• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ah well who gives a fuck anyways? .-.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hé alles waar ik goed voor ben is mensen boos en bezorgd maken

    Prediker schreef:
    hé alles waar ik goed voor ben is mensen boos en bezorgd maken


    Relate ):


    26 - 02 - '16

    Waarom zijn we zo dat we geen duidelijke afspraken maken like gaan we nou wel of niet vanavond


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    jezus christus ik ga mijn moeder echt van facebook gooien als ze over ALLES waar ik in getagd word een opmerking moet maken
    ga iemand anders stalken svp


    i put the fun in funeral

    Het ruikt hier naar flammküchen (hoera)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    niemand luistert

    Mignon schreef:
    This is a bad day and it just makes me sad and desperate and I want it to go over quick, but life's a bitch and it won't get any better anyway.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Overkill schreef:
    jezus christus ik ga mijn moeder echt van facebook gooien als ze over ALLES waar ik in getagd word een opmerking moet maken
    ga iemand anders stalken svp

    ugh ik gebruik Facebook dus daarom niet meer. Also het checken op Whatsapp wanneer ik voor het laatst online was. Pls leave me alone.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is grappig hoe iedereen mij hier als shit behandeld en ik er niets over mag zeggen want ja, niemand zit er mee behalve ik, dus het is mij probleem. En dan nog maar afvragen waarom ik zo doe..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    *begint stiekem een zwak te krijgen voor artikel 1*


    i put the fun in funeral

    🐄 a mental illness does not mean you can act shitty to people and not apologize 🐄


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Fuhuck, morgen weer naar stage. Ik wil gewoon de rest van het jaar in bed blijven liggen. Maar dan word ik ook niet beter.

    WAT IS DIT VOOR ONZIN. Verdomme, wat is dit nu weer.
    Ik vind dit echt schijtonzin om te zeggen dat je als 50-plusser het meest gediscrimineerd wordt. JE WORDT ALS STUDENT IN NEDERLAND GEDISCRIMINEERD DOORDAT WE ALLEMAAL MET EEN SCHULD AAN ONZE EERSTE "ECHTE" BAAN BEGINNEN.

    Ik begin steeds meer en meer een hekel aan ouderen krijgen. Allemaal zo zielig doen dat wij het zo goed hebben. En ja, ik weet dat we het allemaal veel beter hebben dat 40 jaar geleden, toen jullie allemaal in ons schuitje zaten. Maar het is nu ook voor jullie leeftijd in 40 jaar 10.000x beter geworden.

    Ik vind dat mensen met een levensverwachting van minder dan 20 jaar niet meer mogen stemmen, want ik krijg steeds meer het gevoel dat ze toch alleen voor zichzelf stemmen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga maar eens douchen en ik kijk wel of ik het doe of niet. Maar waarschijnlijk wel want waarom niet. Het is niet alsof ik nog mijn best hoef te doen zodat mensen me mogen sinds niemand me in dit huis mag dus lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —