• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    Ik wil nu al weg. :c Lekker op de koffie bij Trump en zo. Aah.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ah, lekker radio maken zonder stem.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik moest net een Duits brief maken en lol hij faalt echt heel heel hard.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aaaaaaaaa vanavond lekker 6,5 uur dansen yaaaas 🐄


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil schrijven. Ik ben het studeren echt even helemaal beu. Het is frustrerend, uitputtend en ik heb behoefte aan er met een frisse blik weer instappen, maar dat kan niet, want ik moet maar door en door en door en door en door. Ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    BERMUDA TRIANGLE van ZICO, Crush & DEAN is echt mijn jam en geen enkel nummer kan boven die uit komen denk ik want ik ben er echt obsessed mee.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    okay ik weet dat jaloezie niemand siert maar
    mijn broer gaat na de zomer in japan studeren, wat echt mijn droom is, en hij is er niet eens blij mee want het was zijn achtste keuze. ik weet dat als ik deze mogelijkheden had willen krijgen, ik ook zo'n internationale kut studie had moeten kiezen, maar mag ik alsnog even in een hoekje huilen dat de wereld niet eerlijk is


    i put the fun in funeral

    *dramatic Patti* Everything's coming up roses \o/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben zo waardeloos.

    Dear bronchitis,

    Today is NOT going to be a good day, because you SUCK

    sincerely me


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waar haalt mijn leraar deze cijfers uberhaupt vandaan. 7,5? Really? Het was het slechtste verslag ooit... maar oke, ik klaag niet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goed. Zit je in de auto een serieus gesprek over coma aan te gaan en stel je de vraag: "Maar weet je, kun je in een coma zelf kiezen of je terug komt of sterft?"
    Waarom mijn vader reageert: "Nee, dat heb je zelf niet in de hand." Waarna het volgende nummer ineens luid begint te spelen: "So tell me what u want, what u really, really want..."
    En toen begonnen we allemaal heel hard te lachen, gezien het nogal toevallig was en iedereen keihard mee begon te bléren na zo'n gesprek en we toen er achter kwamen dat het nogal goed in elkaar over liep :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vorige week zat dit werkcollege bomvol en nu is de helft nog leeg ?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Derp. My surprises suck.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vraag mij zo af of dit überhaupt wel gaat werken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer