• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:35 ]

    Eens. Dit zou erg fijn zijn.
    Een template telkens aan moeten passen is ook zo vervelend en ze werken niet in de mobiele versie.

    Maar volgens mij was dit al eens geopperd ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 13:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Agreed. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eens!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het persoonlijk niet nodig. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik heb het persoonlijk niet nodig. (:


    Dit, maar als het mensen helpt dan ben ik er niet tegen. Ik zou het zelf enkel niet gebruiken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik lees weleens mijn hoofdstukken bij voor ik ga slapen en dan zou dat inderdaad erg fijn zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Goed idee!


    Treat people with kindness

    Trigedakru schreef:
    Eens. Dit zou erg fijn zijn.
    Een template telkens aan moeten passen is ook zo vervelend en ze werken niet in de mobiele versie.

    Maar volgens mij was dit al eens geopperd ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Navigator schreef:
    Ik lees weleens mijn hoofdstukken bij voor ik ga slapen en dan zou dat inderdaad erg fijn zijn.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb het niet nodig, want je kan je eigen beeldschermkleur op je mobiel aanpassen door een simpele app te downloaden.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gibbs schreef:
    Agreed. _O_


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik heb zelf F.lux. Dat is een (app/download) hoe je het noemt voor zowel mob als laptop waar je mobiel/laptop zich omschakelt in nachtmodes van de timezone waar je in leeft. (dus voor mij, persoonlijk) Heeft deze toevoeging aan de site geen nut, omdat je ongetwijfeld nog naar andere sites naast Quizlet scrollt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2017 - 16:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mieczyslaw schreef:
    Ik heb zelf F.lux. Dat is een (app/download) hoe je het noemt voor zowel mob als laptop waar je mobiel/laptop zich omschakelt in nachtmodes van de timezone waar je in leeft. (dus voor mij, persoonlijk) Heeft deze toevoeging aan de site geen nut, omdat je ongetwijfeld nog naar andere sites naast Quizlet scrollt.


    Dit. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zet meestal gewoon energiebesparing aan, maar als andere het fijn vinden vind ik het best. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you