• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Graves schreef:
    lolololol wat shia is daadwerkelijk gearresteerd omdat hij een man een zet heeft gegeven die neo-nazi uitspraken deed, i'm done bye


    Ik ben zo ??????! hierover

    Is er off-camera nog iets gebeurd of zo want ik? Snap het niet? Die duw dat hij hem gaf kan toch echt op geen enkele manier worden beschreven als mishandeling??? Al helemaal niet nadat die man in de eerste plaats al naar die anti-Trump livestream die was opgezet door een joodse man toekwam met de boodschap dat Hitler wel een leuke gast was, want dat is overduidelijk opzettelijke provocatie

    The fuck


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben zo ??????! hierover

    Is er off-camera nog iets gebeurd of zo want ik? Snap het niet? Die duw dat hij hem gaf kan toch echt op geen enkele manier worden beschreven als mishandeling??? Al helemaal niet nadat die man in de eerste plaats al naar die anti-Trump livestream die was opgezet door een joodse man toekwam met de boodschap dat Hitler wel een leuke gast was, want dat is overduidelijk opzettelijke provocatie

    The fuck

    Jaaa, ik was echt aan het zoeken waar dan iets zou zijn gebeurd, want ik had dat ene filmpje al eerder gezien en ik kon niet geloven dat het daarom zou gaan. :') Hij liep na de duw zelf ook meteen weg, terwijl die guy verder ging met uitdagen. Echt jongens...


    Caution first, always.

    I hate having a crush like egh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gamba's in tempura njamnjamnjam. *O*


    She's imperfect but she tries

    Ik heb zo'n zin in dit weekend.


    MATTY ga dit een schrijven, jezus. het is je eigen schuld dat je dit zo uitgesteld hebt en het moet morgen af en ugh. do it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rest in peace, zoon van mijn chef. Hij heeft 26 mogen worden.
    Oorzaak nog niet gehoord en ik weet niet of ik het te horen ga krijgen, maar dit is echt heel sad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ieuw schoolwerk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    hoezo zijn mensen zo'n grote fan van die elena
    hallo ze zeurt het hele verhaal door dat ze geen leven als dit wilt
    gaat zowat neuken met haar man terwijl de broer van hem in levensgevaar is
    gaat daarna ook nog de treasure schaamteloos verspillen

    those type girls aint my loved ones

    I spent my whole day on this... what if they don't appreciate it?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I think.. u just gotto be more grateful c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Those moms on Toddlers & Tiaras make their kids think it's okay to bully other kids.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Asker schreef:
    hoezo zijn mensen zo'n grote fan van die elena
    hallo ze zeurt het hele verhaal door dat ze geen leven als dit wilt
    gaat zowat neuken met haar man terwijl de broer van hem in levensgevaar is
    gaat daarna ook nog de treasure schaamteloos verspillen

    those type girls aint my loved ones


    Elena is gewoon per definitie vreselijk.


    Happy Birthday my Potter!

    lol
    "het is toneelvoorstelling" - vorige week
    "neen leah het is geen toneelvoorstelling" - gisteren
    "hé, leah, het is toch toneelvoorstelling" - vanmiddag, toen ik al in Gent zat en dus geen tijd meer had mijn pa een briefje te laten schrijven dat ik niet terug mee naar school moest

    faking hell, academie, jullie regelwerk trekt op geen zak


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had niet moeten eten. Nu hem ik weer meer buikpijn en ben ik nog misselijker


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!