• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Dat de wallen onder mijn ogen nog niet tot mijn kin hangen, verbaast me toch alleszins. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Dat de wallen onder mijn ogen nog niet tot mijn kin tenen hangen, verbaast me toch alleszins. :W


    She's imperfect but she tries

    Echt. Ik ben het hier niet mee eens.
    Hij staat op het randje van ontslagen worden (omdat hij zo vaak 'ziek' is) en het doet hem niets. Effe serieus. Hoe ga je anders je rekeningen betalen? -_-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit vroeg opstaan begint met zowaar nog te bevallen ook. Ik word nog een ochtendmens op deze manier, gasp


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien is de pijn in mijn kaakspier toch iets anders dan een langdurige kramp...


    Mhm?

    All I did was fail today.

    Oké, even pauze en dan verder aan het volgende hoofdstuk. Als ik dat dan tussen het middag eten en thee tijd af weet te ronden en dan tussen thee tijd en het avond eten aan het laatste hoofdstuk werk, hoef ik enkel nog de epiloog c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ho-ly-shit. D: Dus én geen geld én geen huwelijk meer. Wtf. :'D O gawd. Dit had die man van dr echt níét verdient gewoon.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ed Sheeran komt 3 en 4 april naar Nederland. Guess what, 4 april heb ik TWEE TENTAMENS op EEN DAG. Thanks a lot, uni.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is het slecht dat ik op dit moment gewoon even niets voel
    Nou ja, misschien is dat maar beter ook



    Ik haat ziekzijn


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    HOU OP MET ZINGEN


    i wanna die with you once or twice.

    Hermownninny schreef:
    HOU OP MET ZINGEN

    Mijn excuses


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik snap het niet... Het duurde superlang voordat twee mensen in de VS konden trouwen, maar een gigantische muur die superveel gaat kosten en extra racistisch is, is gefixt op gelijk een dag?? Amerika, you make no fucking sense.


    Mhm?

    come on guys, probeer het uit te vinden... 🙃 of doe er iets meer iig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.