• Ed Sheeran komt naar Nederland (3 & 4 april) en België (5 april), dus ik vroeg me af of er nog mensen morgen achter hun laptop zitten op zoek naar kaartjes?

    Ik ga alleszins mijn poging wagen voor het concert in Antwerpen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nadine23x schreef:
    Er waren blijkbaar 150.000 mensen die tickets wilde voor 3&4 april (tweette ticketmaster). Er kunnen 17.000 mensen in die zaal... als je een kaartje hebt heb je echt gigantisch geluk!


    Ja, zelfs ticketswap lag er tijdelijk uit omdat zoveel mensen een oproep hebben geplaatst. Ik keek vanochtend even en er waren ruim 10.000 mensen voor alleen het eerst concert die vroegen voor een kaartje.

    En jongens gaan we een meetinglijst maken? (wbw)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crewbie schreef:
    (...)

    Ja, zelfs ticketswap lag er tijdelijk uit omdat zoveel mensen een oproep hebben geplaatst. Ik keek vanochtend even en er waren ruim 10.000 mensen voor alleen het eerst concert die vroegen voor een kaartje.

    En jongens gaan we een meetinglijst maken? (wbw)


    Jaaa ik had het gezien! Ik ken ook echt veel mensen die geen kaartjes hebben :(


    Treat people with kindness

    Als iemand onverhoopt niet kan gaan 3 of 4 april (of iemand kent die (op het laatste moment) niet kan gaan) zou diegene mij dan een berichtje willen sturen? Ik wil ontzettend graag gaan en kon door omstandigheden geen kaartjes bestellen. Ik weet dat het een long shot is, maar ik wilde het toch even vragen. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nog minder dan drie weken! *O*
    Zijn er mensen net als ik volop het album aan het luisteren? (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Nog minder dan drie weken! *O*
    Zijn er mensen net als ik volop het album aan het luisteren? (wbw)


    Absoluut! Zijn setlist ziet er ook echt ge-wel-dig uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Absoluut! Zijn setlist ziet er ook echt ge-wel-dig uit.


    Hij wisselt zijn setlist waarschijnlijk ieder concert met een paar nummers. Gister speelde hij namelijk ook Nancy mulligan. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ledecky schreef:
    Nog minder dan drie weken! *O*
    Zijn er mensen net als ik volop het album aan het luisteren? (wbw)



    Jaaaaa *O*
    Wie gaan er op 3 april allemaal?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jughead schreef:
    (...)

    Hij wisselt zijn setlist waarschijnlijk ieder concert met een paar nummers. Gister speelde hij namelijk ook Nancy mulligan. ^^


    True, maar het grootste deel blijft wel hetzelfde (: en ik hoop dat hij bij ons ook Nancy speelt, ik hou van dat nummer!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    True, maar het grootste deel blijft wel hetzelfde (: en ik hoop dat hij bij ons ook Nancy speelt, ik hou van dat nummer!


    Haha, same!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.