• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Paladin schreef:
    (...)
    Jah

    Neh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    Neh

    Tis beter als iemand dat wel zou doen lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    Tis beter als iemand dat wel zou doen lol.

    Neeeee dat vind ik niet leuk😭


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik zie aldoor van die kutkinderen van de kerk het echt super leuk hebben met elkaar en overall gewoon vrienden zijn en ik wil me er niets van aantrekken maar verdommeeeeeeeeee

    Stop met fucking aandacht zoeken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik omschrijf mezelf graag als spontaan maar als ik niet zeker weet wat de planning is/de planning zomaar omgegooid wordt raak ik wel enigszins in paniek

    Ugh, ugh, ugh. Ik weet weer waarom Quizlet niet een heel goed idee was. Ik ben online gewoon niet een sociaal wezen, en denk automatisch dat mensen me liever negeren. :')


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Vroeger kon ik nog wel redelijk tekenen. Nu gewoon totaal niet meer! D: Evenals schrijven, dat wil ook al niet! :c


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik, simpel? Ik ben niet degene die nog half in haar eerste jaar zit met duizend herexamens. Ik heb NUL herexamens. Wie is er dan simpel? Achterlijk wicht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    as if this day couldn't get any worse


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    godallemachtig ik ben zo klaar met al deze mensen en dat ze me blijven behandelen als fucking vuil echt als ik er niet meer ben he dan is dat jullie eigen verdomde schuld


    Heaven is a place that we all have

    En toen ging ik keihard op mijn bek, omdat mijn bureaustoel niet zo heel stevig is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    My heart feels lonely, and I’m curious about your heart.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik denk niet dat hij me leuk genoeg vindt. Op naar de volgende dan maar. Deze keer wel een rasechte Nederlander.

    Bumbrella:



    Mhm?