• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    cobblepot schreef:
    (...)
    :cc*

    C:*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    C:*

    NEE.
    :CCC*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    cobblepot schreef:
    (...)
    NEE.
    :CCC*

    BE POSITIVE FFS
    FOEI


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    BE POSITIVE FFS
    FOEI
    |
    KAN IK NIET>


    — Inner peace, it's hard to find. —

    yes yeS YES


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Klootzakkerij.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben heel zenuwachtig voor morgen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Was ik nu echt de enige die doorhad dat het gewoon niet past om kinderen van 12 een quizvraag te stellen over Auschwitz terwijl je ze probeert warm te maken voor Toerisme? Op sommige momenten is het gewoon ongepast. Oorlogstoerisme of niet, op zo'n momenten moet je die kinderen er niet op wijzen hoe fucked op de mens is.
    Het feit alleen al dat er niemand verder over nadenkt.-,-

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 22:49 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Fuck yeah, Slovakia 2k17. I am READY.


    kindness is never a burden.

    i loved this so much


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vraag me oprecht af hoe het is om in een huis te wonen waar niet iedereen constant loopt te schreeuwen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm sick and tired of people mocking/not appreciating my hobbies. You don't have to like what I like, but please keep in mind that /I/ like it and it's not fun to hear someone else tear it down.


    kindness is never a burden.

    ik vroeg je om te stoppen, doe dat dan ook :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    al wat ik wil is mijn geluk nastreven en alles doen waar ik gelukkig van word
    ik ben ongelukkig op school want ik voel me er eenzaam daarom wil ik stoppen met school maar iedereen zeurt aan mn kop dat ik naar school moet gaan voor het sociaal contact lol waar ik geen kloten aan heb want het zijn toch niet mn echte vrienden want ze laten me vallen voor elk shitty ding en ik moet steeds achter hen aanrennen en nee dat doe ik niet meer dus fuck school
    niemand beseft dat ik zoveel gelukkiger zou zijn als ik niet meer naar school zou gaan want dat is wat ik echt wil en dat is wat ik wil nastreven

    en dan komt mn pa die me niet begrijpt en gewoon wilt dat ik mn middelbaar op school afwerk en ik maar 'moet doorbijten' want ja wat is 'een jaar in een mensenleven' en 'leren omgaan met mensen' en 'sociaal contact' terwijl ik zeg dat ik ongelukkig ben en ik me slecht voel en hij echt allesbehalve begrip toont
    ach ja waarom niet gewoon je kinderen dwingen ongelukkig te zijn

    erover praten is ook geen optie want je loopt gewoon van me weg of je negeert me
    je geeft je mening maar je geeft geen argumenten wat heb ik er dan aan
    kan je niet gewoon gelukkig zijn voor me kan je niet begrijpen dat ik ongelukkig ben en gelukkig wil worden en dat de optie binnen handbereik ligt? kan je me niet gewoon een knuffel geven en zeggen dat alles goedkomt? kan je niet gewoon een goede en begripvolle vader zijn die zijn kind steunt? die altijd gelooft in zijn kind? nee?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Okay. Dear me: focus on this drawing so you'll be proud of yourself for once.


    — Inner peace, it's hard to find. —