• Vandaag, 15 maart, was het weer zo ver. Iedereen boven de 18+ mocht stemmen voor hun politieke partij. Nu vroeg ik me af; wat stemt Quizlet? Iedereen mag mee doen, dus pak je kans en stem C:

    POLL


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Granian schreef:
    (...)

    Ik ken helaas mensen die het niet zo grappig bedoelde en puur stemmen vanwege uiterlijk :c Maar dat zegt niet dat Klaver/GroenLinks geen goede ideeën heeft, want ik vind GroenLinks wel heel idealistisch op een goede manier.

    Oh echt, lol. Zo knap ik hij nou ook weer niet, erg raar inderdaad.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bomenstruik schreef:
    (...)

    Als ik dat zo zie vraag ik me af of dat alleen door Jesse Klaver komt en niet de standpunten, aangezien ik mensen heb horen zeggen "Ja ik stem GroenLinks, want ik wil Jesse Klaver neuken" (no lie)


    Ik deed mee aan debatten over welke partijen het beste zouden zijn, en toen ik iemand die groenlinks vertegenwoordigde vroeg waarom ze juist voor groenlinks was zei ze dat: 'Jesse klaver gewoon heel erg leuk was'. :')
    Ik ben zelf niet voor groenlinks, maar dat hij jongeren in de politiek betrekt is dan wel weer positief (groenlinks was geloof ik ook de grootste partij bij de middelbareschoolverkiezingen).
    Dat jesse klaver lekker zou zijn is natuurlijk niet zo'n sterk argument om op groenlinks te stemmen.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Piratenpartij!!! :Y)
    Haha, nee, ik ben wel voor GroenLinks. (; En niet vanwege Jesse, maar vanwege de goede ideeën!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    VaIeska schreef:
    (...)
    Oh echt, lol. Zo knap ik hij nou ook weer niet, erg raar inderdaad.


    Ik vind hem persoonlijk wel knap, maar heb dan weer geen GroenLinks gestemd :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    (...)

    Ik vind hem persoonlijk wel knap, maar heb dan weer geen GroenLinks gestemd :').

    Nee precies, zou een erg rare reden zijn.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    D66


    26 - 02 - '16

    Ik heb D66 gestemd. D66 is een progressieve partij die niet helemaal links, maar ook niet helemaal rechts zit. Een beetje ertussenin. Nuance is tegenwoordig ver te zoeken en dus stem ik niet meer rechts. Ook ben ik absoluut voor vernieuwing: dat kan er tegenwoordig niet genoeg zijn (tot op zekere hoogte natuurlijk)!
    Ik ben trouwens een beetje huiverig voor al die splinterpartijen zoals Art1kel, Forum voor Democratie, Niet Stemmers, etc. Waarom weet ik niet.


    oi, suzy

    Ik mag nog niet stemmen, gezien ik nog maar 17 word dit jaar, maar als ik zou stemmen zou het GroenLinks zijn, of wellicht D66
    en nee niet om Jesse Klaver, ik zou hem dus echt niet kiezen tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb helaas niet kunnen stemmen, maar ik zou dan blanco hebben gestemd. Ik kan me in geen enkele partij echt vinden en vind het systeem sowieso niet zo Toch wil ik wel gebruik maken van mijn stemrecht, maar om dan maar te stemmen op een partij waar ik 'meh' over denk vind ik te ver gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Piratenpartij!
    ja, ik heb hun partijprogramma van 56 pagina's letter voor letter doorgelezen. Maar ik mag niet stemmen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    CU of GroenLinks (mag nog niet stemmen dus vandaar dat ik nog twee opties heb :-))

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 21:11 ]

    Voor de geïnteresseerden. De eerste exitpol is binnen.



    Bron

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 21:11 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oeh, goed om te weten! Ik zou GroenLinks stemmen, als ik mocht.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind het echt héél raar. Heel veel partijen zijn zo wat gedaald, bij wie zit die über stijging dan? Ik vind het een aparte uitslag en ben totáál niet blij met de VVD. Waarom, waarom.


    Photosynthesis

    Ik ben blij met de uitslag van D66! Ik zou het niet erg vinden als er een coalitie komt van VVD, D66, GL en nog een partij. We komen dan op 66 zetels en dat is 10 te weinig, dus zou er nog een partij bij moeten. Gelukkig zal dat (waarschijnlijk) niet de PVV worden, want VVD wil absoluut niet met PVV samen. Tenminste, dat zeiden ze. Als ze dat maar vasthouden.


    oi, suzy