• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    You color my eyes red.

    Oh fuck ik dacht dat er morgen weer WIDM zou zijn, maar nee. Wat een leegte opeens.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dieptepunt. Ze gaan WDBWOT bij een kassaknaller actiefilm gebruiken. Where did top go.

    Wil iemand met me via pb praten


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    hoe ben ik drie kilo aangekomen in vier weken? terwijl ik nu vier weken iedere dag minstens een uur sport? en niet opeens meer eet of zo?
    like, ik weet dat spieren zwaarder zijn dan vet en al die shit, maar dit kan toch niet kloppen
    makes me sad


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    hoe ben ik drie kilo aangekomen in vier weken? terwijl ik nu vier weken iedere dag minstens een uur sport? en niet opeens meer eet of zo?
    like, ik weet dat spieren zwaarder zijn dan vet en al die shit, maar dit kan toch niet kloppen
    makes me sad


    Kan volgens mij wel hoor, is gewoon spierweefsel wat je kweekt. Vooral als je zo intensief bezig bent.
    Ik ben ook geen expert, maar sinds ik sport ben ik ook aangekomen en dat schijnt normaal te zijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel me echt zo alleen op het moment. Ik denk omdat mijn oma op vakantie is, mijn zusje slaapt en mijn opa gewoon ongezellig is. En mijn pc is er natuurlijk niet, dus ik kan niet gamen.

    Jezus er is zoveel wind


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Het is zo komisch hoe gemakkelijk stoners andere stoners herkennen :W


    Caution first, always.

    Maybe I should just go sleep and forget about the world for a few hours because I literally can't take it anymore and i just wanna die.
    goodnight.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb geen zin om te gaan slapen, maar ik denk dat de hele nacht op blijven ook niet het slimste plan is

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 22:53 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Archie schreef:
    (...)

    Kan volgens mij wel hoor, is gewoon spierweefsel wat je kweekt. Vooral als je zo intensief bezig bent.
    Ik ben ook geen expert, maar sinds ik sport ben ik ook aangekomen en dat schijnt normaal te zijn.


    Maar drie kilo??? I mean, dit is het zwaarst wat ik ooit gewogen heb. Ik weet dat je de cijfertjes op de weegschaal niet zo serieus moet nemen, maar stiekem is het toch demotiverend.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Maar drie kilo??? I mean, dit is het zwaarst wat ik ooit gewogen heb. Ik weet dat je de cijfertjes op de weegschaal niet zo serieus moet nemen, maar stiekem is het toch demotiverend.


    Ja I know, dat is het ook wel een beetje. De meeste mensen geven juist om die reden op heb ik gehoord. Maar je moet het maar zo zien, het is spierweefsel dus dat betekent dat je lichaam gewoon gezonder en sterker aan het worden is, als het goed is.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugggh, waarom heeft playstation nou dubbele kortingen op het moment dat ik blut ben.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm drunk en in heb net alles over m'n thuissituatie tegen een vriendin verteld so cry session.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 23:24 ]