• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 14:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    VaIeska schreef:
    (...)
    Fy


    — Inner peace, it's hard to find. —

    lol ik word like massaal gedropt door al mijn 'vrienden' ahahhahaha


    ohja tenkz dad love koude spaghetti vooral die aangekoekte slierten love it geweldig gewoon ja


    volgende keer moet je misschien moeite doen om me te komen halen voor het avondeten ipv te roepen vanuit de keuken waarvan ik geen kloten heb gehoord maarja wat boeit die dochter toch


    gewoon fuck it niemand geeft letterlijk oprecht om me


    lol m'n pa heeft nog niet eens naar m'n rapport gevraagd HE JUST DOES NOT CARE ANYWAY NOBODY DOES


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Look


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Aha ja een paniekaanval over het aanrecht en de vaatwasser stond niet op mijn lijstje voor vanavond


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik kan echt niet zonder pc als ik weet dat hij er niet is. Als hij gewoon thuis is en ik ergens anders kan ik er wel makkelijk zonder.

    Deze jongen wil me wel heel graag leren kennen als hij na een maand nog een tweede bericht stuurt nadat ik niet op de eerste gereageerd had door persoonlijke omstandigheden.

    En note to self: sluit Tinder af, je mag niet Tinderen als je depressief bent. Dat werkt gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 20:39 ]

    Woar schreef:
    Ik kan echt niet zonder pc als ik weet dat hij er niet is. Als hij gewoon thuis is en ik ergens anders kan ik er wel makkelijk zonder.


    Jij bent net mij


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ugh, schrijfinspi, kom hier!


    Stenenlikker

    John Boyega is a god. Damn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Whaaat


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    HAHAHAHAHAHAH


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wie verveeeeeld zich? Ik zoek een kletsbuddy op het moment hahaha. Want boredness en nieuwe mensen leren kennen of contact hernieuwen met bekenden is altijd leuk. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Wie verveeeeeld zich? Ik zoek een kletsbuddy op het moment hahaha. Want boredness en nieuwe mensen leren kennen of contact hernieuwen met bekenden is altijd leuk. :3


    Ik verveel me ook. Je mag me gerust een pb sturen


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Gibbs schreef:
    Wie verveeeeeld zich? Ik zoek een kletsbuddy op het moment hahaha. Want boredness en nieuwe mensen leren kennen of contact hernieuwen met bekenden is altijd leuk. :3

    Mijn pb/gb staat open ^^ Nieuwe mensen oeren kennen is altijd leuk (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gibbs schreef:
    Wie verveeeeeld zich? Ik zoek een kletsbuddy op het moment hahaha. Want boredness en nieuwe mensen leren kennen of contact hernieuwen met bekenden is altijd leuk. :3


    ME ME ME 🙋


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gibbs schreef:
    Wie verveeeeeld zich? Ik zoek een kletsbuddy op het moment hahaha. Want boredness en nieuwe mensen leren kennen of contact hernieuwen met bekenden is altijd leuk. :3

    Telt doen alsof je je verveelt omdat je te veel te doen hebt en alles dus maar uitstelt ook?
    Want anders mag je mijn gb altijd binnen vallen :''D


    i wanna die with you once or twice.