• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Without rain we will never grow.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 17:20 ]

    Overkill schreef:
    l o l. s o s.

    Eerst betrapte mijn vader ons tijdens seks
    Nu heeft zijn vader ons betrapt
    "Hallo, sarah, aangenaam, let alstublieft niet op het feit dat mijn broek los zit en daaronder mijn onderbroek nog aan mijn knieeen hangt"


    Classic


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    hoe moet ik ooit een voldoende halen voor dit vak als ik de helft van de colleges gemist heb


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja weet je, ik ga niet eens meer doen alsof ik blij voor je ben als je niet stopt met trashtalken over me.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 12:51 ]

    Baudelaire schreef:
    (...)

    Classic


    that's what they call me


    okay should really stop posting pictures of others online without their consent but
    boi was i drunk here


    i put the fun in funeral

    *krijgt complimentje* *is oncomfortabel*


    Caution first, always.

    Dit gesprek is te awkward, uhh


    i wanna die with you once or twice.

    Ik kwam net mijn vroegere beste vriendin tegen. Ze gaat over anderhalve maand trouwen.

    Meh nee, waarom moet dit nu?

    //SHITSHITSHITSHIT waarOM KOM IK ER NU PAS AChter


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik word echt zo kwaad als ik een oefening niet snap. Ugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn voeteeennnnnn aauuw
    ik heb spijt van deze schoenen, allemachtig :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gesprekken terug lezen van anderhalf jaar geleden en je realiseren hoeveel vrienden je toen had en je dan bedenken dat je er nu een hebt die al sinds gister middag niets gezegd heeft, maar je berichten wel leest. FUN!

    I'm so bored for days. Iemand die mijn vriend wil zijn? Ik ben best aardig soms


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Gesprekken terug lezen van anderhalf jaar geleden en je realiseren hoeveel vrienden je toen had en je dan bedenken dat je er nu een hebt die al sinds gister middag niets gezegd heeft, maar je berichten wel leest. FUN!

    I'm so bored for days. Iemand die mijn vriend wil zijn? Ik ben best aardig soms


    ik ben best saai maar here i am

    // haaaaaaaaaaha paasvakantie en wtf to do met ma vie


    Heaven is a place that we all have

    fake bitches.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meh.



    De anderhalf uur lang op jacht geweest naar plantjes, en er dan achter komen dat je er een zooitje van hebt gemaakt. Ik moet dat echt beter aanpakken in het vervolg. Fuck me. Gelukkig heb ik nog een hele lang weg te gaan. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik irriteer me dood. Ik kan wel janken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt