• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 21:55 ]


    Caution first, always.

    Lol 3x gejankt op school omdat ik het allemaal niet meer aankan. Maar volgens mijn pa stel ik me toch aan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat
    deed pijn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Warning: grote dosis aanstellerij (van mij, donut worry) en negativiteit :W

    Fuck echt even op. Ik heb een stomme dag gehad, de jongen met wie ik in het team zat bij sport vroeg cónstant aan iedereen of hij kon ruilen van teamgenoot -waar ik bij stond, dankjewel asshole- mijn eerste ''examen'' volledig verknalt, kom jij aanzetten met ''Kijk mama, dit ga ik kiezen op school. Ik wil met hamsters peuters gaan werken, alleen dat!'' 'Mam: 'Oh jaaa, dat kan jij ook zo goed'' WTF ze gedraagt zich zélf als een kind, geen wonder dat er een ''natuurlijke klik'' met die peuters is

    ik ben hier zo klaar mee

    Ik wil gewoon even vijf minuutjes kunnen klagen en lekker overdrijven dat de hele wereld vergaat en me even echt rot kunnen voelen, daarna is de tijd alll yours. ik heb echt meer te doen dan eindeloos naar jou te gaan zitten luisteren



    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 16:50 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    'Komt u stemmen?'
    'Ja'
    'De stembiljetten zijn op.'
    Aaaah juist


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tja, had wel verwacht dat je zo zou zijn. Ach ja, sommige mensen ben je liever kwijt dan rijk ^^

    // Ik heb ook weer gestemd. Fvd it is (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    My god. Hoe diep kun je zinken.

    gaan deze berichten toevallig over mehri


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    gaan deze berichten toevallig over mehri

    Die wie jij quote niet nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)
    Die wie jij quote niet nee.

    met andere woorden die andere wel, beetje gemeen om zulke dingen te posten vind je niet. mehri kan ze gewoon nog meelezen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    met andere woorden die andere wel, beetje gemeen om zulke dingen te posten vind je niet. mehri kan ze gewoon nog meelezen

    So what? Do I look like I care?
    Ik ga hier niet een discussie houden of wat ik wel en niet mag zeggen. (doeg)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lol hypocriet much

    Kepler schreef:
    (...)
    So what? Do I look like I care?
    Ik ga hier niet een discussie houden of wat ik wel en niet mag zeggen. (doeg)

    nee, helemaal mee eens. ik weet de meld knop wel te vinden :-)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ark <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    VaIeska schreef:
    (...)
    nee, helemaal mee eens. ik weet de meld knop wel te vinden :-)

    Oké, veel plezier c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel fijn dat jullie de scheiding en hoe slecht ik daar wel niet mee omga, willen bespreken aan de keukentafel, maar ik heb honger. So fuck off.


    Lieve hechtingen; ga eruit of blijf zitten. Niet half half want dat doet pijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —