• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    The100 schreef:
    (...)

    Blijkbaar xd


    Lijkt me verschrikkelijk... Succes!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Lijkt me verschrikkelijk... Succes!


    Thanks. Het is niet fijn namelijk :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn ouders hebben me gister gehoord kill me


    i put the fun in funeral

    ^ hahaha mijn ouders doen daar zó ongemakkelijk over.

    De ouders van m'n vriend zijn er juist heel chill over en maken grapjes en dat is prettig haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Eeehm iemand ervaring met friends with benefits want ik vraag me af wat nou de normale gang van zaken hiermee is...(typing)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Eeehm iemand ervaring met friends with benefits want ik vraag me af wat nou de normale gang van zaken hiermee is...(typing)


    *rubs hands* brace yourself.

    Voordat je besluit dat een vriend(in) van jou in aanmerking komt voor het FWB-schap, bedenk dan dit: het kan je vriendschap opbreken als je het verkeerd aanpakt. Wanneer je zeker weet dat hij/zij jou ook wel als FWB zou kunnen zien, kun je er voorzichtig over beginnen. Maak duidelijke afspraken over wat wel en niet kan. Als het ongemakkelijk voelt, kap het dan af. Besef ook dat jullie geen stelletje zijn, dus dat je je vriend(in) niet constant kan gaan bedelen om aandacht of constant grapjes kan maken over wat jullie samen in bed hebben gedaan. Cru gezegd: no one cares.

    Bovenal: Word niet verliefd op elkaar. Zodra je voelt dat je verliefd wordt op je vriend(in), en je merkt dat hij/zij je alleen maar als bootycall gebruikt, kap het dan af om pijn en ruzie te voorkomen.

    En nog iets: Besef dat FWBs niet voor altijd zijn.

    Veel plezier. :Y)


    Edit: toevallig heb ik er laatst nog een column over geschreven!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2017 - 23:56 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kaiju schreef:
    (...)

    *rubs hands* brace yourself.

    Voordat je besluit dat een vriend(in) van jou in aanmerking komt voor het FWB-schap, bedenk dan dit: het kan je vriendschap opbreken als je het verkeerd aanpakt. Wanneer je zeker weet dat hij/zij jou ook wel als FWB zou kunnen zien, kun je er voorzichtig over beginnen. Maak duidelijke afspraken over wat wel en niet kan. Als het ongemakkelijk voelt, kap het dan af. Besef ook dat jullie geen stelletje zijn, dus dat je je vriend(in) niet constant kan gaan bedelen om aandacht of constant grapjes kan maken over wat jullie samen in bed hebben gedaan. Cru gezegd: no one cares.

    Bovenal: Word niet verliefd op elkaar. Zodra je voelt dat je verliefd wordt op je vriend(in), en je merkt dat hij/zij je alleen maar als bootycall gebruikt, kap het dan af om pijn en ruzie te voorkomen.

    En nog iets: Besef dat FWBs niet voor altijd zijn.

    Veel plezier. :Y)


    Edit: toevallig heb ik er laatst nog een column over geschreven!


    Ik zit hier met mijn FWB die ik al 5 jaar ken en we zijn altijd wel FWB geweest alleen ik vind ons dunno... Te klef? Voor mijn gevoel voelt het aan als een relatie. Want zo gedragen we ons ook letterlijk. Dit is ook de enige FWB die ik heb. Hij heeft er meerdere maar hij doet het meeste met mij en vertelt ook meer aan mij... Ik heb absoluut geen idee wat ik ervan moet denken though xD
    Maar mocht je het afvragen, de sex is goed, heel goed zelfs (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Overkill schreef:
    mijn ouders hebben me gister gehoord kill me


    Mijn zusje en ouders horen me ook wel eens. Ergste was toen mijn vriend het pakje condooms op het aanrecht had laten staan en zijn ouders het hebben gezien. En gisteravond, toen zijn zus al in bed lag, 3 meter van ons vandaan en we toch seks hebben gehad :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het broertje van mijn ex heeft ons een keer gehoord toen we in de tent naast hem bezig waren. En wij de volgende ochtend maar ontkennen dat we iets gedaan hadden XD

    Zelf heb ik nog nooit een ander gehoord en daar ben ik heel blij om.

    Mijn broer en ik sliepen vroeger in een stapelbed, op een zekere nacht nam hij eens een vriendin mee naar huis, maar tja, de zetel is nogal oncomfortabel... Om drie uur in de nacht begon het bed ineens te schudden en hoorde ik allemaal geluidjes.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk dat mijn vriend zijn moeder en zus ons gehoord hebben, maar dat is ook niet zo vreemd :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    Ik denk dat mijn vriend zijn moeder en zus ons gehoord hebben, maar dat is ook niet zo vreemd :')



    OMG YOU HAD SEX? :O


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Catmint schreef:
    (...)

    Mijn zusje en ouders horen me ook wel eens. Ergste was toen mijn vriend het pakje condooms op het aanrecht had laten staan en zijn ouders het hebben gezien. En gisteravond, toen zijn zus al in bed lag, 3 meter van ons vandaan en we toch seks hebben gehad :')


    Nou, dan weten ze op z'n minst dat je 't veilig doet? :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het was gebruikelijk dat het broertje van mijn ex-vriend ons hoorde. I'm not a quiet person at all :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    OMG YOU HAD SEX? :O


    Heb mijn angst aan de kant gezet en het over me heen laten komen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.