• Ik had dit een tijdje geleden ook al, maar dacht toen dat het misschien aan mijn internet lag.
    Als ik een item wil toevoegen aan een lijstje, krijg ik alleen de titel opgeslagen. Zodra ik tekst wil toevoegen en op 'aanpassen' klik, krijg ik een nieuwe pagina met 'http error 500.' Ik heb het inmiddels ook zonder foto's geprobeerd, ubb code eruit gehaald en in een andere browser geprobeerd (zowel chrome als edge), maar krijg constant dezelfde error.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Al op de mobiele versie geprobeerd (kan ook vanaf laptop/pc)? Tijdelijke internetbestanden al verwijdert?
    Ik zal ook even checken als ik uitgegeten ben.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 18:43 ]

    Ik krijg ook de fout als ik eerst probeer een item toe te voegen met een afbeelding via internet. Als ik daarna zonder foto probeer lukt het ook niet, maar wel als ik terug ga naar het itemoverzicht en vanaf daar een nieuwe toevoeg (zolang je de foto alleen invoegt via de img code).

    ^^ Je bent een held!
    Hier mag een slotje op (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb dit probleem ook.


    The soul needs autumn.

    >Slotje op aanvraag


    What would Emma do?