• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 23:37 ]


    Caution first, always.

    Ik weet niet of ik opgelucht ben. Hmm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik voel me gewoon zo fhdjehehdhfdjziebzjebdjjdksveidhdiddbdkdvdksoaksbsjavsh


    Heaven is a place that we all have

    What if no one likes it and everything was just for nothing?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yugen schreef:
    ik voel me gewoon zo fhdjehehdhfdjziebzjebdjjdksveidhdiddbdkdvdksoaksbsjavsh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Suikerbrood :Y)


    This ain't no place for no better man.

    Ik moet echt leren, maar hoe gaat dat als ik alleen maar aan andere dingen kan denken?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms voel ik me alsof ik de enige ben die niet lang uitslaapt na de hele ochtends stappen. WAKE UP GUYS. i'm bored. x.x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck this shit


    Heaven is a place that we all have

    Haha. Mijn vader schreeuwde net naar mijn stiefmoeder "Lieke is ziek Moon, ze is ZIEK". Het is fijn dat hij het serieus neemt, maar als je ouders naar elkaar schreeuwen omdat je ziek in je hoofd bent en dat een hoop problemen veroorzaakt, voelt dat nou niet zo positief. Het is duidelijk dat ze niet wisten dat ik ze op zolder kon horen.

    Oh wauw er is nog een serie gemaakt over de Medici's. Nice.

    Whoosh straks lekker de hele dag dansen en zingen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    weet je ik heb gewoon zin in twee dingen: je slaan met een metalen buis eeeeeeeeeen zalmwraps


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    weet je ik heb gewoon zin in twee dingen: je slaan met een metalen buis eeeeeeeeeen zalmwraps


    same


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is altijd fijn om te weten dat andere mensen snappen hoe ik me voel, maar dan weet je nog steeds niet hoe je het moet oplossen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Balash schreef:
    (...)

    same


    i like that we relate on a higher level eef


    Heaven is a place that we all have