• beginpost enzo

    ignore the fact dat we een praattopic gevuld hebben in 8 uur okay thanks

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:58 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ziegler schreef:
    Help help help!
    Zal ik mijn new girl een ijskoningin, een teacher's pet of een sweetheart maken? c:


    I like teacher's pet omdat we dat nog niet hebben C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat ik zoek voor Dallas:
    — ex
    — jongen met wie hij zeer goed kon opschieten, maar praktisch heeft laten vallen voor atletiek
    — een meisje met normaal gesproken hoge cijfers met wie hij ooit een project heeft gedaan, waardoor haar gemiddelde/cijfer van dat vak is gedaald
    — een meisje met wie hij, voornamelijk na feestjes, weleens de nacht mee spendeert
    — iemand met een wederzijdse haat verhouding (Ik weet nog even niet waarom, maar dat kunnen we dan wel bedenken.)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik heb Jamie voor je als je wil.


    Ik zal hem vanavond even doorlezen, heb weer een drukke dag. -.-


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jughead schreef:
    Wat ik zoek voor Dallas
    — iemand met een wederzijdse haat verhouding (Ik weet nog even niet waarom, maar dat kunnen we dan wel bedenken.)


    Gus? He needs an enemy (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Micah en Owen openstaan voor wie wil? (Owen heeft wel al een beste vriendin en een fake liefje dus dat zoek ik niet meer :') )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    Ik heb Micah en Owen openstaan voor wie wil? (Owen heeft wel al een beste vriendin en een fake liefje dus dat zoek ik niet meer :') )


    Ik heb Gus!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yugen schreef:
    (...)

    @yu


    She'll cut people some slack tho maar ze is gewoon nogal ad rem en zegt wat ze denkt. Dus ik heb Isaiah nog niet gelezen (bc school) maar wat denk je? zou t kunnen?


    I just caught the wave in your eyes

    Horvath schreef:
    (...)

    Hm, dat kan dan inderdaad niet. Maar hij zou haar dan wel voldoende vertrouwen voor bijles. Denk je dat ze voldoende geduld heeft om hem alles rustig uit te leggen? Want hij heeft ernstig enkelvoudige dyslexie, dus geduld is nodig, haha.


    Ik denk dat ze elkaar wel best eel goed kennen door Vince, dus ik denk dat Charlie voor hem wel veel geduld op kan brengen. Sowieso is ze wel redelijk laid backish


    I just caught the wave in your eyes

    Horvath schreef:
    (...)

    Dat is mij om 't even. Caleb zal haar meer ontwijken als hij het idee heeft dat ze van alles op de hoogte is.


    Zullen we er dan van maken dat ze nog niet helemaal van alles op de hoogte is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ala ik de moed bijeen heb gevonden, ga ik uit bed en nog wat rollen doorlezen. Roxy is nog een beetje vriendloos, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Ala ik de moed bijeen heb gevonden, ga ik uit bed en nog wat rollen doorlezen. Roxy is nog een beetje vriendloos, lol.


    Osckar?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dougal schreef:
    Ala ik de moed bijeen heb gevonden, ga ik uit bed en nog wat rollen doorlezen. Roxy is nog een beetje vriendloos, lol.


    Ik had Charlie (en zo ook Luke) voor je ^^


    I just caught the wave in your eyes

    PeterMaximoff schreef:
    (...)
    Misschien wel leuk. Dat ze vroeger vrienden zijn geweest, maar door Jamie's trots en korte lontje en Vincent's geplaag de twee uit rlkaar zijn gegroeid?


    Ja is helemaal goed!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jamie is af als hij goed is.

    Hij zoekt in elk geval nog mensen die hem niet liggen, wiens neus hij misschien al wel eens heeft gebroken, en misschien een iemand die wel met hem omgaat.


    Bowties were never Cooler

    Pick Osckar!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.