• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de R'dam meeting? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paladins schreef:
    Lol als we het zo doen: ik wil een Chicago Cubs pet.

    voor kerst krijg je er een


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    voor kerst krijg je er een


    Maar kerst is zo ver weg ;-;
    Nu heb ik warflashbacks rip


    This ain't no place for no better man.

    Paladins schreef:
    (...)

    Maar kerst is zo ver weg ;-;
    Nu heb ik warflashbacks rip

    eeeeuuuuuu
    maa rje bent net jarig geweest ;-;
    ok ok ik koop er eentje in april want dan heb ik weer genoeg geld om cadeau's te kopen en jij mag er een


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paladin schreef:
    (...)
    eeeeuuuuuu
    maa rje bent net jarig geweest ;-;
    ok ok ik koop er eentje in april want dan heb ik weer genoeg geld om cadeau's te kopen en jij mag er een


    Tbh that's sweet of you. But I'll feel hella guilty if you do that


    This ain't no place for no better man.

    Ik heb zoveel EMOTIES, opeens. STOP!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ik wil een kameel


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    So dead.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Murdoc ik hou zo van je, en ik haat je zo erg <3


    Caution first, always.

    For... Science.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    you’re the victor in this pageantry but the only trophy you deserve; catastrophe


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FUCK YOU.
    FUCK YOU, DEMOCRATIC PARTY.
    YOU HAD ONE THING TO DO - ONE FUCKING THING AND YOU FAILED.
    Bitches.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw, ik zou mijn lijf zowaar verminken doordat ik een tatoeage heb en er meer wil. Daarbij is bloedprikken kennelijk moeilijker als je een tatoeage hebt. Wel ironisch dan dat ik én bloed donor ben en tatoeages heb. Daarbij heb ik de mensen bij de bloedbank nooit horen klagen. :'D


    26 - 02 - '16

    Ik ben er fucking klaar mee dat ik basically niet genoeg aandacht krijg en ik voel me echt slecht in mijn vel en ik wil gewoon iemand fucking anders zijn want ik word helemaal gek van dit fucking kut leven en ik ben een fucking dramatische kuthoer maar hHhhdfhsd kutleven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gorillaz schreef:
    Murdoc ik hou zo van je, en ik haat je zo erg <3


    augurk van mijn leven <3


    I'll see you on the dark side of the moon