• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Rohrer schreef:
    Ik heb zo veel blogideetjes en lijstideetjes waaah. Maar ik moet ze allemaal nog uitschrijven haha :'D


    Totally same.
    Na. mijn. toetsweek.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Totally same.
    Na. mijn. toetsweek.


    Hahahaha, hou je in....hou je in....;)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou niet zo heel veel, ik had toen ik dit topic opende iets van 1000. Grotendeels heb ik deze YP wel te danken aan al jullie aanmeldingen dus wellicht moet je op FB proberen wat vrienden over te halen ook mee te doen.=3


    Mijn vrienden vinden het bullshit of spam :c helaas.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Mijn vrienden vinden het bullshit of spam :c helaas.


    Je kunt ook vragen of ze zich gewoon willen aanmelden voor je....ze hoeven er zelfs niks mee te doen voor de rest? Zeg je dat toch ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahahaha, hou je in....hou je in....;)


    Ik heb gewoon de neiging om mijn economiesamenvatting op Yoors te gooien zodat mijn klasgenoten er ook wat aan hebben en ik tenminste WEL WAT AAN DAT FUCKING ECONOMIE LEERWERK GA DOEN *agressively walks away*

    nee dan weet iedereen dat ik Yoors. Niet zo handig.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon de neiging om mijn economiesamenvatting op Yoors te gooien zodat mijn klasgenoten er ook wat aan hebben en ik tenminste WEL WAT AAN DAT FUCKING ECONOMIE LEERWERK GA DOEN *agressively walks away*

    nee dan weet iedereen dat ik Yoors. Niet zo handig.


    Zet het op Yoors en zeg je klasgenoten dat ze daar een samenvatting kunnen vinden. =') PAGEVIIEEEEWS ='D

    Hahaha, nou ja mogen je vrienden dat niet weten dan?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je kunt ook vragen of ze zich gewoon willen aanmelden voor je....ze hoeven er zelfs niks mee te doen voor de rest? Zeg je dat toch ^^


    Heb ik geprobeerd, maar ze willen dat niet doen. "Aan ons ga je geen geld verdienen" meh


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Heb ik geprobeerd, maar ze willen dat niet doen. "Aan ons ga je geen geld verdienen" meh


    Wtf, dat is stom zeg.=| Klinkt als leuke vrienden.=')
    Ik zou dat best doen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Whaat ik heb 30 pageviews op mijn introductie wanneer komt de 40 pageviews

    Hoeveel pageviews hebben jullie

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 19:59 ]


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    SPECS schreef:
    (...)

    Zet het op Yoors en zeg je klasgenoten dat ze daar een samenvatting kunnen vinden. =') PAGEVIIEEEEWS ='D

    Hahaha, nou ja mogen je vrienden dat niet weten dan?


    Jaaa, maar dan gaan ze er weer van uit dat ze zelf geen samenvatting hoeven te maken omdat ze die van mij krijgen. Was in het verleden ook zo. Ik werkte me de pleuris om samenvattingen voor hen te maken, haalde zelfs nachtjes door, en hun chillden lekker met vrienden of lagen lekker in hun nest en sommige zijn gewoon toen cum laude over gegaan en hebben daar een cool certificaat voor gekregen terwijl ik met m'n slaaptekort al die toetsen veruïneerde. Dus toen heb ik besloten dat niet meer te doen :') Maar pageviews hmm.

    Mijn vrienden mogen 't wel weten, maar mijn klasgenoten zijn niet allemaal vrienden, haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Jaaa, maar dan gaan ze er weer van uit dat ze zelf geen samenvatting hoeven te maken omdat ze die van mij krijgen. Was in het verleden ook zo. Ik werkte me de pleuris om samenvattingen voor hen te maken, haalde zelfs nachtjes door, en hun chillden lekker met vrienden of lagen lekker in hun nest en sommige zijn gewoon toen cum laude over gegaan en hebben daar een cool certificaat voor gekregen terwijl ik met m'n slaaptekort al die toetsen veruïneerde. Dus toen heb ik besloten dat niet meer te doen :') Maar pageviews hmm.

    Mijn vrienden mogen 't wel weten, maar mijn klasgenoten zijn niet allemaal vrienden, haha


    Oh bah, dat klinkt echt alsof je uitgebuit bent geworden. Nou ja, laat die pageviews maar zitten, steek dan je tijd beter in een interessant artikel wat veel mensen willen lezen!='D

    Hmm true dat.


    You were born original, don't die as a copy.

    bff_bestfriend schreef:
    Whaat ik heb 30 pageviews wanneer komt de 40 pageviews

    Hoeveel pageviews hebben jullie


    Wat leuk!:3
    Ik heb bijna 150 op een van mijn blogs :3


    You were born original, don't die as a copy.

    bff_bestfriend schreef:
    Whaat ik heb 30 pageviews wanneer komt de 40 pageviews

    Hoeveel pageviews hebben jullie

    31 op mijn introductie
    25 op mijn gezichtsverzorging blog

    Ik heb nog niet zoveel views, maar goed, ik ben ook pas twee dagen bezig :')

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 20:12 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Zal ik een lijstje maken over mijn piercings? Minst tot meest pijnlijk ofzo? x'D


    El Diablo.