• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    I'm disgusted by this fanfic seriously.


    This ain't no place for no better man.

    Ik voel me alleen...


    16 - 09 - '17

    we're setting fire to our insides for fun


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I just want to tell someone.. someone that will understand.. but no one does. I don't even understand it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Weet je wat een goed idee is? Fanfic schrijven tot diep in de nacht!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn handen ruiken naar mijn vriendje :3


    Mhm?

    Ik droomde over mijn ex en zijn nieuwe vriendin. Wat een kut droom. Het was alleen wel weer fijn om bij hem te zijn en het was zo hilarisch hoe jaloers en bitchy zijn vriendin was. Was wel logisch want hij wilde me steeds kussen. Loser. Ik snap alleen niet waarom ik hun kind vast had. Onvrijwillig, dat wel.

    Ugh, nu mis ik hem weer en sta ik op het punt te janken. Ik moet echt face to face met hem praten, anders kan ik echt niet verder met mijn leven.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2017 - 6:07 ]

    En weer niet geslapen vannacht. Hoeveelste nacht is dit al?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Argh.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    I'm just a fuck-up that no one gives a shit about.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er was hier vannacht welgeteld zes minuten stroomstoring


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heel leuk dat we voor drama een parodie op Goldilocks mogen maken MAAR DIT SLAAT NERGENS OP


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil slaaaaaaapen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil geen les. Het bevalt me prima om alleen aan mijn repertoire te werken. (cat) Ik hoef toch niet per se naar het conservatorium. Dat is wat mijn ouders willen. Zelf wil ik gewoon een groot repertoire en naamsbekendheid maken en mn geld verdienen door demonstraties te geven.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mam, ga weg. Je kijkt cónstant mee met wat ik achter de laptop doe. Ga toch eens iets voor jezelf doen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •