• Ik heb dus net ontdekt dat als je bij een verhaal met je cursor op de Geactiveerd op: 3 dagen geleden gaat staan (zowel bij een hoofdstuk als de story pagina), je de exacte datum en uur te zien krijgt van die activatie. Ik ergerde mij er altijd aan dat ik de exacte datum niet kon zien

    Daarvoor moet je dus bijna negen jaar op Quizlet zitten.(cat)

    Heeft het bij jullie ook enkele eeuwen geduurd voordat je iets zeer obvious hier op Quizlet doorhad?


    The soul needs autumn.

    Dumbly_dorr schreef:
    (...)
    Me too, ik klik altijd op tooics die me geen bal interesseren omdat ik me irriteert aan dat oranje vlaggetje of idk wat het is tussen al die witte
    Iemand een idee wat dat oranje of witte ding moet voorstellen?


    oranje: er is iets nieuws gepost
    wit: er is nog niets gepost


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)

    oranje: er is iets nieuws gepost
    wit: er is nog niets gepost

    Dat weet ik
    Maar wat hun vorm moet voorstellen vroeg ik me af


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dumbly_dorr schreef:
    (...)
    Dat weet ik
    Maar wat hun vorm moet voorstellen vroeg ik me af


    Ik dacht altijd een blaadje papier, maar misschien is dat wel helemaal verkeerd o.O


    The soul needs autumn.

    Hedone schreef:
    (...)

    Wacht wat? Dat is echt geweldig, ik moet altijd scrollen door mijn ellenlange pb lijst als ik iets bijvoorbeeld niet als "ongelezen" heb bestempeld.

    Weer iets geleerd!

    Je wist niet van de pb zoekfunctie?
    Ik bedoelde de gb zoekfunctie he ^^

    Omdat veel het blijkbaar niet weten zal ik het ook hier plaatsen zodat meer mensen het te weten komen:

    Je kan hoofdstukken overplaatsen als je het hoofdstuk bewerkt.

    Je hebt deze dingen die je kan aanpassen:
    [afbeelding]
    [titel]
    [story]
    [inleiding]
    [tekst]

    Onder [story] kan je het hoofdstuk naar een andere bestaande story verplaatsen. Dit is alleen één hoofdstuk per keer.

    ^ held.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat je bolletje pas op rood kleurt na 10 minuten dat je offline bent gegaan, dat heb ik een paar jaar geleden ontdekt. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb zonet ontdekt dat als je over dat oranje 'papiertje' voor een topictitel gaat dat je dan ziet wie er als laatst een bericht gepost heeft!


    -Lily Evans-