• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahaha wel veel verdiend zeker?


    Bijna een euro :Y)

    WAAR IS JE ROZE


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij yoors :') ik zou het tof vinden als mensen dingen van me lezen en reacties plaatsen, maar niet als ze dat alleen doen zodat ik bij hen een reactie achter laat. Dan heb ik liever q met drie abbo's, maar die wel vrijwillig lezen. Snapt iemand wat ik bedoel? :')

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 18:14 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij yoors :') ik zou het tof vinden als mensen dingen van me lezen en reacties plaatsen, maar niet als ze dat alleen doen zodat ik bij hen een reactie achter laat. Dan heb ik liever q met drie abbo's, maar die wel vrijwillig lezen. Snapt iemand wat ik bedoel? :')


    Ik lees vrijwillig, maar ik plaats ook wel snel een reactie. Maar bij sommige blogs ook gewoon helemaal niet, als ik iets niet waard vind om te reageren dan doe ik dat niet.

    Denk dat je voor echte reacties gewoon de reacties van de Q'ers moet geloven haha. Ik merk wel dat ik meer lees door Yoors, ook omdat er zoveel versschillende mensen zijn die toegankelijke blogs plaatsen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nefyd schreef:
    (...)

    Ik denk dat het geld gewoon een extraatje is, althans, dat vind ik.

    Ja, vind ik ook wel. Al zijn de blogs op Q zo verstopt. Ik wil helemaal niet ieder profiel afgaan om te kijken naar eventuele blogs. En iedereen zet ze toch in stories.

    Als dit topic vol is wil ik de nieuwe openen haha oké nee dat is niet lief


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Als dit topic vol is wil ik de nieuwe openen haha oké nee dat is niet lief


    Tssssk ='D Ik heb je door :P


    You were born original, don't die as a copy.

    Aloy schreef:
    Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij yoors :') ik zou het tof vinden als mensen dingen van me lezen en reacties plaatsen, maar niet als ze dat alleen doen zodat ik bij hen een reactie achter laat. Dan heb ik liever q met drie abbo's, maar die wel vrijwillig lezen. Snapt iemand wat ik bedoel? :')


    Hmmm nou denk niet dat ze dat alleen doen voor reacties bij hen zelf?? Lijkt me niet in ieder geval, maar ik snap je gevoel wel.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb zo veel blogideetjes en lijstideetjes waaah. Maar ik moet ze allemaal nog uitschrijven haha :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Ik heb zo veel blogideetjes en lijstideetjes waaah. Maar ik moet ze allemaal nog uitschrijven haha :'D


    Hahaha klinkt alsof je goed enthousiast bent :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Life-hacks voor NS-reizigers!
    Shameless self-promotion hiero


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Life-hacks voor NS-reizigers!
    Shameless self-promotion hiero


    Dat doet iedereen hier en dat is sowieso veel handiger dan dat je steeds 15 profielen af moet gaan om te kijken of ze iets nieuws hebben gepost. Dus please, post het hier ja ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat doet iedereen hier en dat is sowieso veel handiger dan dat je steeds 15 profielen af moet gaan om te kijken of ze iets nieuws hebben gepost. Dus please, post het hier ja ='D

    Hahaha is goed! Heb bijna 300 punten trouwens. Nog zo'n 9700 te gaan :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hahaha is goed! Heb bijna 300 punten trouwens. Nog zo'n 9700 te gaan :'D


    Ik heb er momenteel 6603 ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb er momenteel 6603 ='D

    Hoeveel tijd is daar in gaan zitten?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hoeveel tijd is daar in gaan zitten?


    Nou niet zo heel veel, ik had toen ik dit topic opende iets van 1000. Grotendeels heb ik deze YP wel te danken aan al jullie aanmeldingen dus wellicht moet je op FB proberen wat vrienden over te halen ook mee te doen.=3


    You were born original, don't die as a copy.