• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Suck it up, Lotte.


    She's imperfect but she tries

    Hihi, ik ben stiekem wel blij dat ik jou als vriendin heb. I really like you c:

    Human anatomy is hard to draw.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    L O L.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou een update aan Q echt wel fijn vinden. De laatste aanpassing was een nieuw subforum in 2014 ofzo. Of het grijze geslachtspoppetje.

    Hoe zeg je tegen een goede vriend die je al dagen aan het negeren bent dat het niets persoonlijks is maar dat je gewoon geen zin hebt om met hem te praten
    volgens mij is daar geen goede manier voor

    Why do i even try?

    I just wanna crawl in bed and never leave again. I'm so so done.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yagouaroundi schreef:
    Ik zou een update aan Q echt wel fijn vinden. De laatste aanpassing was een nieuw subforum in 2014 ofzo. Of het grijze geslachtspoppetje.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    And just fake it if your out of direction
    Fake it if you don't belong
    Fake it if you feel like a infection
    Woah you're such a fuckin' hypocrite


    26 - 02 - '16

    This is a bad day and it just makes me sad and desperate and I want it to go over quick, but life's a bitch and it won't get any better anyway.


    She's imperfect but she tries

    Whenever I feel bad I cut my hair because that's the one thing I can change instantly about myself.


    kindness is never a burden.

    Yagouaroundi schreef:
    Ik zou een update aan Q echt wel fijn vinden. De laatste aanpassing was een nieuw subforum in 2014 ofzo. Of het grijze geslachtspoppetje.


    De laatste verbetering was inderdaad het grijze geslachtspoppetje, dat ingevoerd werd op 8 feb 2016. Beetje lang geleden.

    God, wat zou ik nu graag gewoon geen fuck meer geven over hoe mensen over me denken en mijn huid open krassen. Maar dat is niet sociaal acceptabel dus fuck me.


    +

    Nee natuurlijk hebben jullie niets gedaan. Jullie doen nooit iets he? Het ligt toch allemaal aan dat kutkind aka me. Echt donder op hoor.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 18:45 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mignon schreef:
    This is a bad day and it just makes me sad and desperate and I want it to go over quick, but life's a bitch and it won't get any better anyway.


    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Dear anxiety, negative thoughts and everything else;



    26 - 02 - '16