• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I can't fucking wait.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kill me pls


    26 - 02 - '16

    JezUs ik voel me net een moeder met een zeshonderling dat constant aan het gooien is met speelgoed autootjes of voedsel.

    Update: Nee wacht, een oppas. Het zijn niet mijn kinderen. They better pay me well for this shit.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 17:30 ]

    Really.

    Ik snap Youtube niet :>


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    Ik snap Youtube niet :>


    I know right
    Hoe maken ze die bewegende beelden? Witchcraft... (bat)

    Pantaloon schreef:
    (...)

    I know right
    Hoe maken ze die bewegende beelden? Witchcraft... (bat)

    ik wil gewoon een account erop hebben en mezelf een gekke naam geven die er niet meteen voor zorgt dat mijn gmail ook fucked up is


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    ik wil gewoon een account erop hebben en mezelf een gekke naam geven die er niet meteen voor zorgt dat mijn gmail ook fucked up is


    Agreed. Ik wil ook een interessantere naam dan Lieke, maar ik denk niet dat het handig is om sollicitaties te gaan versturen van een account dat volgens Google de naam ImCalledAlpaca of DodieClarkIsMyCrush of zoiets.


    // Ik waardeer het ontzettend dat je me even wijst op het feit dat mijn sociale kring alarmerend klein is. That genuily makes me feel better.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 18:04 ]

    Pantaloon schreef:
    (...)

    Agreed. Ik wil ook een interessantere naam dan Lieke, maar ik denk niet dat het handig is om sollicitaties te gaan versturen van een account dat volgens Google de naam ImCalledAlpaca of DodieClarkIsMyCrush of zoiets.


    // Ik waardeer het ontzettend dat je me even wijst op het feit dat mijn sociale kring alarmerend klein is. That genuily makes me feel better.

    JA EXACTLY, en toen wilde ik alleen mijn voornaam doen, maar het achternaam ding moet per se ook ingevuld zijn wtf


    Caution first, always.

    max maLANAPHY IN DE BEGINPOST!! (oke fanboy momentje)


    Heaven is a place that we all have


    ^ maak een nieuw emailadres aan speciaal voor een YT account?^^


    OTOFT: wauw. Chagrijnig much. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oh het is 'im feeling sexual'
    oh
    ja
    dat verklaart die video
    oh


    Heaven is a place that we all have

    Gibbs schreef:

    ^ maak een nieuw emailadres aan speciaal voor een YT account?^^


    OTOFT: wauw. Chagrijnig much. :/

    Ja i guess dat het de enige oplossing is maar ik vind het zo onlogisch en onhandig bedacht weer jfc :')


    Caution first, always.

    I'm hooked on a feeling
    I'm high on believing
    That you're in love with me


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:

    ^ maak een nieuw emailadres aan speciaal voor een YT account?^^


    OTOFT: wauw. Chagrijnig much. :/


    Dat is precies wat ze willen, de eerste stap voor aliens om de wereld over te nemen...

    Of ik ben gewoon koppig

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 18:25 ]