• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Heb je ook zo'n zin in de lente? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 15:03 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dougal schreef:
    (...)

    NEEEEE. echt niet. :c


    ja beter matty


    Heaven is a place that we all have

    oke holy shit maluma is echt een van mijn guycrushes tbh


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    headcanon van ad de martelaar:
    victim zit vastgebonden met zijn handen aan het plafond en zweeft boven de grond
    op de grond liggen allemaal legos (en duplos) (of stekkers als je een echte sadist bent)
    victim wordt zeer bruut naar beneden gegooid en terug omhoog
    gaten in voeten
    dood
    einde


    Gefeliciteerd, je hebt iets weten te verzinnen wat in mijn boek over de Eerste Wereldoorlog (voor zover ik weet) niet voorkomt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iedereen voor een paar uur het huis uit, dus ik kan eindelijk ongestoord gamen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Square schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd, je hebt iets weten te verzinnen wat in mijn boek over de Eerste Wereldoorlog (voor zover ik weet) niet voorkomt. (krul)


    Tja, wie weet heb ik dat boek geschreven. (krul) Trypofobie is ontstaan omdat mensen misselijk werden van gaatjes-voeten. (krul)


    Heaven is a place that we all have

    What the fuck is dat met al die mensen die hoax/clickbait shit delen op Facebook die politieke mensen uitmaken voor 'hitler' of weet ik veel. Kunnen we allemaal even rustig blijven en geen clickbait shit gaan delen? Alsjeblieft zeg.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 13:32 ]


    26 - 02 - '16

    Dan verveel je je en app je tijdens de les, leest iemand mee en komt er een discussie over een contactnaam van iemand en besluit je maar niet te vertellen dat wat zij zo mooi vinden een Japans scheldwoord in westerse letters is.


    i wanna die with you once or twice.

    I'm so fucked.


    Yugen schreef:
    (...)

    Tja, wie weet heb ik dat boek geschreven. (krul) Trypofobie is ontstaan omdat mensen misselijk werden van gaatjes-voeten. (krul)


    Hmm, nou begint het verdacht te worden. Dit boek komt uit 1929. Klopt de leeftijd die je op Q hebt ingevuld wel? Weet je zeker dat het niet eigenlijk 114 zou moeten zijn?

    ---

    Dit was een van de meest onproductieve ochtenden ooit, hoera. NIET GOED


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, ik heb eindelijk het einde van deze serie gezien en ik vind het niks. Nu heb ik ook het lege gevoel dat ik niet weet wat ik nu met mijn leven moet mwehhhh.


    26 - 02 - '16

    Ik wil gewoon gaan slapen ik ben gewoon moe van gisteren


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Yugen schreef:
    oke holy shit maluma is echt een van mijn guycrushes tbh

    guycrushm nr 101?

    / Ik kan echt niet stoppen met kut youtube filmpjes kijken help

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 14:57 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kogane schreef:
    (...)
    guycrushm nr 101?

    / Ik kan echt niet stoppen met kut youtube filmpjes kijken help


    nr 2 tbh


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    nr 2 tbh

    HOE KNAP IS HIJ OOIT DAN


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Let's do this.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt