• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 18:21 ]


    Caution first, always.

    Prongsie schreef:
    hi new username I love you


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Prongsie schreef:
    hi new username I love you


    WAH


    Heaven is a place that we all have

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Please probeer het aan iemand te vertellen die je vertrouwt (ouders?). Wanneer mensen het weten, zal je echt meer rust krijgen, I promise. Dan kan je er ten minste mee aan de slag als je dat wil. En ikzelf heb nog geen enkele negatieve reactie gehad en iedereen weet het inmiddels, pls ga er niet van uit dat niemand je zal accepteren.

    Honestly, ik hoop zo dat je gelijk hebt. Maar ik ben echt gewoon heel bang dat niemand het serieus neemt want ik doe al heel lang alsof er niets is. Maar je hebt ook gelijk. I have to tell someone..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Paddiecakes schreef:
    (...)


    WAHWAH


    Heaven is a place that we all have

    Prongsie schreef:
    hi new username I love you


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    WAHWAH jezelf addie


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IEDEREEN VERANDERT WATS deze


    Heaven is a place that we all have

    Prongsie schreef:
    WAHWAH jezelf addie


    oke ik moet ook nog veranderen WAH x3


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)

    oke ik moet ook nog veranderen WAH x3


    waariiiin


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yugen schreef:
    (...)

    oke ik moet ook nog veranderen WAH x3

    Wat ga je nemennnnn?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    het is geheeeeeeim yall cant know


    Heaven is a place that we all have

    Paladin schreef:
    (...)
    Honestly, ik hoop zo dat je gelijk hebt. Maar ik ben echt gewoon heel bang dat niemand het serieus neemt want ik doe al heel lang alsof er niets is. Maar je hebt ook gelijk. I have to tell someone..

    Dat heb ik ook 20 jaar gedaan, en vooral mijn familie moest zeker even wennen, maar toen ik er eindelijk open over kon spreken en dingen kon uitleggen accepteerden ze het direct. Ik kan je gewoon niet uitleggen hoeveel het heeft geholpen toen ik het kon vertellen aan anderen. Ik weet precies hoe je je nu voelt, maar ik geloof pas dat je er iets aan kan veranderen wanneer je erover kunt praten en dan jezelf kunt worden (of meer jezelf iig). Ook al is dat heel eng in het begin, ja. Je hebt in ieder geval mijn steun. (;


    Caution first, always.

    laat mij goldmember zijn ik wil mijn gebruikersnaam ook wijzigen

    Yugen schreef:
    het is geheeeeeeim yall cant know


    :cccccc


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook 20 jaar gedaan, en vooral mijn familie moest zeker even wennen, maar toen ik er eindelijk open over kon spreken en dingen kon uitleggen accepteerden ze het direct. Ik kan je gewoon niet uitleggen hoeveel het heeft geholpen toen ik het kon vertellen aan anderen. Ik weet precies hoe je je nu voelt, maar ik geloof pas dat je er iets aan kan veranderen wanneer je erover kunt praten en dan jezelf kunt worden (of meer jezelf iig). Ook al is dat heel eng in het begin, ja. Je hebt in ieder geval mijn steun. (;

    Dat is echt heel lief van je, honestly! Maar ik moet inderdaad ooit op een dag wel eerlijk gaan zijn. En beter sooner than later tbh. Thank you though.


    — Inner peace, it's hard to find. —