• Ed Sheeran komt naar Nederland (3 & 4 april) en België (5 april), dus ik vroeg me af of er nog mensen morgen achter hun laptop zitten op zoek naar kaartjes?

    Ik ga alleszins mijn poging wagen voor het concert in Antwerpen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jaa ik ga het proberen voor 3 of 4 april, het maakt mij niet uit welke dag :)

    Ik ben echt best zenuwachtig, ik wil zo graag kaartjes!!


    Treat people with kindness

    Nope, vond het in 2012 in de Heineken Music Hall heel leuk, maar de Ziggo Dome is toch wat te massaal naar mijn mening.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil, maar al mijn vrienden gaan al met andere vrienden :'D Dus, probably not. En mijn moeder vindt zijn muziek 'niet om aan te horen' dus ik denk dat ik pech heb :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga het wel proberen. Ik hoop dat het lukt, want ik wil zooo graag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zag dat en ik had echt zo'n opgewonden momentje, maar ik heb geen geld en Zó graag wil ik het nou ook weer niet.
    Ik ga geen nier verkopen :")


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ga rond die tijd al naar twee concerten (van dezelfde artiest :'D), dus ik betwijfel of ik mag


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben al aan het sparen voor een hele zomer Hardwell, dus Ed Sheeran gaat er niet in komen, helaas. ;c. Veel succes met kaartjes kopen tho ^^!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga het proberen voor de 3e! (A)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    JAJAJAJA ook in Antwerpen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit wordt de eerste keer dat ik kaarten bestel. Ik heb nu al stress. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga heel hard duimen morgen 😬

    Ik ga proberen kaartjes te krijgen voor 4 april (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    De vader van een vriendin gaat proberen kaartjes te krijgen voor 5 april. :')


    <3

    Ik sta alweer in de wachtrij :Y) Ik kan niets anders dan kaartjes proberen te regelen, dus hopelijk komt het goed. Het liefst voor 3 april, want dan kan ik 4 april naar een ander concert ^^

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 feb 2017 - 9:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crewbie schreef:
    Ik sta alweer in de wachtrij :Y) Ik kan niets anders dan kaartjes proberen te regelen, dus hopelijk komt het goed. Het liefst voor 3 april, want dan kan ik 4 april naar een ander concert ^^

    Dude, waar haal jij geld vandaan? Heb jij een magische bankrekening waar nooit iets afgaat ofzo?


    Deep inside, I've never felt alive