• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 21:55 ]


    Caution first, always.

    Nah, dat gun ik niemand :Y)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 20:23 ]

    Mijn emotie lijn is gewoon straight now, why do I feel nothing? Do I need to do something to feel something?

    I know how to feel, but i shouldn't do that anymore

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 21:14 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Buying new games makes me happy :3
    alleen mijn bankrekening niet


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    HIJ GAAT ER OMHEEN.
    Dit vind ik echt heel laf.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ocherm, meidje, sta je helemaal alleen tussen al dat testosteron. Waar is Femke als je d'r nodig hebt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik schrik zelf van mijn nieuwe profielpic (':


    Mhm?

    Yaaaaaaaaaaaa


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Net voor het eerst sinds ik hier woon echt goed gesport en eerlijk gezegd, het voelt best goed .


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    nu al zin om mijn girl power en mijn raise boys and girls the same way shirts te gaan dragen als de man des huizes thuis is zodat hij weer vrouwonvriendelijke grappen kan maken


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Valtersen schreef:
    nu al zin om mijn girl power en mijn raise boys and girls the same way shirts te gaan dragen als de man des huizes thuis is zodat hij weer vrouwonvriendelijke grappen kan maken


    do. it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol, ik ben zo slecht in deze game

    en dat moment dat je aan een story werkt, je best doet, en een andere story met de schrijfvaardigheid van een kind van 11 en een verhaallijn van w-t-f heeft binnen een uur al evenveel abo's. Why.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik weet dat zorgen maken geen zin heeft, maar ik ben zo bang dat de eerstvolgende die aan de macht komt nog meer afpakt van mensen die (deels) afgekeurd zijn door een beperking oid. :/


    26 - 02 - '16

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand the confusion has come back again. Shoot me already. I don't want this anymore.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er gebeuren nu zoveel dingen en ik ben hier verrassend kalm over en dat is heel nice, maar hoe? Ik dacht dat ik dit moeilijker zou vinden


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oh wauw en ik dacht dat het niet slechter kon


    jawel ahahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys