• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    BLEEEEEGH, ben d'r een beetje klaar mee. Maar het goede nieuws is dat ik er ook bijna klaar mee ben x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Fammmmm ik heb die username zo hard nodig


    Caution first, always.

    Een teef als studieleerkracht en een stalker via chat, dit wordt het beste uur uit mijn leven.-,-


    Queer zijn is gewoon alles

    Maybe it's just because I don't feel okay...


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha hij heeft zijn baas gebeld en gezegd dat hij hem gerust mag ontslaan omdat hij zo vaak ziek is en die man krabbelde direct terug en zo :')

    [ bericht aangepast op 26 jan 2017 - 14:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je interesse in mij toonde in plaats van iemand anders, dan waren we niet uit elkaar gedreven. Maar het maakt me ook niet meer uit, je wilt me toch zo graag weghebben? Je ziet het toch alleen als een spel. You've won. Ik heb er geen fut en zin meer in om je aandacht te geven, als het niet eens wederzijds is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stop
    *doet vreugdedansje*
    En door


    Deep inside, I've never felt alive

    Much love for Bungou Stray Dogs.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Occamy schreef:
    Stop
    *doet vreugdedansje*
    En door

    Ik doe met je mee *O*

    Rip me, ik haat leren

    Ik heb zo'n treeeek. Ik ga dan zo maar koffie maken, aangezien er niks is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    lolololol wat shia is daadwerkelijk gearresteerd omdat hij een man een zet heeft gegeven die neo-nazi uitspraken deed, i'm done bye


    Caution first, always.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik doe met je mee *O*

    Rip me, ik haat leren

    Rip jou en mij, want school (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    Kinderachtig misschien, maar je reageert nóóit op mij maar verwacht wel dat ik op jou reageer dus vind ik het wel fair dat ik ook niet op jou reageer.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Oké alleen nog het Lily hoofdstuk en de epiloog. Dat zou er makkelijk uit moeten vloeien as usual want Lily is my everything.


    Happy Birthday my Potter!

    hoi ja mag ik de roostermakers ff aanklagen?


    take me back to the basics and the simple life