• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woeps, tot 5.14 opgebleven voor een in-game meetup met een youtuber. What is going on with me?


    What would Emma do?

    Lekker smurfen ^^

    Oh god jongens wat is het top fandom cringey.


    Caution first, always.

    het zou heel vriendelijk zijn als de tijd even stil zou kunnen staan zodat ik in rust mijn shit op een hoopje kan schrapen en een manier kan vinden om het aan te pakken die niet bestaat uit me hele dagen in bed verstoppen en iedereen negeren terwijl helemaal niemand dat verdient want dat is letterlijk wat ik nu aan het doen ben en het helpt Niet en ik voel me er alleen maar meer Schuldig door op meer vlakken dan ik over na kan denken zonder weer een uur in bed nodig te hebben tbh

    dit is niet erg goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zou wel chill zijn als de columns wat minder verstopt stonden. Ik schrijf ze wel maar heb niet het gevoel dat er heel veel mensen zijn die het lezen ofzo


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Zou wel chill zijn als de columns wat minder verstopt stonden. Ik schrijf ze wel maar heb niet het gevoel dat er heel veel mensen zijn die het lezen ofzo

    eens! Ik zou een suggestie topic maken ^^
    Ik vergeet ze ook steeds hoor.😅


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    eens! Ik zou een suggestie topic maken ^^
    Ik vergeet ze ook steeds hoor.😅

    Oke ga ik nu doen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Vanavond moet ik weer terug naar mn studentenkamer en daar heb ik geen zin in want mijn huisgenoten zijn vet ongezellig en het snoep is op.

    Vooral dat laatste is belangrijk natuurlijk


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    hahahahahahahahahaha ik had tien dingen af moeten hebben voor morgen

    'en hoeveel heb je af, jip?'

    NIKS hell yeah fucking hell yeah hell nO


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gorillaz schreef:
    Oh god jongens wat is het top fandom cringey.


    THIS.

    I miss you.

    Misschien toch stoppen met de opleiding...

    Het is dat ik binnenkort tentamenweek heb, deadlines heb en opdrachten moet maken, anders keek ik de hele dag lekker Call the Midwife. #verslaving


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yugen schreef:
    (...)

    ZES MAART!!!!!!!!!!!!! I REMEMBER YAY


    dis tru fwendsjip

    ////daarnet levende zwerkbal gespeeld


    totdat


    de jongens het o zo grappig vonden om

    ons te bekogelen met


    harde tennisballen

    ha ha ha

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 18:30 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik haat verkouden zijn, dit gaat al zo'n drie weken door en ik had eerder ook al een verkoudheid te pakken en toen twee weken later weer. Bah, ik haat het om midden in de nacht wakker te worden van die verstopte rotneus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife