• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    soooo tireeeeed


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beste inspiratie voor m'n story,
    Waar de fuck ben je gebleven?
    Liefs, mij


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    They say, "You're a little much for me
    You're a liability
    You're a little much for me"
    So they pull back, make other plans
    I understand, I'm a liability
    Get you wild, make you leave
    I'm a little much for
    E-a-na-na-na, everyone...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw. Nigri weet zelfs van Litten (schattige katachtige Pokémon) nog een hoerig iets te maken. Van mij krijg je geen respect als je volop je borsten laat zien en vervolgens gaat janken als mensen bepaalde reacties plaatsen.


    26 - 02 - '16

    Weer centjes verdienen. Whoppa. Denk aan het backpacken. Denk aan het backpacken.


    Okay Sofie wat. Waarom zou er überhaupt hier een nucleaire kernbom gedropt worden? Als dat zou gebeuren, moest het wel in de randstad zijn. En dan je in het openbaar vertonen? What are you, stupid?
    Deze droom had echt veel te veel lagen die niet klopten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vraag me echt af waarom ik überhaupt deze wedstrijd wil starten terwijl ik zoveel anders te doen heb :'D


    i wanna die with you once or twice.

    studeren hoera
    alleen is dit like
    een sippe hoera


    Heaven is a place that we all have

    Wauw. Al een paar dagen op een rij kijk ik bij de jarigen van vandaag, en zie ik users die vroeger best actief waren maar nu al een hele poos niet meer online zijn gekomen. Best wel jammer dat er inmiddels zoveel mensen weg zijn van Q. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op weg naar Utrecht *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    waar ik deze maand al achter gekomen ben:
    a) een televisieserie is belangrijker dan ik
    b) ga lekker studeren waar je werk in vindt, want ík werk absoluut niet al tien jaar in een sector die compleet niets met mijn opleiding te maken heeft
    c) volg je hart in wat je studeert, maar studeer toch maar waar je werk in vindt
    d) niet letterlijk gezegd, maar wij zijn klaarblijkelijk geen tsjeven, dus rot op met je theologie en religiewetenschap
    e) als je 't toch doet gaan we er niet op tegen hebben want je bepaald je eigen leven maar het is moeilijk want als ouder heb je ook een bepaald beeld bij je kind
    f) tegen iemand zeggen dat slechte punten 90% van de tijd ligt aan het feit dat je 't niet snapt of dat je 't niet gestudeerd hebt, is gemeen, zelfs als die persoon al een fucking heel jaar zit te trunten over haar punten die zo slecht nu ook weer niet zijn

    #frustratiesvaneentiener


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Glee is verslavend as heck


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Vraagt je beste vriendin ineens of je mee gaat naar het seksmuseum in Amsterdam :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn opa wordt dit jaar 86 en ik heb oprecht nog nooit zo'n gezonde man gezien boven de 80

    Aargh frustraties
    Ik mocht niet naar het groepsfeest omdat ik moest 'studeren' voor die kak paasexamens waarvan er amper zes zijn en waar ik sowieso pas maandagnamiddag aan ga beginnen right???
    Well
    En nu heb je me wel naar de kunstacademie gestuurd, wilde je me naar de judo sturen en moet ik mee naar de bib ook
    Op die tijd had ik makkelijk naar de repetitie en het optreden kunnen gaan ja
    Maar neeeeee ik mag niet
    Ik had op dit moment zoveel liever willen repeteren en deze bamiddag optreden ipv dit
    Ik mag tenminste naar de fuif 's avonds wauw
    En kijk nu zit ik hier niets te doen dus LIET MIJ TOCH GEWOON GAAN
    Het feit dat jullie boos zijn dat het zo vlak voor de examens is en dat jullie het willen boycotten kan allemaal goed zijn maar
    1. DRIEKWART VAN DE MENSEN OP ONZE SCOUTS HEEFT NIET DE LEEFTIJD VOOR PAASEXAMENS
    2. de mensen die wel de leertijd ervoor hebben hebben het niet OMDAR HUN SCHOOL HET NIET ORGANISEERT
    Oke letterlijk de helft van mijn scouts zit op mijn school maar daarvan heeft maar een fractie paasexamens
    Gvd


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis