• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    ik moet nog beginnen aan een verslag wat ik in minder dan twee uur in moet leveren en blijkbaar vet veel werk is. Ik haat mezelf.


    take me back to the basics and the simple life

    Oh my Merlin, volgens mij gaat het mij serieus lukken c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Elena is gewoon per definitie vreselijk.

    eindelijk iemand die het begrijpt hahaha

    Zijn glimlach is zo asdfdghfjklgl;fdlsjd sc en NO shania NOOO.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Is het het waard om kleding via Redbubble te kopen want ik hoor er eigenlijk alleen maar negatieve verhalen over? :l


    Caution first, always.

    'Als je me wilt daten, zet het in de reacties.' Oh lord :'D Youtube intervieuw dating x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Walk away, Pidge.


    dat moment wanneer je je hand kneust bij de vollrybal en grdwongen wordt om met je linkeralles te doe


    Heaven is a place that we all have

    Ik had dit niet zo uit moeten stellen


    take me back to the basics and the simple life

    this is why I love jorge so much (bloos)

    just made my day


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien moet ik niet op mijn buik liggen als ik wil zingen.


    Mhm?

    'Robbie Jarvis... wie is Robbie Jarvis... ik ken hem en ik weet dat hij een acteur is. Het zou wel uit Harry Potter zijn want ik ben slecht in namen en onthoud die ook niet... hmm'
    *googled*
    'Oh wauw, tuurlijk. Robbie Jarvis is een van de jonge James Potters. Dat was te verwachten. Hoeveel andere namen ken ik immers'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    oh wow


    Heaven is a place that we all have

    Baby, I wonder...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het echt teleurstellend dat het aantal reacties op creaties meteen zo erg is gedaald nu de sneeuwballenactie voorbij is, eigenlijk. ):


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis