• Ed Sheeran komt naar Nederland (3 & 4 april) en België (5 april), dus ik vroeg me af of er nog mensen morgen achter hun laptop zitten op zoek naar kaartjes?

    Ik ga alleszins mijn poging wagen voor het concert in Antwerpen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Occamy schreef:
    (...)
    Dude, waar haal jij geld vandaan? Heb jij een magische bankrekening waar nooit iets afgaat ofzo?


    Was het maar waar, want dat zou wel heel leuk en makkelijk zijn. Maar nee, ik heb gewoon een magische spaarpot voor gevallen als Ed die naar Nederland komen en ik heb geen leven, dus daar hou ik ook geld aan over. (bloos)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil heel graag, maarrr heb vorige week al geld uitgegeven aan een concert van James Blunt én wil nog op reis voor het concert van Ed, dus daar moet ik eigenlijk voor sparen. :p

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 9:39 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Crewbie schreef:
    (...)

    Was het maar waar, want dat zou wel heel leuk en makkelijk zijn. Maar nee, ik heb gewoon een magische spaarpot voor gevallen als Ed die naar Nederland komen en ik heb geen leven, dus daar hou ik ook geld aan over. (bloos)

    Hahaha, ik heb ook geen leven, maar dat kost nog steeds veel te veel geld -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Hahaha, ik heb ook geen leven, maar dat kost nog steeds veel te veel geld -.-"


    Eigenlijk wel, maar soms moet je gewoon iets leuks kunnen doen.


    Wie heeft er al kaarten? Ik heb staanplaatsen voor 3 april *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    De site loopt gewoon vast in België. D;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eindelijk op de site geraakt. :') Nu weer wachten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn moeder zit in de wachtrij maar ik denk dat het niks word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Stond om half 10 in de wachtrij en om kwart voor 11 werd ik eruit gegooid en opnieuw erin gezet.. sta dr nu nog steeds in dus denk dat het niks meer wordt.

    Ik heb een mail gehad met de plaatsen, maar ik zit wel nog steeds op een pagina die niet laadt. Fingers crossed. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    De site loopt gewoon vast in België. D;


    In Nederland inderdaad ook. Ik had afgerekend en mijn moeder keek voor de andere dag en werd daar ook eruit gegooid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crewbie schreef:
    (...)

    In Nederland inderdaad ook. Ik had afgerekend en mijn moeder keek voor de andere dag en werd daar ook eruit gegooid.


    Bij ons krijg je wel een bevestigingsmail (in het beste geval), maar je raakt niet op de pagina om te betalen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een verschrikkelijke site


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wat een verschrikkelijke site


    Je moet eens in dat evenement kijken, zoveel kritiek. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had dikke stress, op het moment dat ik mijn kaartjes wilde afrekenen, ging er opeens iets fout op de site, waardoor ik ze weer kwijt was. Vervolgens heb ik op de een of andere manier per ongeluk kaartjes voor 3 i.p.v. 4 april gekocht, maar gelukkig kon ik ook nog kaartjes voor 4 april krijgen, dus nu moet ik alleen nog proberen de kaartjes voor 3 april door te verkopen of zo c:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het is gelukkig gelukt, ik heb kaartjes voor 3 april. MAAR jeetje wat een stress die wachtrij :(


    Treat people with kindness