• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    This ain't no place for no better man.

    En we gaan gewoon weer verder met hardop praten en op je tablet nieuws aan hebben als ik tv kijk.

    Kan je alsjeblieft stoppen met het vijlen van je nagels? Een half uur lang in de trein zitten naast iemand die zijn nagels constant vijlt is een regelrechte hel. Ik kan totaal niet tegen dat geluid.


    Happy Birthday my Potter!

    4G maakt mijn leven zo veel beter


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volgens mij voeg ik niks voor iemand toe of zo want niemand lijkt me echt te waarderen of zo???


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En dan zet je ook nog het muziek ding in de box aan terwijl het kind niet eens huilt en zich prima vermaakt zonder.
    'Je kan ook kijken.'
    'Ja, maar ik wil het ook horen! Anders kan het geluid net zo goed op stil.'

    I don't wanna.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bluugh, wat zijn dit voor saaie (en soms wat) onduidelijke opdrachten...


    Stenenlikker

    Weet je wat een slecht idee is? Fanfiction schrijven tot diep in de nacht!

    *gaaaaap*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lol. Probeert pa te bellen voor een koptelefoon, krijgt ie inene oma aan de lijn! Wtf. 😂😂😂


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom moet stress altijd zijn nare gezicht laten zien wanneer ik iets leuks ga ondernemen


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kan mezelf met zo goed per direct afmaken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    Kan mezelf met zo goed per direct afmaken.

    no

    Ja daaaaag, denk maar niet dat ik vandaag op les kom. Na 5 maart zal ik weer komen hoor. 🐍


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik Teen Mom UK op televisie zie, besef ik dat mijn leven zo slecht nog niet is 😂😂🙊


    26 - 02 - '16

    So yeah, wat ik wilde plaatsen was

    Fijn dat je naar de winkel gaat en niet even vraagt wat ik precies moest hebben. Dan kom je terug met 'ze hadden het niet', terwijl je het niet eens gevraagd hebt aan het personeel. Vraag de volgende keer even om een foto van het product.