn ogen dicht. De stemmen van Dani en Vaiana klinken raar vervormd en ik probeer ze buiten te sluiten, maar hoe meer ik dat probeer, hoe harder ze klinken. Ik open mijn ogen abrupt en sta oog in oog met een bleek weggetrokken en afgetakelde jongen die mij vanuit de spiegel aanstaart. Ik knipper verward met mijn ogen en de jongen doet hetzelfde. Ik probeer mij te concentreren op het warme gevoel dat de drugs met zich meebrengt, maar dit keer is het niet aanwezig. Het lijkt wel alsof de drugs alle slechte emoties juist alleen maar versterkt in plaats van verhuld. Normaal voelen emoties altijd alsof ze onder water zitten, wel aanwezig, maar verstomd. Nu voelt het alsof er een orkaan door mijn lichaam heen raast. Een orkaan van woede en verdriet. Ik wil schreeuwen, maar wat dan? Ik werp een blik over mijn schouder en zie nog steeds de twee meiden staan, maar de vloer onder hen begint langzaam te bewegen en hun woorden dreunen nu door de kamer heen. Waarom schreeuwen ze zo hard?
          'Kunnen jullie,' sis ik en ik hap naar adem, 'jullie bekken voor eens eens dicht houden?' snauw ik naar ze. Mijn toon klinkt giftig, maar niet meer zo onder controle dan eerst. Ik forceer mijzelf om recht overeind te komen, maar de grond lijkt te draaien. Het is niet iets wat ik niet gewend ben, maar het zijn vooral de emoties die mij uit balans brengen. Het is alsof ze mij slaan, met elke beweging die ik maak. Alsof ze op mijn lichaam inbeuken en mij omver willen werpen. Waarom is hij weg? Hoe kan hij weg zijn? Ik loop op Dani af en grijp haar schouder vast. Mijn nagels pinnen in haar huid en mijn ogen lijken vuur te schieten als ik haar aan kijk. 'Weg,' sis ik en ik duw haar met al mijn kracht de kamer uit. Vervolgens doe ik hetzelfde met Vaiana. Ik wil ze niet hier. Ik wil niemand hier. Ik wil niet dat iemand toe kijkt terwijl ik bezeten wordt door gevoelens. Zonder te wachten op een reactie, duw ik de deur zo hard mogelijk dicht. De klap galmt door de gang en ik staar met wagenwijd open ogen naar de kamer. Het glas ligt voor mijn voeten op de grond en nog steeds is de vloer bezaait met houtsplinters. Een woedende schreeuw verlaat mijn mond en ik sla hard met mijn vuisten tegen de muur. Ik wil iemand confronteren. Ik wil iemand kunnen straffen, maar wie? Allemaal? Ja, allemaal. Bloedlust borrelt in mij op en ik gooi mijn matras omhoog zodat het handpistool dat ik onder mijn bed bewaar zichtbaar wordt. Ik lach hysterisch. Allemaal. Al die vieze, vuile sloeries.


    “If there is a past, I have forgotten it.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    A l y x      E m b e r      K i n s l e y
    EIGHTTEEN || WITH BEAU || BEAU'S ROOM || OUTFIT

    you know what they say;
    good things come in small packages

    'Ik weet het niet.' Beau's antwoord werd kort onderbroken door het stromen van water gepaard met gevloek. 'Maar we zullen het zo wel te horen krijgen. Maak je er maar niet te druk over.'
          Alyx haalde haar schouders op. Als Beau dacht dat het niks was om druk over te maken, dan stelde het vast niet veel voor. Ze kende hier toch nog niet echt veel mensen en was ook niet van plan er lang te blijven, dus ze ging toch niemand echt leren kennen.
          Nadat hij zijn lenzen in had gedaan, liepen ze de kamer uit terwijl hij antwoordde dat hij driehoekige pannenkoeken wilde. Ze wist hoe het werkte, maar ze wist alleen niet of ze hier in de keuken driehoekige dingen hadden. Er was dat ding van de biljarttafel, maar die zou waarschijnlijk smelten en het was verre van hygiënisch. Ze hield echter wel van uitdagingen en was vastbesloten om een manier te vinden waarop het kon.
          Ze waren alleen de deur uit amper uit, toen een breedgeschouderde man met zwarte krulletjes Beau's arm vastpakte. 'Beau, we hebben een probleem en ik heb je hulp nodig.'
          Alyx fronste lichtelijk en verstrengelde haar vingers met die van Beau. 'Misschien is er dan toch echt iemand dood,' mompelde ze. 'Waarom heb je Beau er voor nodig?' Zover ze wist, woonde hij ook gewoon tijdelijk in het hotel, dus ze zag niet in hoe hij ooit kon helpen met het oplossen van een probleem. 'Het is niet alsof het zijn probleem is.'



    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Almost 24 Ω Sleepy & Careless Ω With Alyx Ω Room 13 Ω Undies


    This is my cup of care. Oh, look. It's empty


    De deur was nog maar nauwelijks geopend, toen Beau een stevige hand rond zijn arm voelde. Hij verschoot en wierp dan ook meteen een boze blik op de boosdoener. Natuurlijk was het Kit.
          "Beau, we hebben een probleem en ik heb je hulp nodig," mompelde de oudere man. Beau keek nog steeds geïrriteerd naar de hand rond zijn arm. Hij had er een hekel aan als mensen dat deden. Het was niet omdat hij zich af en toe als een klein kind gedroeg, dat hij het leuk vond om zo behandeld te worden. Al deed Kit dit bij iedereen.
          "Laat me los of je hebt er nog één," morde hij terug, waarna hij zelf de hand al van zich afveegde.
          "Misschien is er dan toch echt iemand dood,' mompelde Alyx naast hem. Ze had zijn hand vastgepakt en hij geef er een zacht kneepje in, maar voor hij kon antwoorden, richtte ze zich tot Kit. "Waarom heb je Beau er voor nodig? Het is niet alsof het zijn probleem is." Beau was het hier deels mee eens. Het was ook niet zijn probleem, maar hij had het vieze gevoel dat het dat wel kon worden. Plus, hij loste dit gedoe liever zelf op, dan dat hij zijn oude man nog eens op bezoek kreeg. Niet dat hij zijn vader haatte, maar iedere keer dat diens hoofd hier verscheen, leek de rest te vergeten dat Beau prima op zichzelf kon leven en dat hij even gevaarlijk was, zonder dat papie over zijn schouder moest meekijken. Niet dat César zich ooit druk heeft gemaakt om het lijf en leden van zijn kinderen.
          Beau glimlachte even naar Kit en draaide zijn rug naar hem toe, zodat hij even wat meer privé met Alyx kon praten. "Je hebt gelijk, maar ik ga toch even meegaan. Als ik eens iets terug kan doen voor deze man, des te beter," zei hij, met een nadruk op deze zodat ze begreep dat Kit degene was die zogezegd ervoor zorgde dat ze hier konden blijven. "Ik ga gewoon even mee kijken en zien of dit grote brein ook nut heeft. Waarom ga jij niet al rustig ontbijten, ik kom zo." Hij gaf haar nog een kus en draaide zich weer naar Kit.
          "Wijs me de weg, amigo."

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 13:00 ]


    Mhm?




    ROMY EVELYN BARNES

    Maximillians Girl, With Max, in his bedroom -> going to Livingroom.

    💔






    Max vond met blijkbaar niet overtuigend genoeg en dat begon ik te voelen aan mijn pols waardoor er tranen in mijn ogen sprongen. Ik perste mijn lippen koppig op elkaar omdat ik niet wilde laten merken dat het erg veel pijn deed. Puur omdat ik wist dat Max me harder zou aanpakken als ik jammerde. Met zijn hand kneep hij haast mijn pols fijn en ik voelde nu al de blauwe plekken opkomen. ‘Pardon? Dat mag wel wat vriendelijker.’ Zei hij duidelijk niet tevreden en schuldig keek ik hem aan. "Sorry." piepte ik zachtjes. Ik wenste dat ik me weer in het bed kon verstoppen, wat een vreselijke kerstochtend.
          Mijn voorstel om koffie voor hem te maken beviel hem stukken beter waardoor hij knikte en een klap op mijn billen haf -auwtch-. ‘Ja, zwart graag en regel ook gelijk wat te eten voor ons.’ zei hij en ik knikte even. Black like his evil soul, got it... Ik wist er een waterig glimlachje uit te persen waarna ik mijn pols voorzichtig uit zijn greep haalde en richting de keuken liep. Eens ik daar was, zette ik de koffie voor Max klaar waarna ik even keek voor iets richting ontbijt. Ik merkte enkele ontbijtkoeken op dus legde ik enkele chocoladekoeken, croissants en puddingbroodjes op het dienblad, er zeker van zijn dat er nergens noten in de vinden waren. Eens ik alles klaar had, was de koffie ook gezet en schonk ik twee tassen in, 1 zwart voor Max en 1 met melk en suiker voor mij, gezien ik zelf nog niet zo goed wakker was. Hoewel de hele chaols die momenteel bezig was had me toch al iets alerter gemaakt.
    Ik nam het dienblad in mijn handen waarna ik de keuken uitliep en weer naar Max toe liep die nog steeds in de woonkamer zat. " Ik heb wat van alles voor je meegenomen, plus een zwarte koffie. " melde ik hem met een zwak glimlachje. Ik veronderstelde dat hij hier in de woonkamer wilde ontbijten dus plaatste ik het dienblad bij de koffietafel en wachtte tot Max ging zitten in de zetel zodat ik naast hem kon gaan zitten.






    CEDRIC DEVIN IVERS

    Loverboy, Mol, Stairs, with Kesari

    🐍





    Ik voelde hoe Kesari ongemakkelijk werd van mijn aanraking, maar het meisje wist zich sterk te houden. “Natuurlijk,” was haar antwoord waarna ze een verleidelijke glimlach op haar lippen te toveren waarna ze voorzichtig haar schouders ophaalde. “Het is een kleine moeite en iemand moet het doen, toch?” ik knikte goedkeurend waarna ze haar kamer binnen glipte. Een beetje emotionele chantage kon geen kwaad, daarbij meende ik het wel dat ik iemand wilde die van op mijn meisje kon passen. Niemand van de klanten stond te wachten op een onervaren hoer tenzij ze nog steeds haar V-card droeg al had Vaiana die niet zo kort geleden aan mij verloren.
          Zoveel aandacht besteedde ik eigenlijk niet echt aan mijn meisjes, op het begin al wat meer dan anders maar uiteindelijk was dit hele loverboygedoe niet mijn doel. Het feit dat ik net een meisje heb, doet mijn progress naar het ruïneren van de Rivera familie net vertragen. En was het niet voor Harley dan had ik dit misschien al veel eerder kunnen doen. Het meisje was de enige die wist dat ik wat in mijn schild voerde en had me gechanteerd dat ze het zou verklappen als ik haar hier niet ging uithelpen. Echter misschien zat de dood van Mason haar wat terugduwen. Als ik wilde kon ik perfect dreigend overkomen bij de meisjes en hoe sneller ik haar het zwijgen kon opleggen hoe beter. Ik was redelijk in gedachten verzonken, waardoor ik niet opmerkte dat de deur open ging. Het was pas toen Kesari haar mond opende dat ik wakker schrok uit mijn gedachten. “Zullen we gaan?” ik liet mijn blik kort op de Brunette branden waarna ik knikte en mezelf van de muur afduwde ." Ik heb nood aan een peuk." zuchtte ik al zette ik toch weer mijn rustige glimlach op mijn lippen waarna ik met haar mee liep.
          Eens we buiten waren haalde ik een diepe teug adem waarna ik het pakje sigaretten uit mijn broekzak haalde en een peuk tussen mijn lippen klemde. Eens ik een vuurtje had gevonden stak ik deze aan waarna ik Kesari een sigaret aanbood. Ik wist niet zeker of ze überhaupt rookte maar ah, my way of being friendly. " Ik had toch gehoopt op een andere kerstochtend." mompelde ik eens ik een hijs had genomen en keek kort naar Kesari. "Voel je je al wat beter?"



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    KIT HARVEY ELLIS JONES
    29 • The hallway • Taking care of the situation • Distressed, Worried & Irritated • With Beau • Outfit



    'I can't walk on the path of the right, 'cause I'm wrong.'



    'Misschien is er dan toch echt iemand dood,' mompelde het nieuwe meisje. Kut, zij wist het dus ook al. Hier zal Beau een excuus voor moeten verzinnen, gezien ze natuurlijk nog geen idee had van wat voor soort mensen hier rondliepen.
          'Waarom heb je Beau er voor nodig? Het is niet alsof het zijn probleem is.' Ik wilde antwoorden, maar het duurde even omdat ik niet gelijk een goed antwoord hierop kon vinden. Waarom was dit zijn probleem? Nou, omdat zijn vader de eigenaar was van dit hotel en hij daarom dus verantwoordelijkheid droeg, ook al was hij niet echt een verantwoordelijk persoon. Niet echt... Totaal niet. Beau was me voor om te antwoorden.
          'Je hebt gelijk, maar ik ga toch even meegaan. Als ik eens iets terug kan doen voor deze man, des te beter. Ik ga gewoon even mee kijken en zien of dit grote brein ook nut heeft. Waarom ga jij niet al rustig ontbijten, ik kom zo.' Ik stond er ongemakkelijk stil bij terwijl hij zijn meisje stil praatte. Ik was hier al zo veel jaren niet meer mee bezig geweest dat het voelde alsof het een opluchting zou moeten zijn dat ik niet meer zo veel toneelstukjes hoefde te spelen. Naar mijn herinnering was ik er ook nooit zo lang mee bezig om iets voor te houden als Beau nu met dit nieuwe meisje, maar dit kon ik me natuurlijk ook maar verbeelden doordat alles werd afgevlakt door hoe weinig moeite ik had gedaan voor Bailey alleen al...
          'Wijs me de weg, amigo.'
          'Volg mij, chav.' Ja, dat laatste zei ik misschien wel om hem na te doen, hij Spaans, ik cockney, maar het kon me niet schelen. Er waren belangrijkere dingen om ons op te focussen. Ik ging hem voor de gang door en de trap op, waarna ik direct Mason's kamer binnen ging. Eenmaal daar binnen keek ik terug naar Beau, en duidde met mijn handen de situatie aan. Nou ja, dit was er dus het probleem. Ik begon op te sommen.
          'Oké, punt één: we moeten iets met zijn lichaam, ik zeg, verbranden aangezien er nergens in heel fucking Los Angeles een plek is waar we niet door beton heen hoeven om een lichaam te begraven. Punt twee: iemand moet dit aan je vader gaan vertellen. Punt drie: iedereen moet ervoor zorgen dat dit binnen het hotel blijft, als er ook maar iemand naar de politie wil gaan moet dat voorkomen worden. Punt vier:--' Ik wees naar de rotzooi op de grond-- 'Iemand heeft Mason vermoord.'


    how dare you speak of grace

    Maximilian Gael Blidworth
    “Why do all people have the same annoying habit – breathing.”



    Cléo vluchtte haast de woonkamer uit, samen met Bailey, zodra ze mij had opgemerkt. Verbaasd keek ik de twee meisjes na en ik wilde hen achterna lopen, toen Romy al terugkwam gelopen uit de keuken met mijn ontbijt. Saved by the bell, Cléo.
          ‘Ik heb wat van alles voor je meegenomen, plus een zwarte koffie.’ Ik keek op naar Romy die mij met een zwakke glimlach aankeek. Er viel aan haar te merken dat ze het niet heel erg op prijs stelde hoe ik haar had behandeld, een paar minuten geleden. In principe was dat haar probleem en om eerlijk te zijn boeide het mij vrij weinig of ze het naar haar zin had hier of niet – het was hier geen Disneyland. Nou ja, voor de gasten die hier kwamen wel, maar voor hen niet. Toch wilde ik haar soms toch nog even in de waan laten dat mijn 'slechte' momenten maar tijdelijk waren en dat zij nog recht had op priviliges – of zo. Bij Cléo werkte die bullshit allang niet meer, maar Romy was nog nieuw en naïef genoeg om er telkens weer in te trappen. Ik toverde een warme glimlach op mijn gezicht en drukte een snelle kus op haar lippen, om vervolgens op de bank te gaan zitten.
          ‘Dankjewel, kom hier–’ ik trok haar op mijn schoot en nam een slok van mijn koffie ‘–sorry van zonet,’ verontschuldigde ik mezelf en keek haar iet schuldbewust aan. Hopelijk werkte dat goed genoeg – maar Romy kennende hoogstwaarschijnlijk wel.



    26 • Kamer 12 • Zes jaar • Woonkamer • Romy

    [ bericht aangepast op 28 jan 2017 - 16:08 ]


    I just caught the wave in your eyes