• beginpost enzo

    ignore the fact dat we een praattopic gevuld hebben in 8 uur okay thanks

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    Horvath schreef:
    Zoekende voor Caleb

    • Persoon die hem bijles geeft vanwege zijn dyslexie
    • Ex
    • Crush (beiden kanten)
    • Bedpartner in ruil voor alcohol / drugs
    • Persoon die van zijn verslaving af weet


    Charlie is maybe niet de meeste enthousiaste leerling die je zult tegenkomen, maar ze is wel intelligent en als ze wat geld bij kan verdienen... dan zie ik haar nog wel bijles geven.


    I just caught the wave in your eyes

    Mt.

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow haha.

    Ik heb Osckar nog!!
    Hij is een beetje een kneus, maar kan wel gezellig zijn.

    Ik zoek eigenlijk nog vrienden en iemand die hem echt niet mag....
    Of iemand die hem eens in elkaar heeft geslagen oid.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 9:08 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MT.

    Voor Libby zoek ik vooral nog mensen met wie ze niet overweg kan.


    She was always looking for more..

    Wemel schreef:
    (...)

    Charlie is maybe niet de meeste enthousiaste leerling die je zult tegenkomen, maar ze is wel intelligent en als ze wat geld bij kan verdienen... dan zie ik haar nog wel bijles geven.


    Caleb is niet de gemakkelijkste om bijles te geven, haha. Als het hem niet lukt, wil hij nog wel eens met boeken gaan gooien. (':


    Horvath schreef:
    (...)

    Caleb is niet de gemakkelijkste om bijles te geven, haha. Als het hem niet lukt, wil hij nog wel eens met boeken gaan gooien. (':


    Ah gaan ze leuk overgooien met boeken. Well dat is wat ik voor nu kan verzinnen. De rest is een beetje off limits gezien Vince haar ex-vriendje is


    I just caught the wave in your eyes

    Yugen schreef:
    yu, charlie is dan weer een beetje te hard voor isaiah my poor boy needs his space
    maar ze is dan weer wel soft soms dus idunno tough one


    @yu


    Heaven is a place that we all have

    Wemel schreef:
    (...)

    Ah gaan ze leuk overgooien met boeken. Well dat is wat ik voor nu kan verzinnen. De rest is een beetje off limits gezien Vince haar ex-vriendje is


    Hm, dat kan dan inderdaad niet. Maar hij zou haar dan wel voldoende vertrouwen voor bijles. Denk je dat ze voldoende geduld heeft om hem alles rustig uit te leggen? Want hij heeft ernstig enkelvoudige dyslexie, dus geduld is nodig, haha.


    Perffect schreef:
    Wow haha.

    Ik heb Osckar nog!!
    Hij is een beetje een kneus, maar kan wel gezellig zijn.

    Ik zoek eigenlijk nog vrienden en iemand die hem echt niet mag....
    Of iemand die hem eens in elkaar heeft geslagen oid.


    Micah is a bully? Misschien dat hij in een dronken bui ooit te ver is gegaan en Osckar in elkaar heeft geslagen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Horvath schreef:
    (...)

    Ik denk dat crush ook af valt, omdat ze al een beetje into zijn beste vriend is, haha. Misschien dat Vince eens zorgen heeft uitgesproken tegenover Jacinta over Calebs alcoholgebruik en dat ze daar wat 'onderzoek' naar heeft gedaan?


    Ja en nee haha, dat hangt nog ergens in de lucht want Jacinta heeft niet de behoefte de overwinning van één nacht te worden. :3
    Maar wat betreft het onderzoek naar zijn alcoholgebruik dat kan ook, zou ze dan nu al redelijk op de hoogte zijn, of nog niet helemaal?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het rollentopic is helemaal bijgewerkt c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @GriffeI, ik lees hem zo en antwoord dan!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Help help help!
    Zal ik mijn new girl een ijskoningin, een teacher's pet of een sweetheart maken? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Faolan schreef:
    (...)

    Ja en nee haha, dat hangt nog ergens in de lucht want Jacinta heeft niet de behoefte de overwinning van één nacht te worden. :3
    Maar wat betreft het onderzoek naar zijn alcoholgebruik dat kan ook, zou ze dan nu al redelijk op de hoogte zijn, of nog niet helemaal?


    Dat is mij om 't even. Caleb zal haar meer ontwijken als hij het idee heeft dat ze van alles op de hoogte is.