• Hoii hoii,

    Voor mijn studie (International Business and Management Studies) moet ik een onderzoekje doen. Het gaat erover of er een Starbucks moet komen op de Uithof (studenten 'gebied' in Utrecht). We hebben 150 mensen nodig, dus alle hulp is welkom.
    Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze vragenlijst even in te willen vullen voor mij? Het duurt max. 5 minuutjes en de vragen zijn wel in het Engels maar het Engels is niet zo moeilijk.
    Als je jonger bent dan 18 mag je gewoon invullen dat je 18 bent en als je niet op de Uithof zit mag je even doen alsof :')

    In ieder geval heel erg bedankt als je hier even de tijd voor hebt genomen, je helpt ons er heel erg mee!

    De survey: Klik!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2017 - 19:00 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Nee man Starbucks is vet duur. Tegenover de Spar zit een winkeltje waar ze hele goedkope chocomelk en thee hebben. Dus de Starbucks is onnodig in mijn geval hahaha. Maar ik zal m invullen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb m voor je ingevuld als student op de uithof :')


    Stenenlikker

    Eledhel schreef:
    Nee man Starbucks is vet duur. Tegenover de Spar zit een winkeltje waar ze hele goedkope chocomelk en thee hebben. Dus de Starbucks is onnodig in mijn geval hahaha. Maar ik zal m invullen!


    Gewoon exact dit.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ingevuld!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Eledhel schreef:
    Nee man Starbucks is vet duur. Tegenover de Spar zit een winkeltje waar ze hele goedkope chocomelk en thee hebben. Dus de Starbucks is onnodig in mijn geval hahaha. Maar ik zal m invullen!


    Hahaha I feel you.

    Maar lang leven de Hogeschool met verplichte onderwerpen, vrage en gestoorde docenten.

    En iedereen bedankt!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 17:26 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can