• Vandaag, 15 maart, was het weer zo ver. Iedereen boven de 18+ mocht stemmen voor hun politieke partij. Nu vroeg ik me af; wat stemt Quizlet? Iedereen mag mee doen, dus pak je kans en stem C:

    POLL


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb GroenLinks gestemd (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Olsson schreef:
    Ik ben blij met de uitslag van D66! Ik zou het niet erg vinden als er een coalitie komt van VVD, D66, GL en nog een partij. We komen dan op 66 zetels en dat is 10 te weinig, dus zou er nog een partij bij moeten. Gelukkig zal dat (waarschijnlijk) niet de PVV worden, want VVD wil absoluut niet met PVV samen. Tenminste, dat zeiden ze. Als ze dat maar vasthouden.


    Op basis van het slotdebat denk ik niet dat de VVD met GL zal regeren. Maar het zou wel leuk zijn natuurlijk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben ook niet blij met de exitpoll. Bovendien schijnen stembureau's langer open te blijven, dus er paniek :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh, dat debat heb ik niet gezien. Maar ik zou in elk geval graag een progressieve coalitie zien, en dus geen CDA als het kan.


    oi, suzy

    Olsson schreef:
    Oh, dat debat heb ik niet gezien. Maar ik zou in elk geval graag een progressieve coalitie zien, en dus geen CDA als het kan.


    Oooooh snaaap. Maar inderdaad. Het CDA heeft er een rommeltje van gemaakt deze keer naar mijn mening.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    D66 :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het CDA is zo conservatief als wat, die wil ik dus echt niet in de coalitie. Dienstplicht? Het Wilhelmus in de klas, staand met de hand op het hart? Maatschappelijke stage? Flikker toch op, Buma-wanhoopsdaad-om-zetels-te-winnen.


    oi, suzy

    Nonnatus schreef:
    D66 :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb GroenLinks gestemd, net als veel andere mensen op Q, blijkbaar. :Y) (En veel mensen in mijn omgeving ook, trouwens.)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Het verbaas mij eigenlijk dat er nog best wat PVV-stemmers zitten hier haha.

    Ik ben in elk geval blij dat D66 en GL het goed doen, en hoop dat minstens één van hen in het kabinet komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nonnatus schreef:
    D66 :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb GroenLinks gestemd en ik ben over het algemeen heel blij met de (voorlopige) uitslag. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah nice die poll Naomi, erg leuk om te zien hoe de Quizletters stemmen. :'D En ik ben ook heel erg blij als GroenLinks ook echt het verwachte aantal zetels haalt!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik mocht vandaag voor het eerst stemmen en heb op GroenLinks gestemd. Ik ben blij om te zien dat ik daarin niet de enige was.
    Wel jammer dat er zo weinig Zeeuwen in de 2de kamer zitten komende regeerperiode.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wilders "we gaan stevige oppositievoeren en het leven van het kabinet zo lastig mogelijk maken."

    Juist, waarom willen mensen zo'n iemand als minister-president? Als het niet gaat zoals hij het wilt, wordt hij boos en wilt hij niet meewerken.

    Ik heb trouwens gecheckt, en in veel studentensteden staan Groenlinks en D66 bovenaan, ik zie dat in elk geval als goed nieuws voor de toekomst c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered