• Praat hier over seks en alles wat ermee te maken heeft.

    Heb je interesse in exotische glijmiddelen of wil je iets weten over BDSM? Stel hier je vragen of deel je ervaringen, er zullen sowieso mensen reageren!


    Oké, en we houden gewoon van borsten. Boobies!

    S E K S


    I love to love you baby.
    I'm feelin' sexy I wanna hear you say my name boy
    Beyonce




    B O O T Y L I C I O U S

    I don't think you ready for this
    'Cause my body too bootylicious for yo babe

    Destiny's Child









    [ bericht aangepast op 14 feb 2017 - 21:48 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gianna schreef:
    Hmm. Ik vind pijpen best wel fijn om te doen. Verschilt wel per partner. Dat sowieso, als hij wat 'kleiner' is, is het ook veel makkelijker om het voor hem lekkerder te maken. Ik heb 1x een partner gehad die zo'n dikke had dat ik mijn mond er nauwelijks goed om kreeg, dat was dan wel weer minder leuk voor mij. Ben ik de enige die ongeveer 8/9 van de 10 keer seks pijpt dan?

    Ik pijp hem lang niet elke keer, ik denk dat ik het de helft van de keren doe. Maar ik krijg dan zo'n last van mijn kaken, dat is supervervelend en dat haalt voor mij de lol eraf.


    oi, suzy

    Gianna schreef:
    Hmm. Ik vind pijpen best wel fijn om te doen. Verschilt wel per partner. Dat sowieso, als hij wat 'kleiner' is, is het ook veel makkelijker om het voor hem lekkerder te maken. Ik heb 1x een partner gehad die zo'n dikke had dat ik mijn mond er nauwelijks goed om kreeg, dat was dan wel weer minder leuk voor mij. Ben ik de enige die ongeveer 8/9 van de 10 keer seks pijpt dan?


    voor mij hoort het er ook een beetje standaard bij, al dan niet vanwege de praktische voordelen (geen troep)


    i put the fun in funeral

    Richonne schreef:
    Ik heb nog niet zoveel seksuele ervaringen, maar ik ben wel graag meer dominant. Ik griezel trouwens wel echt van Fifty Shades, haha.


    Fifty Shades geeft echt een verkeerd beeld van de BDSM-gemeenschap en laat het lijken alsof alle doms en dommes gestoorde sociopaten zijn die geen rekening houden met je stopwoord. Daarom haat ik het.

    Als je wilt beginnen met domineren, moet je wel sterk in je schoenen staan though; oefen je meest bitchy blik bijvoorbeeld maar eens. Je hebt allerlei vormen van dominatie; je kunt iemand geestelijk 'martelen' door hem/haar te kleineren, je kunt iemand ook domineren door geweld te gebruiken, mits je wel duidelijk bent over grenzen en stopwoorden

    Ik ben zelf een Domme in de relatie met mijn vriend. Zelfs buiten bed ben ik erg dominant, mijn vriend is onderdanig. Wij hebben het verwerkt in onze lifestyle en dat bevalt ons erg goed, dus als iemand tips wilt of vragen heeft, brand los. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kaiju schreef:
    (...)

    Fifty Shades geeft echt een verkeerd beeld van de BDSM-gemeenschap en laat het lijken alsof alle doms en dommes gestoorde sociopaten zijn die geen rekening houden met je stopwoord. Daarom haat ik het.

    Als je wilt beginnen met domineren, moet je wel sterk in je schoenen staan though; oefen je meest bitchy blik bijvoorbeeld maar eens. Je hebt allerlei vormen van dominatie; je kunt iemand geestelijk 'martelen' door hem/haar te kleineren, je kunt iemand ook domineren door geweld te gebruiken, mits je wel duidelijk bent over grenzen en stopwoorden

    Ik ben zelf een Domme in de relatie met mijn vriend. Zelfs buiten bed ben ik erg dominant, mijn vriend is onderdanig. Wij hebben het verwerkt in onze lifestyle en dat bevalt ons erg goed, dus als iemand tips wilt of vragen heeft, brand los. :Y)


    Heb je tips voor hoe je je vriend kan laten kreunen zonder gelijk een pijpbeurt te beginnen of terug te vallen in sub? Ik ben normaal gesproken sub, maar mijn vriend vindt het leuk als ik eens dominant ben, maar ik weet nooit wat ik moet doen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Raisei schreef:
    (...)

    Heb je tips voor hoe je je vriend kan laten kreunen zonder gelijk een pijpbeurt te beginnen of terug te vallen in sub? Ik ben normaal gesproken sub, maar mijn vriend vindt het leuk als ik eens dominant ben, maar ik weet nooit wat ik moet doen


    Je kunt hem teasen zonder in te geven aan je onderdanige kant. Je kunt hem bijvoorbeeld kriebelen op zijn buik en dan richting zijn schaamstreek gaan, zo lang je zijn geslachtsdeel maar niet aanraakt. Je kunt hem ook teasen door hem (zachtjes) te bijten. Wat dan ook leuk is, is hem seks te onthouden, zodat hij echt helemaal gek wordt. Dan kun je bovenop hem zitten als jullie seks hebben, zodat je zijn polsen vast kunt houden en het tempo kan bepalen. Succes! :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Olsson schreef:
    (...)
    Ik pijp hem lang niet elke keer, ik denk dat ik het de helft van de keren doe. Maar ik krijg dan zo'n last van mijn kaken, dat is supervervelend en dat haalt voor mij de lol eraf.


    Dat begrijp ik wel. Heb ik zelf eigenlijk nauwelijks last van. Waarschijnlijk dat het daarom ook voor mij prettig is.


    The truth is out there.


    Ik kan nu nooit meer hetzelfde kijken naar deze smiley.


    Op welke (beroemde) mannen/vrouwen geilen jullie (naast je partner)?
    En wat vinden jullie van het apparaatje dat belooft je binnen 3 minuten te laten klaarkomen? Persoonlijk vind ik dat veel te snel en doe ik er liever iets langer over. Zie toy onder spoiler.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 1:10 ]

    Ik hoef niet per se binnen 3 minuten klaar te komen >.>.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben wel nieuwsgierig naar dat ding, of het echt zo goed werkt. maar ik ga daar geen geld aan uitgeven.

    ik kan eindelijk het laatste standje dat ik echt wilde uitproberen van mijn lijstje afstrepen: staand terwijl hij je optilt (zal vast een naam hebben). het is wel chill om een beetje een acrobatisch type als fuckbuddy te hebben, kan ik best aan wennen.


    i put the fun in funeral

    Kaiju schreef:
    (...)
    Fifty Shades geeft echt een verkeerd beeld van de BDSM-gemeenschap en laat het lijken alsof alle doms en dommes gestoorde sociopaten zijn die geen rekening houden met je stopwoord. Daarom haat ik het.

    Als je wilt beginnen met domineren, moet je wel sterk in je schoenen staan though; oefen je meest bitchy blik bijvoorbeeld maar eens. Je hebt allerlei vormen van dominatie; je kunt iemand geestelijk 'martelen' door hem/haar te kleineren, je kunt iemand ook domineren door geweld te gebruiken, mits je wel duidelijk bent over grenzen en stopwoorden

    Ik ben zelf een Domme in de relatie met mijn vriend. Zelfs buiten bed ben ik erg dominant, mijn vriend is onderdanig. Wij hebben het verwerkt in onze lifestyle en dat bevalt ons erg goed, dus als iemand tips wilt of vragen heeft, brand los. :Y)

    Thank you.


    [ heaven knows ]

    Overkill schreef:
    Ik ben wel nieuwsgierig naar dat ding, of het echt zo goed werkt. maar ik ga daar geen geld aan uitgeven.

    ik kan eindelijk het laatste standje dat ik echt wilde uitproberen van mijn lijstje afstrepen: staand terwijl hij je optilt (zal vast een naam hebben). het is wel chill om een beetje een acrobatisch type als fuckbuddy te hebben, kan ik best aan wennen.

    Ik ook wel, als het werkt is het wel makkelijk voor als je zin hebt en geen zin in veel gedoe.

    Wilde dat staan wel? Mij en mijn fwb lukte het ook wel, maar het bewegen lukte niet echt. Of had hij je echt vast en bewoog hij je? Ik ben altijd bang dat hij me dan laat vallen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2017 - 21:27 ]

    Als ik dit topic tegenkom, moet ik altijd denken aan het nummer van Salt-N-Pepa. Dat was even random, maar soms moet je het gewoon even kwijt haha.
          ('Let's talk about sex, baby. Let's talk about you and me. Let's talk about all the good things. And the bad things that may be. Let's talk about sex.')


    [ heaven knows ]

    Ik kom eigenlijk nooit in dit topic, maar wil deze vraag toch even stellen, gezien ik het nog vreemd vind en ik niets op internet vind.
    Als mijn vriend op mij klaar komt (op mij, niet in mij) krijg ik na een aantal seconden en jeukerig en branderig gevoel, waarna er een rode plek ontstaat. Het stopt ook echt pas een paar minuten nadat ik de plek heb schoongemaakt.
    Halp? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^oh wow. Dat lijkt me echt naar. Dat ken ik niet....


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    The100 schreef:
    Ik kom eigenlijk nooit in dit topic, maar wil deze vraag toch even stellen, gezien ik het nog vreemd vind en ik niets op internet vind.
    Als mijn vriend op mij klaar komt (op mij, niet in mij) krijg ik na een aantal seconden en jeukerig en branderig gevoel, waarna er een rode plek ontstaat. Het stopt ook echt pas een paar minuten nadat ik de plek heb schoongemaakt.
    Halp? :')


    Dan ben je mogelijk allergisch voor zijn zaad. Heb je ook last van een branderig gevoel wanneer hij in jou klaar komt of niet? Of heb je dat nog niet geprobeerd? Het is vrij zeldzaam, maar het bestaat wel. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)