• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Benevolence schreef:
    Mijn nieuw favoriete standje: spooning! :3

    Die is inderdaad erf fijn ^^

    Al geprobeerd dat jij op je buik ligt?

    Benevolence schreef:
    Mijn nieuw favoriete standje: spooning! :3


    Die is ook gewoon erg goed vinden mijn vriend en ik. Zeker om geluid van het bed te beperken


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Die is ook gewoon erg goed vinden mijn vriend en ik. Zeker om geluid van het bed te beperken


    This hahahaha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    ^Lol, inderdaad, mijn ex en ik ook. En mijn bed kraakte nog al XDXD Het is een wonder dat we nooit betrapt zijn. Is iemand uberhaupt wel eens betrapt?

    Yagouaroundi schreef:
    (...)
    Die is inderdaad erf fijn ^^

    Al geprobeerd dat jij op je buik ligt?


    Ja, dat vonden we ook leuk. Spooning heeft toch wel mijn voorkeur als ik die twee vergelijk :').


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Yagouaroundi schreef:
    ^Lol, inderdaad, mijn ex en ik ook. En mijn bed kraakte nog al XDXD Het is een wonder dat we nooit betrapt zijn. Is iemand uberhaupt wel eens betrapt?


    M'n ouders hebben me wel eens gehoord
    En zijn pa is eens de kamer binnen gekomen. Ik schaamde me dood omg haha. het was ook niet een subtiel standje met de deken erover ofzo als ik eraan terug denk, schaam ik me weer haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wij waren in de ochtend bezig en toen kwam mijn moeder naar boven. Ze klopt altijd, dus nu ook weer en we schrokken ons de tering. Hij schoot van me af naast mij en ging zo liggen dat je niets zag :')
    Ze had niets door, hahaha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yagouaroundi schreef:
    ^Lol, inderdaad, mijn ex en ik ook. En mijn bed kraakte nog al XDXD Het is een wonder dat we nooit betrapt zijn. Is iemand uberhaupt wel eens betrapt?


    Vaak genoeg dat mijn familie ons gehoord heeft, vooral mijn zusje. Die heeft ook wel eens geroepen of het wat zachter mag, maar ach, dat maakt me niet zo uit.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Weet je wat ik echt super ongemakkelijk vind: Die onbedoelde lucht ontsnappingen ergens anders uit dan waar het hoort. Vooral als je een bepaald standje doet waar jij op handen en knieën zit. God, telkens weer voel ik me zo ongemakkelijk, maar mijn vriend probeert me dan telkens gerust te stellen door te zeggen dat het heel normaal is. But still :')
    Wie heeft hier nog meer zo'n last van?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    Weet je wat ik echt super ongemakkelijk vind: Die onbedoelde lucht ontsnappingen ergens anders uit dan waar het hoort. Vooral als je een bepaald standje doet waar jij op handen en knieën zit. God, telkens weer voel ik me zo ongemakkelijk, maar mijn vriend probeert me dan telkens gerust te stellen door te zeggen dat het heel normaal is. But still :')
    Wie heeft hier nog meer zo'n last van?


    Ja, heel herkenbaar. Mijn vriend en ik lachen er dan altijd om haha


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Ja, heel herkenbaar. Mijn vriend en ik lachen er dan altijd om haha


    Ik ga altijd heel ongemakkelijk lachen en dan gaat hij heel lief doen, omdat hij weer dat ik het zo kut (letterlijk xd) vind.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 10:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    (...)

    Ik ga altijd heel ongemakkelijk lachen en dan gaat hij heel lief doen, omdat hij weer dat ik het zo kut (letterlijk xd) vind.


    Dat heb ik ook haha, of hij zegt dat ik het moet negeren :'D


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook haha, of hij zegt dat ik het moet negeren :'D


    Yup, maar alsnog gaat dat niet hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The100 schreef:
    Weet je wat ik echt super ongemakkelijk vind: Die onbedoelde lucht ontsnappingen ergens anders uit dan waar het hoort. Vooral als je een bepaald standje doet waar jij op handen en knieën zit. God, telkens weer voel ik me zo ongemakkelijk, maar mijn vriend probeert me dan telkens gerust te stellen door te zeggen dat het heel normaal is. But still :')
    Wie heeft hier nog meer zo'n last van?


    Oh god, ja, dat is zo awkward. Ik ben al ruim 2 jaar samen met mijn vriend en ik vind dat nog steeds zo ongemakkelijk. Hij vindt het totaal niet erg en probeert me dan gerust te stellen, maar dat haalt voor mij de sfeer wel wat omlaag. Ach ja, ik probeer meestal de standjes te vermijden waarbij die lucht ontsnapt :')


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Benevolence schreef:
    (...)

    Oh god, ja, dat is zo awkward. Ik ben al ruim 2 jaar samen met mijn vriend en ik vind dat nog steeds zo ongemakkelijk. Hij vindt het totaal niet erg en probeert me dan gerust te stellen, maar dat haalt voor mij de sfeer wel wat omlaag. Ach ja, ik probeer meestal de standjes te vermijden waarbij die lucht ontsnapt :')

    Haha, precies dat, met de sfeer ;'D
    Ik vind het een van de fijnste standjes ben ik achter, dus ik zal die niet zo snel vermijden, dus ik moet er maar aan wennen denk ik, hehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.