• beginpost enzo

    ignore the fact dat we een praattopic gevuld hebben in 8 uur okay thanks

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    Perffect schreef:
    Pick Osckar!!


    hahahah omg :'D heeft Osckar een deadwish ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wemel schreef:
    (...)

    She'll cut people some slack tho maar ze is gewoon nogal ad rem en zegt wat ze denkt. Dus ik heb Isaiah nog niet gelezen (bc school) maar wat denk je? zou t kunnen?


    ik denk best dat het zou kunnen werken, misschien dat hij occasioneel iets te soft is ofzo


    Heaven is a place that we all have

    Calebs banden & relaties (tot nu toe). Mocht er iemand nog ideeën hebben, GB me.

    ALIZ NICOLA HARRINGTON • EX & CRUSH & IT'S GODDAMN COMPLICATED
    Aliz en Caleb waren respectievelijk dertien en veertien jaar oud op het moment dat hun liefdesrelatie van start ging en zij elkaar vriendje en vriendinnetje begonnen te noemen. Ondanks hun jonge leeftijden was het voor iedereen in hun directe omgeving meteen helder dat deze relatie voor altijd zou duren. Zelfs beide ouders van het stel zagen beelden van een bruiloft voor zich en waren blij dat hun kinderen een toekomst van liefdesverdriet werd bespaard. De eerste jaren van de relatie van het stel was dit tevens het geval — totdat Caleb zich zo'n anderhalf jaar geleden bezig begon te houden met alcohol, drugs, ID's en sigaretten en het dealen daarvan. Binnen de kortste keren werd hij gezien als de hoofddealer van Melrose High — een gegeven waar hij ontzettend trots op was aangezien het geld (een vervanging voor de vele afwezigheid van zijn ouders) meer dan welkom was. Echter, Aliz was het vanaf het allereerste moment niet eens met deze verandering en nam de plotselinge beslissing de relatie op te breken toen ze er achter kwam dat Caleb niet direct van plan was om met het dealen te gaan stoppen.
    Nadat de break—up had plaats gevonden, was Caleb compleet gebroken en wist hij zichzelf simpelweg geen raad. Vanaf dit moment greep hij zelf steeds vaker naar de alcohol om Aliz en zijn gevoelens maar te vergeten, wat het begin van zijn alcoholverslaving was. Daarnaast zocht hij steeds vaker en vaker het gezelschap op van andere jongedames om zijn verveling te verdrijven.
          Ondanks alles is Calebs liefde voor Aliz nooit ofte nimmer gedoofd en zelfs nu ze 'gewoon' vrienden zijn, voelt hij steeds maar weer opnieuw een steek in zijn hart in combinatie met een buik vol vlinders wanneer hij bij haar in de buurt is. Caleb tracht Aliz zo goed en kwaad als het kan te beschermen tegen andere jongemannen en slechte invloeden zoals alcohol en drugs. Wanneer Aliz op een feestje is waarvoor Caleb tevens is uitgenodigd, zal hij het slechts houden bij één of twee drankjes omdat hij haar veilig en wel thuis wil brengen.

    AYDEN HYACINTIA REYNOLDS • RIVAL
    Vanaf het moment dat Caleb er achter is gekomen dat Ayden voorheen drugs heeft gedeald voor een bende waar hij regelmatig mee in aanraking is gekomen, heeft hij een vreemde vorm van rivaliteit jegens haar opgebouwd. Caleb is namelijk hoofddealer op Melrose High en ondanks dat Ayden uit de bende wereld is weten te ontsnappen, kan hij het niet verkroppen dat ze deze status met haar verleden mee weet te dragen. Hierdoor zal Caleb verschillende opmerkingen jegens Ayden maken om haar een slecht gevoel te geven, simpelweg omdat hij de rivaliteit niet kan verkroppen en weg kan stoppen.

    DALLAS COREY EATHONS • BROTHERS FROM OTHER MOTHERS
    De twee hebben elkaar leren kennen toen ze nog samen in de zandbak van de speeltuin speelden. Vanwege het gegeven dat Calebs ouders al vanaf zijn jeugdige jaren veel op reis zijn, was Caleb vaak bij Dallas thuis te vinden en heeft hier dan ook een vreemde soort tweede familie weten te creëren. Caleb voelt zich volledig op zijn gemak bij de Eathons' — een prestatie die niet veel personen teweeg weten te brengen bij Caleb.
    Caleb weet pas sinds korte periode dat Dallas' moeder ziek is geworden — informatie die hij niet van Dallas zelf te horen heeft gekregen. Ondanks het gevoel van verraad wat Caleb kort voelde door zijn vriend, vindt hij het voornamelijk verpletterend dat hij zijn tweede moeder kwijt kan raken.

    JACINTA ISABELLE FRAY • FRIEND
    De twee hebben elkaar leren kennen via Vincenzo — Calebs beste vriend en Jacinta's flirt. Ondanks het gegeven dat Jacinta en Vincenzo uit elkaar zijn, gaan Caleb en Jacinta nog wel vriendschappelijk met elkaar om. Doordat Vincenzo eens zijn zorgen uit heeft gesproken over het alcoholgebruik van Caleb, is Jacinta een klein onderzoek begonnen door het simpelweg observeren van Caleb. Hierdoor is Jacinta langzaamaan op de hoogte van Calebs alcoholverslaving, maar weet hij het voor nu nog enigszins af te houden door regelmatig ontwijkende manoeuvres te maken.

    ROXANA SAYEN PIERCE • COSTUMER & BED PARTNER
    De twee hebben elkaar leren kennen in een nachtclub — waar Roxana verkeerde drugs in had genomen van een slechte dealer en hierdoor Calebs aandacht trok door haar ongebruikelijke gedrag. Caleb heeft tot vroeg in de morgen bij Roxana op de damestoiletten gezeten om ervoor te zorgen dat alle slechte stoffen uit haar lichaam verdwenen aangezien ze het beiden niet wilden riskeren om naar het ziekenhuis te gaan en in aanraking te komen met de politie. Caleb heeft Roxana's haren uit haar gezicht gehouden, haar kleine slokjes water gegeven en haar zelfs in zijn armen gehouden om haar bij bewustzijn te houden.
    Vanaf het voorgaande moment heeft Caleb Roxana verboden om nog van andere dealers drugs aan te nemen dan van hem. Hierbij gaat het er Caleb niet om dat hij hierdoor geld kan verdienen aan Roxana, maar dat ze niet opnieuw in levensgevaar weet te komen door een slechte dealer.
          Wanneer de twee bij elkaar zijn en drugs gebruiken om high te worden, zal het regelmatig voorkomen dat ze bij elkaar in bed belanden voor lome seks. Echter, Caleb heeft daar geen enkele problemen mee en zal er ook niets anders achter zoeken dan pure lust.

    STACEY SARA HALE • CUDDLE BUDDY
    De twee zijn vaak samen te vinden bij Caleb thuis — zowel in bed als op de bank, met hun armen stevig om elkaar heen geslagen. Stacey is één van de weinige personen die weet hebben van het gegeven dat Calebs ouders in China zitten en daardoor ook dat Caleb vaak alleen thuis is. Hierdoor kan Stacey van het ene op het andere moment bij Caleb thuis staan met een film of pizza in haar handen om hem gezelschap te houden. Vreemd genoeg is het nooit ofte nimmer verder gegaan dan alleen knuffelen. Caleb zou het zichzelf nooit ofte nimmer vergeven als hij Stacey het bed mee in zou praten en houdt zijn handen dan ook netjes boven de kleding tijdens hun knuffelsessies. Inmiddels heeft Caleb wat beschermende gevoelens ontwikkeld jegens Stacey welke te vergelijken zijn met die van een oudere broer. Deze gevoelens zijn verhevigd nadat Stacey eens aan Caleb heeft verteld over haar geschiedenis. Caleb houdt Stacey op het moment goed in de gaten en zal meteen ingrijpen als hij het gevoel heeft dat er iets mis is.

    VINCENZO SANTINO ALESI • BEST FRIEND
    De twee jongemannen zijn twee handen op één buik — een gegeven wat vrij apart is in Calebs wereld, aangezien hij maar weinig personen binnen laat bij zijn daadwerkelijke zelf. Vincenzo is Calebs beste vriend, waar hij alles tegen kan zeggen (op zijn alcoholverslaving na). Vincenzo is ook een van de weinige personen die Calebs drugshandel niet vanaf moment één afkeuren. Caleb en Vincenzo kunnen van alles samen doen, van uitgaan in de nachtclubs tot het af— en goedkeuren van jongedames in hun omgeving. Samen dwalen de twee jongemannen vaak rond tot diep in de nacht, met de simpele reden dat ze het thuis niet altijd even naar hun zin hebben (beiden met andere redenen). Caleb zal daarom niet vreemd opkijken als hij midden in de nacht door Vincenzo wordt gevraagd om wat mee te gaan doen, waar hij dan ook nooit ofte nimmer 'nee' op zal antwoorden.


    •

    Wemel schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze elkaar wel best eel goed kennen door Vince, dus ik denk dat Charlie voor hem wel veel geduld op kan brengen. Sowieso is ze wel redelijk laid backish


    Mirte^^


    I just caught the wave in your eyes

    Yugen schreef:
    (...)

    ik denk best dat het zou kunnen werken, misschien dat hij occasioneel iets te soft is ofzo


    is goed hahaha


    I just caught the wave in your eyes

    McCrory schreef:
    (...)

    hahahah omg :'D heeft Osckar een deadwish ofzo


    Hahahaha maybe


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    VOORSTELLEN VOOR GUS
    Schuingedrukt zijn ideeën, normaal is al afgesproken

    Cristiano Barone:
    Gus en Cris zijn al een lange tijd bevriend en vroeger waren ze erg close, maar dat is erg veranderd sinds Gus de quarterback is. Ze lijken andere interesses te hebben en dat is nog weleens moeilijk.

    Caleb Montana:
    Gus is niet het persoon dat mensen echt afkeurt, maar hij zal niet echt razend enthousiast worden van Caleb omdat ze ergens zouden kunnen botsen. Toch zou hij wel vriendelijk zijn tegen hem.

    Roxy Pierce:
    Roxy en Gus gaan niet echt goed samen, maar omdat ze ergens gemeenschappelijke vrienden hebben eindigen ze weleens aan dezelfde lunchtafels. Roxy vindt het heerlijk om Gus op de kast te jagen en helaas lukt haar dat maar al te goed.

    Ayden Reynolds:
    Gus krijgt bijles van Ayden en is haar daar erg dankbaar voor. Hij mag haar ook wel, maar vindt het moeilijk om dit geheim te houden voor zijn vrienden omdat hij niet wil dat iedereen weet dat hij bijles krijgt. Daarom doet hij soms wat afstandelijk naar haar toe.

    Jacinta Fray:
    Jacinta is met gemak de beste vriendin van Gus te noemen. Ze kennen elkaar al zo lang hij zich kan herinneren en hij geeft ontzettend veel om haar. Hij kan dan ook altijd alles bij haar kwijt.

    Isaiah Da Costa:
    Gus zal wel respect hebben voor hem en daarom aardig tegen hem zijn, maar dat zal hij nooit doen in de buurt van zijn "vrienden".

    Cassandra Da Costa:
    Doordat Cassie de captain is van The Vipers behoren de twee automatisch tot dezelfde vriendengroep. Gus vindt Cassie ook wel een leuke meid, op een vriendschappelijke manier. Hij zal daardoor ook altijd aardig tegen haar doen.

    Vincenzo Alesi:
    Nu Gus zeer populair is, is hij ook bevriend met Vincenzo. Hij mag de jongen ook wel, ondanks dat hij het niet altijd eens is met hem. Hij gaat graag met hem om, maar zal nooit een geheim tegen hem vertellen omdat hij Vincenzo niet 100% vertrouwt.

    Aliz Harrington:
    Gus zal haar wel mogen door haar vrolijke karakter, maar ergens zal hij ook wel jaloers zijn aangezien ze erg makkelijk leert. Hij heeft haar ooit geholpen toen ze verkeerde drugs op had, waardoor hij haar in een ander licht heeft gezien. Dat heeft er wel voor gezorgd dat hij meer respect voor haar heeft.

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes:
    Ze zijn bijna het tegenovergestelde van elkaar, waardoor Gus zoveel mogelijk uit zijn buurt probeert te blijven omdat hij hem daadwerkelijk "bad news" vindt.

    Stacey Sara Hale:
    Hij mag Stacey ontzettend, ze zitten dan ook in dezelfde vriendengroep doordat ze beide in de populairste teams van de school zitten. Gus heeft niet door dat Stacey een crush op hem heeft, dus blijft altijd gewoon aardig tegen haar doen.

    Jeremiah 'Jem' Bodhi Geauxinue:
    Gus zou Jem wel mogen en daardoor ook aardig tegen hem doen. Het zouden niet per se vrienden zijn, maar Gus zou prima met hem om kunnen gaan. Hij vindt het ook wel cool dat hij honkbal speelt.

    Osckar Chambers:
    Gus vindt Osckar een prima jongen, maar hij wil liever niet met hem gezien worden vanwege zijn populariteit. Hij is dus wel aardig tegen hem, maar zal nooit openlijk naar hem toe trekken.

    Charlotte 'Charlie' Kate Green:
    Gus zal het voornamelijk erg lastig vinden dat ze een pestkop kan zijn, maar hij zal er ook niet te veel van zeggen. Daarom ontloopt hij Charlie liever, omdat hij de confrontatie liever ontwijkt. In haar gezicht zal hij wel neutraal tegen haar doen, omdat hij liever geen problemen wil.

    Libby McKenna:
    Gus zal ontzettend veel respect hebben voor haar, omdat ze zo lekker zichzelf is. Hij zal dan ook altijd vriendelijk naar haar glimlachen, maar zoals gewoonlijk probeert hij dat niet te laten blijken tegenover de rest.

    Owen Cameron Green:
    Owen en Gus zullen niet veel met elkaar van doen hebben. Gus zal dan ook niet echt een uitgesproken mening over hem hebben.

    Juniper Lia Ahearne:
    Juniper zal niet bepaald het type zijn waar Gus graag mee omgaat. Hij zal proberen haar niet op haar teentjes te trappen, omdat hij geen zin heeft in problemen met een meisje zoals zij.

    Michael Gabriel Sherman:
    Ik weet nog even niks

    James 'Jamie' Archibald MacTavish:
    Gus vindt James eerlijk gezegd een beetje vreemd en normaal gesproken kan hij daar goed mee omgaan, maar wellicht is Jamie wat te veel van het goede voor Gus. Hij zal daardoor niet gemeen doen tegen hem, maar hij zal zich zoveel mogelijk afgezonderd houden van hem.

    Dallas Corey Eathons:
    Even pb'en?



    Big girls cry when their hearts are breaking

    ^ Isaiah is goed tbh.


    Heaven is a place that we all have

    Damnit guys ik ben zo aan het twijfelen over mijn tweede rol, want nu wil ik eigenlijk weer een jongen maken. Wat zeggen jullie: new boy or new girl?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Damnit guys ik ben zo aan het twijfelen over mijn tweede rol, want nu wil ik eigenlijk weer een jongen maken. Wat zeggen jullie: new boy or new girl?


    Ik zou nemen wat je het liefste wil (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ziegler schreef:
    Damnit guys ik ben zo aan het twijfelen over mijn tweede rol, want nu wil ik eigenlijk weer een jongen maken. Wat zeggen jullie: new boy or new girl?


    new girl icequeen sannetje


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dit is wat ik nog zoek voor Stacey:
    —Een flirt
    —Vriendinnen
    —Iemand van wie de vader het auto-ongeluk maakte met haar eigen vader, waardoor ze die persoon nu haat (weet niet of het duidelijk is :3)
    —Iemand die haar totaal niet mag en niet kan uitstaan
    —Iemand met wie ze vaak naar feestjes gaat
    —Of iets anders?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 11:15 ]

    nog andere mensen voor isaiah?
    ik heb tot nu toe denk ik:
    jacinta, caleb, vincenzo, osckar, aliz, cas, stacey, charlie, ayden ook ofc, roxy

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 11:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    nog andere mensen voor isaiah?
    ik heb tot nu toe denk ik:
    jacinta, caleb, vincenzo, osckar, aliz, cas, stacey en charlie


    Got Owen en Micah?


    Zit wel in de trein dus kan niet alles doorlezen


    Ik ben dit weekend ook niet actief, i'm going to amsterdam 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)

    Got Owen en Micah?


    Zit wel in de trein dus kan niet alles doorlezen


    Ik ben dit weekend ook niet actief, i'm going to amsterdam 😊


    micah had ik al gelezen en boy oh boy
    ik denk ergens wel dat ze vrienden kunnen zijn want ze zijn tegenpolen maar like het soort tegenpolen dat gewoon WERKT snappie

    oeh have fun


    Heaven is a place that we all have