• beginpost enzo

    ignore the fact dat we een praattopic gevuld hebben in 8 uur okay thanks

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    GriffeI schreef:
    I need some enemies/ haat relaties met mijn personages :')


    Ik heb Gus voor je en straks ook Kamryn!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik heb Gus voor je en straks ook Kamryn!


    C:

    Ik was vanplan om Micah Misschien ook in het footb team te laten joinen. Misschien dat Gus hem ooit bij coach verlinkt heeft over zijn drugs en alcohol misbruik? Of dat Gus weet wie Michael echt is? C:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @PeterMaximoff Goedgekeurd (:
    @Griffel Mijn perso geeft ook negatieve relaties nodig :3
    @Faolan Stacey ?

    GriffeI schreef:
    (...)

    C:

    Ik was vanplan om Micah Misschien ook in het footb team te laten joinen. Misschien dat Gus hem ooit bij coach verlinkt heeft over zijn drugs en alcohol misbruik? Of dat Gus weet wie Michael echt is? C:


    Dat eerste zou Gus niet echt doen, I like the second one tho!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik ben even vergeten dat we dit afgesproken hadden?


    Nee, maar daarom is het een voorstel :$


    Bowties were never Cooler

    Sunrises schreef:
    @PeterMaximoff Goedgekeurd (:
    @Griffel Mijn perso geeft ook negatieve relaties nodig :3
    @Faolan Stacey ?


    Ik zal haar zo meteen lezen c:, let me know if you have suggestions


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb even snel gescrold en kwam erop uit dat er denk ik maar twee, of misschien drie, karakters zijn met wie Roxy het kan vinden, lol. Ik zat te denken aan Vincenzo en Lucas, en misschien Dallas (en heel misschien Charlie)? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    GriffeI schreef:
    (...)

    Ik zal haar zo meteen lezen c:, let me know if you have suggestions


    Nog niet, ik moet hun ook nog even doorlezen ^^

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Nee, maar daarom is het een voorstel :$


    Oh sorry hahaha, dan vind ik het prima!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    (tot nu toe) Relatielijstje van Ayden



    Caleb Montana
    Caleb en Ayden kunnen totaal niet door één deur, sinds Caleb weet dat Ayden drugs handelt. Ondanks dat zij nu al een jaar gestopt is, valt de jongen haar nog lastig. Ayden probeert hem dan ook vaak het liefst te vermijden.

    Micheal Gabriel Sherman
    Ayden en Micheal kunnen absoluut niet door een deur. Sinds Ayden hem eens 'wrong' stuff heeft verkocht, waar Micheal niet bepaald goed op tripte, beschouwd hij een hekel aan haar. Hij pest haar dan ook vaak op school en vind het maar al te leuk om haar te herinneren aan haar verleden. Ayden kan soms dan ook wel een rake opmerking terug maken, vooral als hij seint op de 'hoer' gedeelte, maar weet dat ze hier niet al te veel op in kan gaan, vanwege haar presidentschap.

    Owen Cameron Green
    Ayden en Owen gaan way back naar de basisschool. Toen Owen nieuw op school was en bewust was dat hij niet een van de normaalste was door zijn geslacht, besloot hij zich te hechte aan het eenzame meisje in de klas, Ayden. Er kwam algauw een hechte vriendschap, waar Owen algauw door kreeg waarom niemand met Ayden wilde spelen. Ayden en Owens band zijn dan ook sterk en Ayden zou dan ook aan niemand verklappen dat Owen biseksueel is. (haar vermoedens) Ze zou eigenlijk Owen maar al te graag met een heer willen zien en kan dan ook niet laten om soms opmerkingen tussen neus en lippen door te maken.

    Osckar Chambers
    Ayden geeft Osckar bijles, zodat hij weer op de rit is. De jongen loopt dan op verschillende vakken op een laag niveau en Ayden helpt hem graag omhoog. Ze heeft dan niet in de gaten dat Osckar tegen haar op kijkt/ met haar meeloopt. Vooral omdat Ayden dit niet gewend is.

    Gus Kingsley
    Ayden geeft Gus bijles. Ayden mag de jongen wel, maar zodra deze bij zijn vrienden is, wilt hij haar niet kennen. Ayden vind zijn Jock status dan ook behoorlijk irritant en kan soms dan ook chagrijnig reageren als hij haar weer eens genegeerd heb.

    Cristiano Barone
    Cris en Ayden hebben beide een hectische en niet bepaald een jeugd gehad. Ze hebben elkaar dan ook leren kennen in een (verplichte) support club op school, waar ze allebei met tegenzin heen gaan. Ze willen dan ook samen met de nodige smoesjes wegsneaken.
    Ayden ziet Cris als haar broer, ondanks de vele flirt comments die ze naar elkaar maken. Toch zou ze zeker niet graag Cris met een andere dame willen zien, omdat ze onbewust niemand anders bij hem voor kan stellen dan zijzelf.

    Vincenzo Santino Alesi
    Vincenzo en Ayden zijn vrienden. Ayden vind het fijn om met hem te chillen omdat hij er ‘gevaarlijk’ uit ziet en zo de bende een beetje probeert in te tomen, door niet dicht bij haar te komen. Ook is de dame heel behulpzaam naar de jongen. Ze probeert hem dan ook met schoolwerk te helpen, zodat hij dit jaar ook naar de Uni kan.

    Jeremiah Bodhi Geauxinue
    Jem en Ayden zijn ex’en. Het was een korte, maar een (h)echte relatie. Waarschijnlijk was het nog aan geweest, als de relatie op een ander moment was gekomen. Ayden werd namelijk bedreigd door de bende dat als ze het niet uit zou maken, ze de jongen een handje zouden helpen de vernieling in. Daarnaast hield Jem zijn moeder totaal niet van Ayden reputatie, die helaas uitgekomen was bij zijn moeder, waardoor Ayden het helaas uit had moeten maken.

    Isaiah Da Costa
    Ondanks dat Isaiah en Ayden vroeger close waren; is hun vriendschap verwaterd door hun eigen persoonlijke problemen in het leven. Als Ayden Isaiah ziet, glimlacht ze nog wel naar hem, maar verder blijft het hier bij. Puur omdat ze niet weet of hij het goed of leuk zou vinden als ze weer met hem ging praten. Als ze alleen zouden zijn, zou ze nog wel spontaan een gesprek kunnen beginnen.

    Roxy Sayen Pierce
    Doordat Ayden ooit eens met haar pen zat te klikken, snapte Roxy, waardoor de twee niet meer met elkaar door een deur kunnen. Ayden vind nog steeds dat Roxy overdreef en zal dan ook niet de strijdbijl begraven eerdat de dame sorry heeft gezegd.

    Jacinta Isabelle Fray
    Jacinta en Ayden zijn sissy’s from another missy’s, wat enkel sterker is geworden toen Jacinta en haar ouders, de jongedame in huis hadden genomen, toen het te erg werd. Ayden voelt van alle personen in haar leven, inclusief school, haarzelf het fijnst bij Jacinta. Ze zal dan ook door vuur gaan voor de dame.

    Aliz Nicola Harrington
    Alize en Ayden kennen elkaar van bijles geven. Beide hebben ze dan ook aantal leerlingen onder zich, om extra credits te verdienen. Ayden mag Alize wel en wilt dan ook nog gratis koffie (als ze in haar rijke dagen zit) meenemen voor de dame.

    Cassie Da Costa
    Ayden geeft Cassie bijles en wilt ook nog wel eens vragen naar Cassies tweelingbroer. Ayden mag Cassie graag, hoewel ze niet zeker weet of ze haar graag mag, om de void van haar tweelingbroer op te vullen.

    Libby McKenna
    Al sinds year 9' zijn Libby en Ayden best friends. Libby weet dan ook wel af van Aydens' verleden en zelfs heden, gezien ze Ayden kende in haar 'donkere' periode. Ayden heeft echter het meisje nooit diep erin betrokken, gezien ze Libby wilde beschermen ervoor. Ayden weet niet dat Libby een crush op haar heeft, maar zal haar nooit en ten nimmer op het feit dat ze biseksueel is, noch op haar valt afkeuren. Ze houd van het meisje en zou haar dan ook voor niemand willen verruilen.


    *Ik zoek eigenlijk nog meisjes die Ayden niet zouden vertrouwen met haar vriendje/crush alleen, vanwege haar achtergrond.
    *Eventueel nog mensen die ondanks dat ze nu al een jaar haar best doet op school en uit de bende gestapt is (nog wel nagevolgen) haar totaal niet vertrouwen en het een 'act' vinden. (iets dergelijks)
    *Eigen inspiratie C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Spammerds. D:


    That is a perfect copy of reality.

    Charlie en Jamie zijn zachtst gezegd geen vrienden. Een dame hoor je niet te slaan, maar met Charlie heeft Jamie daar toch mider problemen mee, puur omdat zij in zijn ogen hell in menselijke vorm is. Dit is begonnen door een aantal lompe opmerkingen van haar, maar inmiddels is ze een echte pestkop naar Jamie toe, en ziet hij dan ook vaker dan eens zijn kans schoon om haar een verbaal al dan niet fysiek koekje van eigen deeg te geven.


    hadden we dit afgesprokeb Mir :')? Can't remember


    I just caught the wave in your eyes

    Heb ik nog dingen gemist tho? Trouwens Charlie is niet noodzakelijk een serieuze ruziezoeker en agressief. Ze is gewoon heel eerlijk en een beetje judgy, waardoor ze pesterig over kan komen ondat ze vooral judgy is naar nerds toe (behalve Owen bc he is her brother).


    I just caught the wave in your eyes

    nog andere mensen voor isaiah?
    ik heb tot nu toe denk ik:
    jacinta, caleb, vincenzo, osckar, aliz, cas, stacey, charlie, ayden ook ofc, roxy, micah, jamie


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    nog andere mensen voor isaiah?
    ik heb tot nu toe denk ik:
    jacinta, caleb, vincenzo, osckar, aliz, cas, stacey, charlie, ayden ook ofc, roxy, micah, jamie


    wat voor relatie hebben Charlie en Isaiah nu? Frenemies achtig?


    I just caught the wave in your eyes