• Gezien er elke week wel weer topics verschijnen over anticonceptie en alle dingen er omheen, besloot ik maar een topic te maken.
    Stel hier al je vragen over anticonceptie en beantwoord gerust de vragen van andere users! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT

    Slim idee!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Superhandig dit :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mt, nu hoef ik het niet meer in het sekstopic te vragen.

    Mt. Heb ervaring met langdurig gebruik pil en nu al een jaar myrena spiraal. Niet van plan te veranderen maar mayne advies geven. (:


    The truth is out there.

    Morgen ga ik naar de huisarts om te vragen voor een sterkere pil.
    Ik loop nu al drie weken met doorbloedingen en ik word er gek van, gezien ik volgende week mijn vriend eindelijk weer eens ga zien, heb ik geen zin om daar te zitten met een lap tussen mijn benen xd

    Heeft iemand hier trouwens ervaring mee? Doorbloedingen en dan een sterkere pil nemen. Zo ja, hoe snel hielp het?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb wel doorbraakbloedingen, maar eigenlijk nooit gedacht aan een hogere dosis. Ik weet eigenlijk niet of ik een hogere dosis kan?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Jap ik heb een sterkere pil voorgeschreven gekregen, omdat ik constant doorbraakbloedingen had en de pil juist had om het beter te kunnen plannen, omdat ik immense buikpijn heb elke keer, waardoor ik niet meer goed kan functioneren. Echt een maand doorslikken is nog steeds geen goed idee, maar verder gaat het nu goed en ik kan bijvoorbeeld wel een week veilig zonder doorbraakbloedingen uitstellen mocht ik tentamens oid hebben. Ik moet daardoor wel dokken though, want deze pil die ik nu heb wordt niet gedekt.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Jap ik heb een sterkere pil voorgeschreven gekregen, omdat ik constant doorbraakbloedingen had en de pil juist had om het beter te kunnen plannen, omdat ik immense buikpijn heb elke keer, waardoor ik niet meer goed kan functioneren. Echt een maand doorslikken is nog steeds geen goed idee, maar verder gaat het nu goed en ik kan bijvoorbeeld wel een week veilig zonder doorbraakbloedingen uitstellen mocht ik tentamens oid hebben. Ik moet daardoor wel dokken though, want deze pil die ik nu heb wordt niet gedekt.


    Welke pil heb je en wat moet je extra betalen als ik vragen mag? Ik neem aan dat deze pil ook niet in de basisverzekering zit?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Even een MT. Ik gebruik op dit moment geen anticonceptie, maar heb wel ervaring met het Mirena spiraaltje (tot 2x toe) en de pil - al is dat wel echt heel veel jaren geleden dat ik dat voor het laatst gebruikt heb.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ben ik gewoon safe in de stopweek? Morgen begint de stopweek. Ga ik dan ook op die dag bloeden of is dat heel willekeurig?

    MrGrey schreef:
    Ben ik gewoon safe in de stopweek? Morgen begint de stopweek. Ga ik dan ook op die dag bloeden of is dat heel willekeurig?


    Meestal ga je ongeveer 2 dagen na je laatste pil een beetje bloed verliezen, maar hoe lang verschilt per persoon. Gewoon weer beginnen wanneer je moet beginnen met de pil.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 21:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een vraagje. Ik gebruik nu een paar maanden de pil en ben in die tijd bijna vijf kilo aangekomen. Nu mochten die kilo's er ook wel bij dus ben ik er op zich wel blij mee, maar ik vraag me eigenlijk af of dit wel normaal is. Zijn er meer mensen die veel zijn aangekomen nadat ze zijn begonnen met de pil?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Mt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Livsnjutare schreef:
    Ik heb een vraagje. Ik gebruik nu een paar maanden de pil en ben in die tijd bijna vijf kilo aangekomen. Nu mochten die kilo's er ook wel bij dus ben ik er op zich wel blij mee, maar ik vraag me eigenlijk af of dit wel normaal is. Zijn er meer mensen die veel zijn aangekomen nadat ze zijn begonnen met de pil?


    Ik ben in mijn eerste jaar 14 kilo bijgekomen en ik kon dat niet hebben


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    The100 schreef:
    (...)

    Meestal ga je ongeveer 2 dagen na je laatste pil een beetje bloed verliezen, maar hoe lang verschilt per persoon. Gewoon weer beginnen wanneer je moet beginnen met de pil.


    Ik krijg mijn menstruatie meestal pas vijf dagen na mijn laatste pil. Na drie dagen is dat dan ook weer voorbij.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon