• Once Upon a Time in Neverland...

          Ongeveer een jaar geleden kwam ik op het idee een rollenspel te openen, gebaseerd op Once Upon a Time, maar dan een Neverland editie. _Orphan_ vroeg me of het geen leuk idee was het nog eens te openen, dus hier is het dan!

          Het idee
    Het idee van deze RPG zou zijn dat je Neverland van Once Upon a Time hebt, in ongeveer 1880 tot 1900, het Victoriaanse tijdperk. Het oorspronkelijke idee was dat we daar vooral Lost Boys, piraten, meerminnen en de andere bewoners van Neverland zouden spelen, maar ik vind het goed het nu iets meer los te maken. Als je een schoorsteenveger weet te verzinnen die per ongeluk door een poort is gevallen vind ik dat dit keer ook goed.

    good, evil, wrong or right, it is all, and it doesn't matter or you like it or not, a roleplay

    Rollen die je kan spelen:
    Lost Boys
    De Lost Boys horen bij Peter Pan, en zijn meestal verstoten door hun ouders, of hebben andere redenen gehad om weg te lopen. Ze zullen niet zo snel twijfelen aan Pan's motieven, en nog vrij kinderlijk denken, maar ook gesloten. Lost Boys kunnen vaak wel een beetje vechten, met stok, (kruis)boog of mes. De meesten zullen jongens zijn, als je toch een meisje wilt spelen, kan ze wel verkleed zijn als jongen. De gemiddelde leeftijd voor een Lost Boy is 10 tot 17, maar eigenlijk altijd wel onder de 20.

    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens
    - Relaties
    - Extra
    Pirates
    De piraten horen bij Captain Killian Jones. Het is eigenlijk een normaal piratenschip, maar ze zullen niet zo'n fan zijn van de Lost Boys. Ze hebben een afspraak met Pan en zullen hem dus niet proberen te vermoorden, zoals in de Disney film, en misschien wel bang voor hem zijn. (Remember: Peter Pan is hier een demon de eruit ziet als een tienerjongen met een bende vechters met giftige wapens, daarbij heeft hij ook nog magie en controle over het eiland waar ze vastzitten, dat kan misschien helpen bang te zijn voor hem als piraat)
    Piraten zullen meestal mannelijk zijn, maar van mij mag je hier ook een vrouw aanmaken, gezien ik wel begrijp als je ook een meisje wil kunnen spelen. Piraten zijn meestal boven de 18.


    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens
    - Status op het schip
    - Relaties
    - Extra
    Mermaids
    Meerminnen zijn op Neverland zeker geen roze, Barbie gerelateerde glitterpopjes die men uit de verdrinkingsnood helpt. In Neverland zijn het zelfs gemene, sirene achtige wezens. Ze zien er prachtig uit, maar zullen je proberen te verdrinken en als ze erg kwaadaardig zijn je zelfs proberen op te eten. Ze hebben niet allemaal een magische zangstem, maar vaak zullen ze dat ook niet nodig hebben om je ten onder te brengen: Tegen het schip rammen tot het kantelt, of je enkel pakken en je het water insleuren werkt net zo goed. Meerminnen zijn op Neverland meestal vrouwelijk, en gezien het gewoon een ras is, hebben ze geen leeftijdslimiet. Ze kunnen benen krijgen, met een armband die ze dat geeft, anders niet.

    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Relaties
    - Extra
    Other
    Dit zijn eigenlijk alle overige personages: Dit kan Peter Pan zelf zijn, een fee (zoals Tinkerbell), een verdwaalde schoorsteenveger of werkster in een textielfabriek, alles kan! Wel zou ik het fijn vinden als je niet té vreemde dingen bedenkt. Als je bijvoorbeeld een dochter van Captain Hook maakt, laat het dan bij één dochter, en maak er niet twintig. (Liever heb ik helemaal geen familieleden, maar mocht je echt een goed idee hebben, is dat hartstikke welkom!)
    Er is hier geen leeftijdslimiet, maar denk wel goed na over de reden dat je in leven wordt gehouden door Peter Pan, ben je een speeltje, ben je gewoon ongevaarlijk, of is hij eigenlijk wel van plan je kop af te hakken (om het zo maar even te zeggen)? Hoe dan ook moet je dit met de speler van Peter Pan (in dit geval mij) overleggen.


    Lijstje
    - Naam
    - Leeftijd (geestelijk en fysiek)
    - Innerlijk
    - Uiterlijk (als je een faceclaim gebruikt, zet erbij welke dit is!)
    - Verleden
    - Wapens?
    - Relaties
    - Extra?

    i'd rather stay young and foolish, than old and wounded from the past


    Rollen
    Mannelijke rollen
    - Peter Pan (gereserveerd door Vesania) -Overig-
    - Joey Mortem (door JoSnape, pagina 2) -Lost Boy-
    - Gereserveerd (door DarkOne) -Lost Boy-
    - Max Jackson/Marin Jones (door Vesania, pagina 5) -Overig-
    - Killian Jones Hook (door Choctaw, pagina 4) -Piraat-
    - Jace Cooper (door Ochtendzon) -Lost boy-
    - Stiles-Jacob Cooper (door Atarau) -Lost boy-

    Vrouwelijke rollen Stop op de meisjes tot er weer meer jongens zijn!
    - Ava Child/Alice Liddell (door Vesania, pagina 1) -Overig-
    - Alyona Manousakis (door Trishanakru, pagina 4) -Meermin-
    - Jo Child (door JoSnape, pagina 3) -Overig-
    - Amy Evelyn Jones (door _Orphan_, pagina 2) -Piraat-
    - Gereserveerd (door DarkOne)
    - Katherine "Kate" Anne Bennet (door Kenopsia, pagina 3) -Piraat-
    - Dominique Cooper (door Ochtendzon) -Overig-
    - Gereserveerd (door Ochtendzon) -Piraat-
    - Dawn "Dean" Sagesse (gereserveerd door Shigeru) -Lost Girl Boy-

    Regels
    Niemand vindt regels leuk, maar om toch wat orde te houden, wil ik er toch een paar instellen. Als je er per ongeluk eentje overtreedt is het geen drama, maar het is gewoon zodat niet alles door elkaar heenloopt. Ik zal je er wel op wijzen als je er eentje overtreedt, maar als dit niet met opzet was, is het enige wat je hoeft te doen, je post aanpassen.
    1) Een voor mij heel belangrijke regel: Bestuur iemand anders rol niet! Alleen als je hebt afgesproken met de eigenaar van de rol, mag dit. (Met claimen dat je ergens het beste in bent, een onafgesproken familielid maakt, of iets in die trant, doe je dit ook al)
    2) Ik ben heel slecht in woordenlimieten invullen, maar toch zou ik graag minimaal 100 woorden per post zien. Als we met zijn allen al vaker schrijven, en je alleen hoeft weg te duiken voor een zwaard, kan dat losgelaten worden.
    3) Ik heb liever geen familieleden van al bestaande karakters, maar als je het met mij en de speler van dat bestaande karakter bespreekt, kan dit wel.
    4) Je mag je rol in de loop van het spelen nog aanpassen, maar niet om een discussie te winnen.
    5) Heb medelijden met degenen die een abo op het topic hebben, spam mag in het praattopic (':
    6) Naamsveranderingen doorgeven graag!
    7) Nu is 16+ toegestaan, mits je het onder een spoiler zet voor degenen die het niet willen lezen (en graag ook met een waarschuwing)
    8) Geef inactiviteit even door a.u.b., want soms loopt het verhaal een beetje vast als je niet weet dat je je post beter kan aanpassen gezien er toch geen reactie gaat komen voor een week (heel rude gezegd)

    Faceclaims
    - Alycia Debnam-Carey (Alyona Manousakis)
    - Cameron Dallas (Joey Mortem)
    - Clara Paget (Katherine "Kate" Anne Bennet)
    - Colin O'Donoghue (Killian Jones Hook)
    - Daria Sidorchuk (Amy Evelyn Jones)
    - Elizabeth Olsen (Gereserveerd)
    - Emma Watson (Ava Child/Alice Liddell)
    - Emma Watson (Jo Child)
    - Kristine Froseth (Dawn Sagesse)
    - Robbie Kay (Peter Pan)


    Topics
    Praattopic -Klik-
    Rollentopic -Klik-

    De start
    Sorry maar ik heb dit niet echt besproken ghehe (': Het begint op een tamelijk gewone morgen op Neverland.
    Voor de overige karakters
    Als je karakter "Overig" is, en je niet al eeuwen op Neverland woonde, ben je hier net nieuw aangekomen. Je weet nog vrijwel niks van dit eiland, gezien er nog geen boek over is, het verhaal van Peter Pan is nog nergens opgeschreven. Het is dus ook niet logisch dat je personage Peter Pan al herkent of weet dat hij slecht is, dat laat hij niet weten. Je bent hoogstens een paar dagen op Neverland.

    Voor de Lost Boys
    Een doodgewone dag, aan de hogere statussen (Ja Stiles, Joey, ik heb het oa tegen jullie, en ja Joey, vanaf nu heb jij een hogere status) heeft Pan echter een belangrijke opdracht gegeven: Het eiland doorkammen en alle vreemdelingen opsporen, gezien niet alle overige personages in het kamp zijn beland. (Degenen die deze Lost Boys kunnen vinden zijn oa. Dominique Cooper, de Child tweeling (Jo en Ava, tenzij die toch in het kamp zijn beland) en Max. Als ze een piraat niet herkend hadden kunnen ze die ook vinden.

    Voor de piraten
    Het voelt alsof jullie ongeveer een week op hetzelfde stukje water dobberen, zonder dat er veel is gebeurd. De Lost Boys zijn, net als Pan, gelukkig nog maar één keer langs geweest, het is dus rustig, voor nu dan. Wel hebben jullie opgemerkt dat er nieuwe mensen zijn aangekomen, daar kan je eventueel nog wat mee doen.

    Voor de meermin(nen)
    Ten eerste heb je natuurlijk een piratenschip ontdekt, en er zijn nog Lost Boys en dommere nieuwelingen die je kan plagen. Heaven toch?

    -Ik heb nu even vrij duidelijke startpunten neergezet, zodat er minder misverstanden komen-


    obsessive rage

    A M E R I C A S K Y
    Soundtrack
    It's always my fault,
    isn't it?

    Natuurlijk was het weer de schuld van Marcus, zijn dochter doet nooit iets fout. Ik ergerde me eraan dat ik nu één van mijn messen kwijt was. Ik begon binnen in me te vloeken, ik wil van dat kind wel mijn mes terug. Ik hoorde een piraat achter me roepen: ''Hey! Moet jij ook niet aan het werk?'' Als ik in mezelf aan het schelden ben moet je me niet uitdagen, dat is les één die ik alle piraten op dit schip heb geleerd. Ik draaide me om en zag dat mister. Smee alweer naar de kajuit wou rennen. Dat mannetje was echt een verklikker. Ik keek naar de piraat en dacht bij mezelf: Hij is het niet waard, America. Houd je in.'' Hij kwam op me afgelopen, een tweede fout, en tikte me irritant op mijn rug terwijl hij in mijn oor schreeuwde: ''HOOR JE ME WEL!'' Ik zag dat een paar piraten me uit stonden te lachen. Ik pakte droogjes een bezem en begon wat te vegen. ''Zo mag ik het zien!'' Ik zag dat mister. Smee nog niet van de deur weg was. De piraat die me net had aangesproken keek ik voor de laatste keer aan met mijn arrogante blik. Wanneer hij wegloopt dump ik de bezem over de reling en neem opnieuw droogjes mijn oude plek in. Drie woorden: IK-WERK-NIET.


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Marin Jones
    De jongen ging zitten. 'Goed,' zei hij. 'Mag ik eigenlijk weten wie je eigenlijk bent?'
    Ik glimlachte even en ging tegenover hem zitten om niet intimiderend en dominant op hem neer te kijken, bovendien was ik nog niet helemaal wakker.
    'Max,' antwoordde ik. 'Max Jackson. En jij bent?'

    Peter Pan
    Jace was ondertussen weer naar de pijlen gelopen om ze zorgvuldig in de koker terug te stoppen. Op mijn vraag haalde hij zijn schouders op, duidelijk niet beseffend wat ik eigenlijk gezegd had.
    ''Allison is in het enchanted forest. Daar hebben ik en Jace haar achtergelaten.'' Hij deed de koker op zijn rug en draaide me om naar mij, ''Weet je waar Jace is?''
    Ik negeerde zijn laatste vraag en grijnsde, ik hoorde Stiles mijn naam fluisteren maar negeerde het nog even, ik ging later wel naar hem, toch luisterde ik even naar zijn hele zin tot ik me weer tot Jace wendde. 'Weet je zeker dat ze in the Enchanted Forest is? Ik zag namelijk een meisje een tijdje geleden dat erg veel op haar leek,'


    obsessive rage

    ISA       ADELAIDE       MARTINEZ
    Soundtrack | | Talking to: Ava

    What I have with you, I don't want with anyone else."


    'Hi! Mijn naam is Stuit...' ze leek zich te bedenken en dus trok ik vragend mijn wenkbrauw op. Stuit dus.
    'Ava, Ava Child, weet je misschien waar ik precies ben?'
    'Hee Stuit' grap ik. Gezien dat het eerste woord was waarmee ze zich voorstelde. Zodra haar tweede opmerking echter tot mij doordring doorboorde mijn ogen de hare en met een nieuwe nieuwsgierigheid keek ik haar aan.
    "Dus je bent inderdaad nieuw" spreek ik mijn gedachten uit. Een antwoord waarme ik haar vraag niet beantwoord, maar ik mezelf wel aan het denken zet. Als Ava hier nieuw was, dan was ze zeker niet de enige, ik moest Pan nodig spreken. Wel was ik erg blij met de keuze die ik die ochtend had gemaakt, nu had ik nog iets gevonden om te ontdekken. Helemaal verzonken in gedachten was ik haar vraag vergeten. En zodra ik er dus aan dacht stak ik vrolijk van wal.
    "Je bent op Neverland, het leukste eiland! Het eiland is alleen beschikbaar voor kinderen en volwassenen kunnen er eigenlijk niet komen, of in ieder geval moeilijk. Als je hier dan ook eenmaal zit kom je niet meer van het eiland af, niet dat dat een probleem is want er is genoeg te doen" met een wijds gebaar haal ik mijn armen langs me heen. Nu wist ik dat de meeste kinderen er niet zo over dachten en zich vaak in slaap huilden maar ik wou haar niet bang maken en dus verzweeg ik dat feit maar even. Er waren tenslotte ook mensen net zoals ik en ik had het hier leuk, erg leuk. Mijn oude leven was dan ook niet heel geweldig geweest, maar het zeker wel waard.
    "Zal ik je anders een rondleiding geven, niet dat er heel veel meer dan bomen te zien zijn, maar dan doen we in ieder geval iets" ik glimlach naar haar. Ze zag er wel aardig uit en ik greep iedereen die me weg kon houden van de verveling met beide handen aan.
    "We kunnen natuurlijk ook gaan zoeken naar andere nieuwelingen, al weet ik niet zeker of deze er zijn al ga ik er wel van uit, gezien jij hier ook bent" zonder dat ik het door had had ik toch alweer best veel gezegd en dus besloot ik nu mijn mond te houden. En mijn ogen mooi de kost te geven, zo zeg ik de golven op en neer deinen en de bladeren zachtjes waaien. Het geritsel ervan als een achtergrond geluid.


    "She was a little all over the place, that was for sure. But the good news is that when she loved, she loved big. And if she loved you, you knew she loved you. You never had to wonder.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dawn "Dean" Sagesse

    "It's me against the whole, big world."

          Automatisch gleed er een wantrouwige frons op mijn gezichtmaar net ze snel als hij gekomen was verdween hij ook weer.
          'Ik ben Da- Dean Sagesse,' stelde ik mezelf voor aan de jongen - Max Jackson. 'Ik woon hier, toevallig. Hoe ben jij hier terechtgekomen?'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ava Child
    "Dus je bent inderdaad nieuw" zei ze langzaam, geen antwoord dus, meh. "Je bent op Neverland, het leukste eiland! Het eiland is alleen beschikbaar voor kinderen en volwassenen kunnen er eigenlijk niet komen, of in ieder geval moeilijk. Als je hier dan ook eenmaal zit kom je niet meer van het eiland af, niet dat dat een probleem is want er is genoeg te doen"
    Nu had ik vagelijk het idee dat ze iets verzweeg, en niet van het eiland afkomen? Genoeg te doen, kende ze me wel? Wacht nee, dat kon ook niet, maar aan de andere kant was ontsnappen ook iets, als het eiland saai werd.

    "Zal ik je anders een rondleiding geven, niet dat er heel veel meer dan bomen te zien zijn, maar dan doen we in ieder geval iets" ratelde het meisje verder, ik grijnsde licht en een beetje scheef.
    'Bomen zijn nu eenmaal vreselijk interessant,' zei ik lichtelijk sarcastisch. 'Is goed, ik zoek nog een Joll, dus ik kom mee,'


    obsessive rage

    Marin Jones/Max Jackson
    'Ik ben Da- Dean Sagesse,' stelde de jongen zichzelf voor, het was net alsof hij iets anders had willen zeggen.. 'Ik woon hier, toevallig. Hoe ben jij hier terechtgekomen?'
    Ik keek even omhoog, hoe kwam ik hier precies, eigenlijk? 'Meegevlogen met een schaduw waarmee mijn broertje eerst mee vloog,' zei ik langzaam.


    obsessive rage

    Dawn "Dean" Sagesse

    "It's me against the whole, big world."

          Oeh, een broertje. Wat schattig, hoe nobel. Hij was hier voor zijn broertje. Ik keek hem met een schuin hoofd recht aan. Zijn bruine ogen leken me onschuldig de wereld in te kijken.
          'Aha,' zei ik. 'Hmm...'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Max Jackson
    Even leek Dean na te denken, en keek me toen recht aan. Ik kon de spot makkelijk onderscheiden, blijkbaar vond hij dat het... Ik weet niet wat was. Het zag er niet erg positief uit, eerlijk gezegd. 'Aha,' zei de jongen. 'Hmm...'
    Ik trok subtiel een wenkbrauw op, als stille vraag om uitleg wat er zo raar aan zou zijn.


    obsessive rage

    ISA       ADELAIDE       MARTINEZ
    Soundtrack | | Talking to: Ava

    What I have with you, I don't want with anyone else."


    Ik kantelde mijn hoofd lichtjes naar haar toe, wat was in godsnaam een Joll.
    Terwijl ik achter haar aanliep besloot ik mijn vraag dan ook gewoon te stellen.
    "Wie of wat is een Joll dan weer?" Nu struikelde ik over mijn woorden en liep de zin ook niet helemaal lekker maar dat deed er verder niet zoveel toe. Op het moment wou ik alleen weten wat een Joll was, voor vandaag was dat het vreemdste woord dat ik had gehoord.
    Ik versnelde mijn pas iets om naast haar te kunnen lopen en niet zo ongezellig achter haar te hoeven lopen.
    "Dus waar beginnen we? Ik heb twee dingen, of we gaan echt zoeken of we gaan op dat schip" ik wees er met uitgestrekte arm na toe en het schip was net te zien. Er leek een hele sensatie op het dek plaats te vinden wat alleen maar meer van mijn aandacht trok. "Kijken wat eraan de hand is want het ziet er nogal spectaculair uit" glimlach ik.
    Ik had het schip nog niet eerder zien liggen en dus kwam het op mijn 'nog te verkennen lijstje te staan' eentje die alweer langer aan het worden was gezien ik alles door wou spitten om meer nieuwelingen te vinden.
    "Dus wat doe je hier? Of heb je niet echt een reden om hier te zijn?" Ik had een hekel aan stiltes en dus probeerde ik deze zoveel mogelijk te vermijden al ging dat in situaties als deze waar je de ander nog niet zo goed kende een stuk moeilijker dan wanneer je iemand al twee jaar kende. Met een zucht van verveling, ja, de verveling was alweer terug, versnelde ik mijn pas nog iets in de hoop iets te vinden waar ik mijn energie en belangstelling in kwijt kon.


    "She was a little all over the place, that was for sure. But the good news is that when she loved, she loved big. And if she loved you, you knew she loved you. You never had to wonder.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dawn "Dean" Sagesse

    "It's me against the whole, big world."

          Een enkele wenkbrauw vloog omhoog terwijl ik iets voorover boog. 'Weet je echt niet waar je bent?'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ava Child
    Ik schoot in de lach. 'Joll is Jo, mijn zus,' verklaarde ik en grijnsde weer scheef.
    "Dus waar beginnen we? Ik heb twee dingen, of we gaan echt zoeken of we gaan op dat schip" Ze wees richting een schip waardoor mijn grijs nog wat breder werd. "Kijken wat eraan de hand is want het ziet er nogal spectaculair uit,' verklaarde ze met een glimlach om haar iets te roze lippen.
    "Dus wat doe je hier? Of heb je niet echt een reden om hier te zijn?"
    Eindelijk, mijn beurt te praten! 'Ik was aan het lopen, toen ik een schaduw zag, schaduw volgde, Joll volgde mij weer, en wat er daarna gebeurde weet ik niet. Het was ingewikkeld en zo,'


    obsessive rage

    ISA       ADELAIDE       MARTINEZ
    Soundtrack | | Talking to: Ava

    What I have with you, I don't want with anyone else."


    "Ik was aan het lopen, toen ik een schaduw zag, schaduw volgde, Joll volgde mij weer, en wat er daarna gebeurde weet ik niet. Het was ingewikkeld en zo." Ik trok een wenkbrauw op, gezien ik het verhaal alles behalve ingewikkeld vond. Het was misschien wel een van de saaiste verhalen tot nu toe. Ik bedoel iederen werd meegevoerd door de schaduw en iedereen volgt de schaduw. Haar verhaal was dus eigenlijk niets nieuws. Toch knikte ik begrijpelijk. Als ze dat al ingewikkeld vond hoefde ik de rest niet eens te weten.
    "Dus... Zoeken of kijken?" Mijn hand begon bij het bos en het strand waarna de hand verplaatste naar het schip. Ik was een overduidelijke voorstander van het laatste, maar ik moest mijn dominante kant maar even aan de kant zetten. Voor nu was Ava de hoogste prioriteit.
    "Misschien is Joll ook wel op het schip" probeerde ik, nog steeds de woordgrap Joll niet snappend. Nu zouden we Joll vrij snel kunnen vinden gezien ik er een aanleg voor had mensen snel en gemakkelijk te kunnen vinden, ik bedoel als ik Pan kon vinden dan moest een allerdaagse mens ook wel lukken. Het was meer het feit dat ik het schip wou verkennen en ik absoluut niet naar iemand zocht te zoeken. Ik was een avonturier en de avonturier kwam even in mij naar boven.


    "She was a little all over the place, that was for sure. But the good news is that when she loved, she loved big. And if she loved you, you knew she loved you. You never had to wonder.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ava Child
    Toen ik haar een wenkbrauw op zag trekken leek ze niet helemaal te begrijpen wat er speciaal aan was. 'Wacht, dat was niet ingewikkeld, het was dat ik van iemand,' De politie dus. 'Aan het wegrennen was, en het stuk dat daarvoor zat, oh nevermind,'
    "Dus... Zoeken of kijken?" vroeg Isa. "Misschien is Joll ook wel op het schip"
    'Ik wil zoeken,' zei ik eerlijk, want ook al zag dat schip er wel spannend uit, ik wilde eerst Jo even vinden. Dat was even iets belangrijker vond ik, al had mijn gevoel zin in iets anders, wat toch al vaker het geval was.


    obsessive rage

    Jo      Child
    "I'm Weak, But Whats Wrong With That?"


    "We moeten naar Jace voordat je echt ter pletter valt.'' ik kijk naar de jongen wanneer hij weer geïrriteerd reageert.
    "Prima, we lopen er rechtstreeks naar toe niet dat dat iets helpt. Gezien ik daarna verder moeten zoeken naar nieuwelingen" Ik loop achter hem aan, zijn gedrag was ineens veranderd. Van een vrolijke en best aardige jongen naar een ietwat chagrijnige jongen.
    "Komen jullie nog?" roept Stiles ineens, ik kijk weer op en loop wat naar hem toe, "Ja" glimlach ik, "Ben er"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Joey      Mortem
    "I am Broken, A Fox, A Snake. I'm Joey..."

    Ik open mijn ogen wanneer ik stemmen hoor. Ik kan sowieso een jongensstem onderscheiden. Zou Peter door hebben dat ik alleen naar Max zoek? En zou hij het erg vinden?
    Ik sta op en loop op het geluid af, en inderdaad, daar is Max.
    "En daar hebben we een verloren jongen" grijns ik, mijn blik valt op de andere jongen die daarvoor vroeg of hij niet wist waar hij was. Oké....


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]