• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    'Have you tried this puff pastry life hack?!?!?'
    Alles is een life hack tegenwoordig. Zelfs koken. Je post van de grond pakken straks ook nog.
    'Kijk hier hoe je je post van de grond raapt met je blote handen!!!!! No clickbait. Gone wrong. Gone sexual.'
    Sumtin liek dat.


    Hmm, het verbaast me niet echt dat deze usernaam nog vrij was. De fanbase op Q is niet zo groot.
    Nu nog een Gary the metrosexual fruitcake profielfoto, dat komt wel als ik later mijn pc aanzet.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 8:29 ]

    lol dat ik hier zo boos om kan zijn


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wordt hier zo moedeloos van, tot 2 uur 's nachts gewerkt kan ik eindelijk is uitslapen lukt het weer niet vanwege me rug... leuk hoor weekend

    *scriem*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Seriously? Het is 2017, are we seriously discussing this now?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sigh, bellen is belangrijker dan een kind dat honger heeft. Dan doe ik het wel.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 10:43 ]

    Ik kan niet tegen mensen die op een slechte manier nieuwsgierig zijn.

    Geralt schreef:
    Ik kan niet tegen mensen die op een slechte manier nieuwsgierig zijn.


    Hoe kan je op een slechte manier nieuwsgierig zijn ?

    Zou ik een nacht kunnen slapen zonder nachtmerries? Bij voorbaat dank


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vanavond werken tot 3 uur 's nachts maar morgenochtend om 7 uur is er formule 1, what to do...

    ^ gewoon tukken en terug kijken, gek.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    ^ gewoon tukken en terug kijken, gek.


    Maar het is de eerste race van het seizoen dat wil ik live zien

    Home alone, stereo on, volume up and... heyyyyy hello so you're the greatest loverrrrr


    She's imperfect but she tries

    thehunter schreef:
    (...)

    Hoe kan je op een slechte manier nieuwsgierig zijn ?

    Alles willen weten wat je niets aan gaat. Zoals kinderen die 'wat?' vragen als hun ouder met iemand aan het praten is (oke, het zijn kinderen, maar het is wel heel vervelend), vragen waar iemand heen gaat als hij bijv naar de huisarts gaat voor iets heel persoonlijks. Dat soort dingen (:

    / ik heb geen zin om weg te gaan, maar heb nu al ja gezegd.

    Is dat gedoe met die Turken en Ergerogan nog niet klaar? Weer tijd voor mijn vorige profielfoto dus.

    / jahoor, weer last van mijn darmen. Zou het toch echt van de pasta komen? Fuck me...

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 12:08 ]