• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    NewtScamander schreef:
    Het was gebruikelijk dat het broertje van mijn ex-vriend ons hoorde. I'm not a quiet person at all :')

    Vind je dat niet een beetje... idk wat het juiste woord is, maar hij hoorde jullie seks hebben terwijl ie dat misschien niet eens wilde. Is dat niet een beetje vreemd?

    Ik snap ook niet zoveel van het hele "seks op openbare plekken" gedoe. De kans is zó groot dat er andere mensen bij worden betrokken (die er indirect al bij betrokken worden omdat het een openbare plek is) terwijl zij dat niet eens willen. Beetje respectloos naar anderen toe.
    #end of rant (en ik bedoel jullie er helemaal niet mee hoor. Als anderen je per ongeluk horen, prima. Meer als je dat expres opzoekt om er een kick van te krijgen, dat snap ik niet).
    Wat vinden jullie van mensen die bijvoorbeeld seks hebben in de bieb, of op openbare wc's, waar anderen hen zouden kunnen horen/zien?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ^ Ik denk dat niemand het leuk vindt om een ander te horen neuken. Vooral geen bekenden. En als je zelf niet stil kan zijn (hoe beter de seks, hoe lastiger het is om stil te zijn), kunnen anderen dat inderdaad horen. Al kunnen die - als ze écht last hebben - ook wel even een seintje geven. Or they get off of it. (cool)

    Eledhel schreef:
    (...)
    Vind je dat niet een beetje... idk wat het juiste woord is, maar hij hoorde jullie seks hebben terwijl ie dat misschien niet eens wilde. Is dat niet een beetje vreemd?

    Ik snap ook niet zoveel van het hele "seks op openbare plekken" gedoe. De kans is zó groot dat er andere mensen bij worden betrokken (die er indirect al bij betrokken worden omdat het een openbare plek is) terwijl zij dat niet eens willen. Beetje respectloos naar anderen toe.
    #end of rant (en ik bedoel jullie er helemaal niet mee hoor. Als anderen je per ongeluk horen, prima. Meer als je dat expres opzoekt om er een kick van te krijgen, dat snap ik niet).
    Wat vinden jullie van mensen die bijvoorbeeld seks hebben in de bieb, of op openbare wc's, waar anderen hen zouden kunnen horen/zien?


    Ik zou best wel eens seks willen hebben, ergens anders dan een bed of zo, maar wil andere mensen er niet mee 'lastig' vallen door ze er indirect bij te betrekken of dergelijke.

    Plus, ik ben niet opzettelijk luid als dit gebeurd. Hij moet dan wel echt precies goed zitten en dan kan ik echt niet stil zijn xd

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 22:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uhm, wat is jullie favoriete standje?

    Die van mij toch wel dat ik bovenop zit, dan weet hij me echt precies goed te 'raken' en stuff.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    Uhm, wat is jullie favoriete standje?

    Die van mij toch wel dat ik bovenop zit, dan weet hij me echt precies goed te 'raken' en stuff.

    Spooning, op mijn buik liggend, doggy, met mijn rug op mijn partner liggend die ook op zijn rug ligt en staand onder de douche (van achter).

    Yagouaroundi schreef:
    (...)
    Spooning, op mijn buik liggend, doggy, met mijn rug op mijn partner liggend die ook op zijn rug ligt en staand onder de douche (van achter).


    Dat op de rug liggen wilde niet zo werken bij ons. Geen idee wat we fout deden, maar telkens zodra ik ging liggen, floepte hij er uit :')

    Mijn achterste is een no-go (nu nog iig), maar hij wil het zo graag een keer doen. Telkens vraagt hij het ook, maar ik wil het gewoon (nog) niet. Snap niet wat hij er zo speciaal aan denkt te gaan vinden tho, hahah. Ik bedoel, een vinger mag van mij, maar ik vind het niet zo plezierig. Heb juist het gevoel dat ik moet kakken of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    Dat op de rug liggen wilde niet zo werken bij ons. Geen idee wat we fout deden, maar telkens zodra ik ging liggen, floepte hij er uit :')

    Mijn achterste is een no-go (nu nog iig), maar hij wil het zo graag een keer doen. Telkens vraagt hij het ook, maar ik wil het gewoon (nog) niet. Snap niet wat hij er zo speciaal aan denkt te gaan vinden tho, hahah. Ik bedoel, een vinger mag van mij, maar ik vind het niet zo plezierig. Heb juist het gevoel dat ik moet kakken of zo.

    Misschien lukt het als je iets hoger gaat liggen, dan heeft hij meer ruimte om te bewegen denk ik. Zo werkte het wel met mijn ex en mij.

    Haha, mijn achterste ook hoor. Ik bedoelde alleen dat hij achter me staat/ik met mijn buik tegen de muur. Het is voor mannen veel strakker dan een vagina, dus het is lekkerder. Het doet voor ons vrouwen alleen erg veel pijn zonder voorbereiding. En al helemaal als hij een dikkere penis heeft. Je moet minstens een half uur bezig zijn met het rustig oprekken met vingers (vinger voor vinger, minstens 5 minuten per extra vinger). Speeltjes kunnen ook werken, zoals een buttplug. Zou alleen wel een kleintje kiezen of voor beginners en steeds een iets groter speeltje proberen, zolang het geen pijn blijft doen. Ik heb er na de eerste keer dagenlang last van gehad. Maar hij ging er ook zonder pardon of waarschuwing in.

    Yagouaroundi schreef:
    (...)
    Misschien lukt het als je iets hoger gaat liggen, dan heeft hij meer ruimte om te bewegen denk ik. Zo werkte het wel met mijn ex en mij.

    Haha, mijn achterste ook hoor. Ik bedoelde alleen dat hij achter me staat/ik met mijn buik tegen de muur. Het is voor mannen veel strakker dan een vagina, dus het is lekkerder. Het doet voor ons vrouwen alleen erg veel pijn zonder voorbereiding. En al helemaal als hij een dikkere penis heeft. Je moet minstens een half uur bezig zijn met het rustig oprekken met vingers (vinger voor vinger, minstens 5 minuten per extra vinger). Speeltjes kunnen ook werken, zoals een buttplug. Zou alleen wel een kleintje kiezen of voor beginners en steeds een iets groter speeltje proberen, zolang het geen pijn blijft doen. Ik heb er na de eerste keer dagenlang last van gehad. Maar hij ging er ook zonder pardon of waarschuwing in.


    Werkte ook niet, hahah. Denk dat ik net iets te breed ben om het goed te laten werken.

    Aah, op die manier. Nja, volgens mij heeft mijn vriend niet zo'n dikkere penis, maar ik weet het niet, gezien ik nog nooit een andere heb gezien :')
    Maar ik heb hem gewoon wel duidelijk gezegd dat ik 't niet wil tot ik er klaar voor ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Vind je dat niet een beetje... idk wat het juiste woord is, maar hij hoorde jullie seks hebben terwijl ie dat misschien niet eens wilde. Is dat niet een beetje vreemd?

    Ik snap ook niet zoveel van het hele "seks op openbare plekken" gedoe. De kans is zó groot dat er andere mensen bij worden betrokken (die er indirect al bij betrokken worden omdat het een openbare plek is) terwijl zij dat niet eens willen. Beetje respectloos naar anderen toe.
    #end of rant (en ik bedoel jullie er helemaal niet mee hoor. Als anderen je per ongeluk horen, prima. Meer als je dat expres opzoekt om er een kick van te krijgen, dat snap ik niet).
    Wat vinden jullie van mensen die bijvoorbeeld seks hebben in de bieb, of op openbare wc's, waar anderen hen zouden kunnen horen/zien?


    openbare toiletten zijn zo vies, daarom wil ik dat alleen al niet
    Maar ik was een keer opzoek naar een jurk met mijn vriend en in het pashokje was hij dus ook zo van: zullen we seks hebben. Maar het gordijn was zo hoog dat je dan gewoon je voeten en benen ziet en dus ziet dat er een paar aan het seksen zijn - a no for me.
    Maar als het niet te zien is en je alleen moet opletten dat je geen geluid maakt, snap ik het wel.

    Al hoewel, ik hoorde eens een meisje vet trots praten over seks gehad te hebben in een kerk. Dat vind ik gewoon respectloos.

    Standjes: doggy, missionaris, 'de ploeg' haha, ik on top... Staand voor ons is altijd zo'n gedoe omdat ik heel wat kleiner ben.
    Soms is spooning ook heel lekker.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    The100 schreef:
    (...)

    Heb mijn angst aan de kant gezet en het over me heen laten komen ^^



    goood for you! Hoe was het (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    The100 schreef:
    Uhm, wat is jullie favoriete standje?

    Die van mij toch wel dat ik bovenop zit, dan weet hij me echt precies goed te 'raken' en stuff.


    Op mijn buik, een been recht en een been heeft Adriaan vast en gaan. Damn dat is echt intens xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Op mijn buik, een been recht en een been heeft Adriaan vast en gaan. Damn dat is echt intens xD


    Huh. Ik weet niet hoe ik me dit voor moet stellen. (ik ben curious, zo intens wil ik ook wel eens hehe)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Huh. Ik weet niet hoe ik me dit voor moet stellen. (ik ben curious, zo intens wil ik ook wel eens hehe)


    Ik kom hierop terug. ik ga het opzoeken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Op mijn buik, een been recht en een been heeft Adriaan vast en gaan. Damn dat is echt intens xD

    Dan heb je je been omhoog? Over zijn schouder ofzo? Ik wil die ook wel eens proberen als dat zo lekker is.

    Wat ik ook fijn vind is als ik op mijn zij lig, met dan het bovenste been opgetrokken en hij op zijn knieën zit en dan beweegt. Het voelt alleen wel gek als de penis gebogen is. Dat heeft ook invloed op welke standjes lekker zijn en niet.

    Gewoon simpel haha als ik op de rand van het bed op mijn rug ligt en hij naast het bed staat... en naar voren leunt (om mij te zoenen haha) boven op vind ik ook nog wel fijn maar bij de rest van de standjes voel ik vaak niks bijzonders.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about